1. #1
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    voorspellende dromen...

    Voorspellende dromen….

    onheilvoorspellende dromen...

    Als ik het niet zelf heb meegemaakt, zou ik het niet geloofd hebben. Maar ze bestaan…voorspellende dromen…en ze zijn niet altijd even leuk…

    Ik zal een voorbeeld geven:

    Vier jaar geleden toen wij op vakantie waren in Marokko (Alhoceima) ging het niet zo goed met mijn tante. Ze was geopereerd en lag in het ziekenhuis. De kans op overlijden was groot. Wij waren helemaal in paniek en probeerden m’n zus die op dat moment in Tanger was te bellen om haar te informeren over de labiele toestand waarin mijn tante verkeerde. Maar tevergeefs, er werd almaar niet opgenomen en we konden mijn zus niet bereiken. Een paar dagen later stonden mijn zus en haar man opeens voor onze neus. Mijn zus had de nacht ervoor een droom gehad over mijn tante en moest per se naar ons toekomen om te zien hoe het allemaal in elkaar zat. Mijn moeder begroette mijn zus met ‘Het is goed dat je gekomen bent, mijn dochter, want dan kun je je tante nog eens zien’

    Ongeveer twee uur na aankomst van m’n zus overleed m’n tante….(allah irahma)

    Is dit toeval? NEE, ik ben er van overtuigd dat mijn zus die droom kreeg om haar te waarschuwen… ze heeft trouwens nog meer van zulke vergelijkbare dromen in vergelijkbare situaties gehad….

    Herkent iemand dit of heeft iemand dit zelf meegemaakt…hier kan je je verhaal kwijt…

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Mooi maar ook een zielig verhaal
    Allah Ira7mha
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  3. #3
    Voor altijd de jouwe

    Reacties
    7.019
    08-01-2003

    Maar gelukkig heeft je zus je tante nog even kunnen zien.....

  4. #4
    Tear drops

    Reacties
    522
    10-10-2002

    Re: voorspellende dromen...

    Origineel gepost door Cina
    Voorspellende dromen….

    onheilvoorspellende dromen...

    Als ik het niet zelf heb meegemaakt, zou ik het niet geloofd hebben. Maar ze bestaan…voorspellende dromen…en ze zijn niet altijd even leuk…

    Ik zal een voorbeeld geven:

    Vier jaar geleden toen wij op vakantie waren in Marokko (Alhoceima) ging het niet zo goed met mijn tante. Ze was geopereerd en lag in het ziekenhuis. De kans op overlijden was groot. Wij waren helemaal in paniek en probeerden m’n zus die op dat moment in Tanger was te bellen om haar te informeren over de labiele toestand waarin mijn tante verkeerde. Maar tevergeefs, er werd almaar niet opgenomen en we konden mijn zus niet bereiken. Een paar dagen later stonden mijn zus en haar man opeens voor onze neus. Mijn zus had de nacht ervoor een droom gehad over mijn tante en moest per se naar ons toekomen om te zien hoe het allemaal in elkaar zat. Mijn moeder begroette mijn zus met ‘Het is goed dat je gekomen bent, mijn dochter, want dan kun je je tante nog eens zien’

    Ongeveer twee uur na aankomst van m’n zus overleed m’n tante….(allah irahma)

    Is dit toeval? NEE, ik ben er van overtuigd dat mijn zus die droom kreeg om haar te waarschuwen… ze heeft trouwens nog meer van zulke vergelijkbare dromen in vergelijkbare situaties gehad….

    Herkent iemand dit of heeft iemand dit zelf meegemaakt…hier kan je je verhaal kwijt…

    hoi cina,
    ik geloof er ook in. een teken van allah swt denk ik.
    mijn moeder droomt altijd zulke dingen, best eng eigenlijk.

  5. #5
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    Weet je HOE oud deze topic is...

  6. #6
    ....

    Reacties
    2.054
    05-06-2002

    Bijna een jaar later

  7. #7
    Oujdia In Hart En Nieren

    Reacties
    4.886
    20-11-2002

    om eerlijk te zijn droom ik ook zulke dingen.... k droom iets... en dan komt het altijd uit man... wajouww...w eet je hoe eng he....

  8. #8
    Voor altijd de jouwe

    Reacties
    7.019
    08-01-2003

    Origineel gepost door OujDaChicK
    om eerlijk te zijn droom ik ook zulke dingen.... k droom iets... en dan komt het altijd uit man... wajouww...w eet je hoe eng he....

    Jah ik heb dat ook een aantal keer gehad!!!

  9. #9
    melkoum????

    Reacties
    692
    19-12-2002

    ja ik kreeg geen droom, ik moest ineens denken aan mn tante (layrehma) en kreeg een rilling en toen wist ik het....is niet goed..ik heb eht voor me gehouden..en de volgende dag telefoon, ze is dood meskiena lay rehma
    Twee Hongerige Wolven Veroorzaken Niet Zoveel Schade Aan Een Kudde Schapen Als Hebzucht En Lust Aan Iemands Religie

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    814
    14-12-2002

    Origineel gepost door camiliaa
    ja ik kreeg geen droom, ik moest ineens denken aan mn tante (layrehma) en kreeg een rilling en toen wist ik het....is niet goed..ik heb eht voor me gehouden..en de volgende dag telefoon, ze is dood meskiena lay rehma

    SCARYYY..... HOOR....


    Ik krijg er rillingen van...

    Ley rehma meskiena...........!!!!!
    " Loser..Loser...wanna be a man! Ain't got da
    looks..so jus talk to mah hand" ...wehehhee.. ben weer in een melige bui!!!! To CaTcH Me YoU GoNnA Be FaSt, To FiNd Me YoU GoNnA Be SmArT, BuT To Be Me? DaMnZzZ YoU MuSt Be KiDdInG

  11. #11
    Oujdia In Hart En Nieren

    Reacties
    4.886
    20-11-2002

    allah yerhma...

    hee k krijg het vaak man die dromen.. k had vorige week zaterdag nacht gedroomd over een baby... een jongetje met zwart haar... het wasmijn zoontje...

    en ze zeggen dat als je droomt van een baby jongen,, dan betekendt het dat je problemen krijgt..

    ewa gues what: gelijk de volgende ochtend kreeg ik wahed ruzie met mijn ma... en alles ging verkeerd... wallah dit maak k vaak mee man... elke avond als ik wil gaa nslapen dan denk ik: wat ga ik nu weer voor engs dromen



  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Mijn moeder heeft ook een keer een voorspellende droom gehad

    Ze had jaren geleden een droom over een slang die achter haar aan zat in haar eigen huis. Die had ze op een gegeven moment weggejaagd...

    Later bleek het de vrouw van mijn oom te zijn.. zij wilde het huwelijk tussen mijn vader en moeder kapot maken. Mijn moeder had haar dus in haar dromen weg gejaagd. IN het echt waren ze nog geen 2 weken later gescheiden


    Eind goed, al goed

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    718
    17-05-2002

    Ik heb ook wel eens van die dromen.
    Als iemand bijna dood gaat dan krijg ik altijd een droom dat ik op een feest ben met heel veel mensen maar zonder muziek.
    Als ik wakker ben zeg ik altijd tegen mijn moeder er gaat binnenkort weer een dode vallen en ja hoor BINGO weer 1 de pijp uit.
    Dan krijgen we een paar dagen later te horen dat er een bekende overleden is.

    Maar weet iemand wat het betekent als je in je droom met een dooie praat.
    Dit is mij nu in 1 week twee keer overkomen.
    Ik heb gedroomd over een bekende die dood is die met mij zat te praten. En de tweede keer iemand die blijkbaar dood is maar die ik niet ken die zat ook wat te vertellen tegen me.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Bij mij op school zit een meisje die ineens niet meer met me praatte Ik had zoiets van: "ewa dan niet he"

    Maar shi 2/3 maanden later praatte ze ineens weer met me... En meteen die nacht droomde ik dat ze mijn voorhoofd kustte


    Zo vreemd he

    ** SouSou**