+ Reageer
Pagina 1 van 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 62
    3arbia 7oraaaa

Reacties
    424
    02-12-2011

Dames ik ben er wel aan toe

Om de juiste persoon tegen te komen. En nee absoluut niet wanhopig bedoeld. Maar nu alles zo op een rijtje valt en dit het enige is dat ontbreekt..word ik me er steeds meer van bewust dat het nu wel fijn zou zijn de andere helft tegen te komen . Alleen gaat dat tegenwoordig helaas niet zo gemakkelijk. De markt zit vol onkruid en onboeiende rotzooi..pff. Het is lastig iemand te treffen waar je echt een klik mee hebt op alle fronten. Ik ben heel rationeel wat dat betreft. Betreft het huwelijk mag je zeker kritisch zijn als vrouw (zeker in deze tijden de scheidingscijfers liegen er niet om). Natuurlijk niet overdreven dingen ofzo. Maar als je geen goed gevoel bij hebt of een klik..ja jammer dan. Zeker niet aan beginnen. Maarja is moeilijk die klik te vinden..ben ook snel afgeknapt.

Welke dame heeft dit ook?

Geen rare reacties aub. Alleen dames. Laten we hier gezellig babbelen
    [ Meknesss #1 ]

MVC Lid

Reacties
    32.586
    04-11-2006

Moge Allah(soebhana wa ta3ala) ons allen de man geven die bij ons past en waarmee we ons geloof kunnen belijden.

Ayaat al Qursi.
    Allahoe laa ilaha illa hoewa l-hayyoe l-qayyoem, laa ta’goedhoehoe sinatoe wa laa nawm, lahoe maa fie s-samaawaati wa maa fie l-ard, man dhaalladhie yashfa3oe 3indahoe illa bi-idhnih, ya3lamoe maa bayna aydiehim wa maa galfahoem, wa laa yuh’ietoena bishay-im min 3ilmihi illa bimaa shaa’, wa si3a koersiyyoehoe s-samaawaati wa l-ard, wa laa yaoedoehoe hifdhoehoemaa wa hoewa l-3aliyyoe l-3adheem.

3arbia 7oraaaa

Reacties
    424
    02-12-2011

Citaat Geplaatst door Experience Bekijk reactie
    Moge Allah(soebhana wa ta3ala) ons allen de man geven die bij ons past en waarmee we ons geloof kunnen belijden.
    Amin!

Ben je ook single?

Oula 3andak L'experience
    [ Meknesss #1 ]

Bijna Lid

Reacties
    1.115
    02-12-2011

mn nichtje heeft hetzelfde probleem, vroeger vond ik haar te veeleisend nu snap ik haar volkomen!
    het is best moeilijk iemand te vinden, maar ghair inshallah het hoeft niet perse een marokkaan te zijn of iemand die in nl woont toch? de wereld is zo groot en overal wel moslims te vinden.

In zijn wereld ♥

Reacties
    48
    28-05-2012

Je zal het nooit weten met wie je gaat trouwen of wanneer
    dit is de grote mysterie rond Qadr. Doe veel doea en ghayr Insha-Allah

1+1=1

Reacties
    577
    12-03-2012

Citaat Geplaatst door Cherry-Blossom Bekijk reactie
    mn nichtje heeft hetzelfde probleem, vroeger vond ik haar te veeleisend nu snap ik haar volkomen!
    het is best moeilijk iemand te vinden, maar ghair inshallah het hoeft niet perse een marokkaan te zijn of iemand die in nl woont toch? de wereld is zo groot en overal wel moslims te vinden.
    Vroeger wou ik alleen met een Marokkaanse man trouwen, maar tegenwoordig mag je al van geluk spreken dat je uberhaupt aan een man komt, aangezien het heel moeilijk is ik ben niet zo snel afgeknapt maar heb meer moeite om met iemand een klik te hebben ik heb weinig eisen en toch lijkt alsof iedereen niet aan mijn eisen voldoen terwijl ze niet zo moeilijk zijn of zo ik wil gewoon een man ontmoeten die normaal is en nornaal praat en normaal is in zijn doen en laten en gewoon bid en wat kennis heeft over de islam is dat zo veel gevraagd?? mij maakt het niks meer uit Marokkaan of geen Marokkaanse man iedereen is welkom als het maar een moslim is.

3arbia 7oraaaa

Reacties
    424
    02-12-2011

Citaat Geplaatst door Raspberry Bekijk reactie
    Vroeger wou ik alleen met een Marokkaanse man trouwen, maar tegenwoordig mag je al van geluk spreken dat je uberhaupt aan een man komt, aangezien het heel moeilijk is ik ben niet zo snel afgeknapt maar heb meer moeite om met iemand een klik te hebben ik heb weinig eisen en toch lijkt alsof iedereen niet aan mijn eisen voldoen terwijl ze niet zo moeilijk zijn of zo ik wil gewoon een man ontmoeten die normaal is en nornaal praat en normaal is in zijn doen en laten en gewoon bid en wat kennis heeft over de islam is dat zo veel gevraagd?? mij maakt het niks meer uit Marokkaan of geen Marokkaanse man iedereen is welkom als het maar een moslim is.

Haha precies hetzelfde. Alleen raak ik wel snel afgeknapt. Zeker als ik er niks bij voel of geen aantrekkingskracht voel. En dat laatste heb ik bijna altijd. De mannen die interesse tonen heb ik vaak geen 'whow I like him' gevoel bij, krijg het ook niet bij het leren kennen. Dan houd het meteen op voor mij.

Ik hoor soms stelletjes met een leuke man die super spontaan, humoristisch en ambitieus zijn. Dan denk ik zo een zoek ik niets meer en niet minder.

Maar ik kom altijd de types tegen die of: Indruk willen maken (en door de mand vallen) of overdreven zeikwijven zijn. Echt pech wat dat betreft
    [ Meknesss #1 ]

1+1=1

Reacties
    577
    12-03-2012

Citaat Geplaatst door CryARiver Bekijk reactie
    Haha precies hetzelfde. Alleen raak ik wel snel afgeknapt. Zeker als ik er niks bij voel of geen aantrekkingskracht voel. En dat laatste heb ik bijna altijd. De mannen die interesse tonen heb ik vaak geen 'whow I like him' gevoel bij, krijg het ook niet bij het leren kennen. Dan houd het meteen op voor mij.

Ik hoor soms stelletjes met een leuke man die super spontaan, humoristisch en ambitieus zijn. Dan denk ik zo een zoek ik niets meer en niet minder.

Maar ik kom altijd de types tegen die of: Indruk willen maken (en door de mand vallen) of overdreven zeikwijven zijn. Echt pech wat dat betreft
    you read my mind ik ben niet oud of zo ben gewoon een meid van 20, maar ik ben bang dat in de toekomst niks van gaat komen zo'n gevoel heb ik. Ik hoor alleen maar horor verhalen tegenwoordig trouwen is echt een oorlog of zo maar insch'Allah brengt mekteb ons iets moois.

Trouwens ik val totaal niet op de nike air max types en de types die praten met sahbi ewa a en al die straat praat doe mij maar een beschaafde man die beleefd praat.

MVC Lid

Reacties
    142
    16-07-2010

Hi lieve meid ik snap wat je bedoelt. Mijn vriendinnen en ik hadden het er toevallig laatst nog over. Het is gewoon zoooooooo verschrikkelijk moeilijk die ene lieve en normale Marokkaanse (ja helaas ik val alleen op Marokkaanse jongens) jongen tegen te komen. Het gaat niet eens meer om zijn opleidingsniveau of het soort werk wat hij doet. Het belangrijkste tegenwoordig na het geloof natuurlijk dat hij psychisch in orde is en vooral open en eerlijk. Een Marokkaanse jongen is net een raadsel. Je weet gewoon niet of je hem ooit kunt ontcijferen.

MVC Lid

Reacties
    32.586
    04-11-2006

Amin!

Ben je ook single?

Oula 3andak L'experience
    Ameen!

Ja, wacht ook (geduldig) af totdat mijn prins mij eindelijk heeft gevonden

Haha, la walou! En hoe het met gij?

Ayaat al Qursi.
    Allahoe laa ilaha illa hoewa l-hayyoe l-qayyoem, laa ta’goedhoehoe sinatoe wa laa nawm, lahoe maa fie s-samaawaati wa maa fie l-ard, man dhaalladhie yashfa3oe 3indahoe illa bi-idhnih, ya3lamoe maa bayna aydiehim wa maa galfahoem, wa laa yuh’ietoena bishay-im min 3ilmihi illa bimaa shaa’, wa si3a koersiyyoehoe s-samaawaati wa l-ard, wa laa yaoedoehoe hifdhoehoemaa wa hoewa l-3aliyyoe l-3adheem.

WOMANXYZ.COM

Reacties
    39.810
    14-04-2005

Kan het begrijpen, en er is ook niets mis met dat gevoel. Het is een van de volgende stappen in je leven, tenzij je er expliciet voor kiest om het niet te doen.

Maar wat doe je er zelf aan om met iemand in aanraking te komen?

Anti-shikie

Reacties
    6.834
    29-12-2007

Citaat Geplaatst door Experience Bekijk reactie
    Ameen!

Ja, wacht ook (geduldig) af totdat mijn prins mij eindelijk heeft gevonden

Haha, la walou! En hoe het met gij?
    jij zou toch trouwen?

The women was made from the rib from a man.
    She was not created from his head to top him.
    Nor from his feet to stepped upon.
    She was made of his side to be close to him.
    From beneath his arms to be proteced by him.
    And near his hart to be loved by him.

Khoroto NikeChrajm

Reacties
    15.277
    25-03-2009

MVC Premium MVC Premium
    allah ikamal lik belkhir

Fear IS Healthy, Panic Is Fatal

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬

Khoroto NikeChrajm

Reacties
    15.277
    25-03-2009

MVC Premium MVC Premium
    Om de juiste persoon tegen te komen. En nee absoluut niet wanhopig bedoeld. Maar nu alles zo op een rijtje valt en dit het enige is dat ontbreekt..word ik me er steeds meer van bewust dat het nu wel fijn zou zijn de andere helft tegen te komen . Alleen gaat dat tegenwoordig helaas niet zo gemakkelijk. De markt zit vol onkruid en onboeiende rotzooi..pff. Het is lastig iemand te treffen waar je echt een klik mee hebt op alle fronten. Ik ben heel rationeel wat dat betreft. Betreft het huwelijk mag je zeker kritisch zijn als vrouw (zeker in deze tijden de scheidingscijfers liegen er niet om). Natuurlijk niet overdreven dingen ofzo. Maar als je geen goed gevoel bij hebt of een klik..ja jammer dan. Zeker niet aan beginnen. Maarja is moeilijk die klik te vinden..ben ook snel afgeknapt.

Welke dame heeft dit ook?

Geen rare reacties aub. Alleen dames. Laten we hier gezellig babbelen

en dat geldt ook voor de man a lala 3winaat, bouzbal heb je aan beide kanten, en ja die cijfers heb je te danken aan lmoudawana, emancipatie, vrouwen met een grote bek, etc etc
    kortom lmizaan t9lab de vrouw wilt nu verzorgen en de man verzorgd worden

zolang dit zo blijft zullen de scheidingscijfers alleen hoger worden.

koul wahd ichad blastou en het komt zeker goed inchalah

Fear IS Healthy, Panic Is Fatal

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬

MVC Lid

Reacties
    6.130
    12-01-2010

Citaat Geplaatst door judge-advocate Bekijk reactie
    Het belangrijkste tegenwoordig na het geloof natuurlijk dat hij psychisch in orde is en vooral open en eerlijk. Een Marokkaanse jongen is net een raadsel. Je weet gewoon niet of je hem ooit kunt ontcijferen.
    Citaat Geplaatst door AbouRfissa Bekijk reactie

en dat geldt ook voor de man a lala 3winaat, bouzbal heb je aan beide kanten,

wat een heerlijke humor op deze dinsdag moreguhh..

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport