Om de juiste persoon tegen te komen. En nee absoluut niet wanhopig bedoeld. Maar nu alles zo op een rijtje valt en dit het enige is dat ontbreekt..word ik me er steeds meer van bewust dat het nu wel fijn zou zijn de andere helft tegen te komen. Alleen gaat dat tegenwoordig helaas niet zo gemakkelijk. De markt zit vol onkruid en onboeiende rotzooi..pff. Het is lastig iemand te treffen waar je echt een klik mee hebt op alle fronten. Ik ben heel rationeel wat dat betreft. Betreft het huwelijk mag je zeker kritisch zijn als vrouw (zeker in deze tijden de scheidingscijfers liegen er niet om). Natuurlijk niet overdreven dingen ofzo. Maar als je geen goed gevoel bij hebt of een klik..ja jammer dan. Zeker niet aan beginnen. Maarja is moeilijk die klik te vinden..ben ook snel afgeknapt.
Welke dame heeft dit ook?
Geen rare reacties aub. Alleen dames. Laten we hier gezellig babbelen![]()

. Alleen gaat dat tegenwoordig helaas niet zo gemakkelijk. De markt zit vol onkruid en onboeiende rotzooi..pff. Het is lastig iemand te treffen waar je echt een klik mee hebt op alle fronten. Ik ben heel rationeel wat dat betreft. Betreft het huwelijk mag je zeker kritisch zijn als vrouw (zeker in deze tijden de scheidingscijfers liegen er niet om). Natuurlijk niet overdreven dingen ofzo. Maar als je geen goed gevoel bij hebt of een klik..ja jammer dan. Zeker niet aan beginnen. Maarja is moeilijk die klik te vinden..ben ook snel afgeknapt.

wat een heerlijke humor op deze dinsdag moreguhh..