Is het een man of een vrouw?
En hoe ziet iblies eruit?
Van niet rokende vuur
Er komt een punt in je leven dat je je realiseert;
Wie belangrijk is, wie nooit belangrijk was, wie niet meer belangrijk is en wie nooit belangrijk zal zijn. Maak je geen zorgen om mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet hebben gered in jouw toekomst.
Het is toch een gevallen engel en engelen lijken niet op mensen ze hebben geen geslacht Allahoe3allem dit zijn mijn speculaties oesaffie.
Wie belangrijk is, wie nooit belangrijk was, wie niet meer belangrijk is en wie nooit belangrijk zal zijn. Maak je geen zorgen om mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet hebben gered in jouw toekomst.
In de koran Kareem staat toch dat iblies niet wou buigen voor de mens en dat hij toen verbannen was door Allah....Niets gebeurt zonder de toestemming van Allah
....ik weet niet of het halal is om te speculeren waarom Allah
hem tot vijand van de mens heeft gemaakt.....maar ik denk Allah3alem is om ons te beproeven.....en nogmaals Niets maar dan ook niets gebeurt in deze wereld zonder De Macht en Toestemming van Allah
......
Bewijs dat Iblies Djinn is:
(Soerah Kahf 18 - Vers 50)50. (Gedenk de tijd) toen Wij tot de engelen zeiden: "Buigt voor Adam", zij bogen, doch Iblies niet. Hij was één der djinn, derhalve was hij ongehoorzaam aan het gebod van zijn Heer. Zult gij hem en zijn nageslacht tot vrienden nemen, terwijl zij uw vijanden zijn? Slecht is het loon der onrechtvaardigen.
Hij is een djin sub7aanAllah.....dat wist ik niet Wa Allah3alem Allahweet het beste......oh ja ik vermelde steeds Allah 3alem..dus je hoeft niet krampachtig te reageren @ewaa
Dat klopt, en ik geloof dat ik haast zeker weet waar die is. Bermuda driehoek. Er is daar vaak rook gezien van afstand. Je kan er niet overheen vliegen noch varen. Eerst dacht ik dat masi7 dajjal daar verbleef maar uit een hadith blijktweet niet meer welke dat ie ergens op een schiereiland verblijft in de buurt van sa. Dus dan rest maar een ding. De hadith heeft uitgewezen waar namelijk op de zee...teghenwoordig heeft allah ons de mogelijkheid gegeven elke plek te zien behalve die plek.
Hoezo reageer ik krampachtig, ik zeg staghfirullah vanwege die opmerking. Niet richting jou specifiek
Dat is hetzelfde als je zegt de profeet Mohamed was een engel. Dan zeg je toch ook stafhgirullah?
Mohim, deze vergissing leeft bij velen mensen door 2 redenen:
1) Iblies verbleef oa in het Paradijs, waardoor mensen denken dat hij een engel was.
2) In bijbelse films wordt hij soms beschreven als een gevallen engel.
Gair![]()
Genoeg plekken die nog niet ontdekt zijn door de mens en waar ze simpelweg de mogelijkheid niet voor hebben om erheen te gaan.
Ik zou niet zeggen dat je bijna zeker weet waar hij zit.
Allah swt is Alwetend en deze Kennis is bij Hem.
Speculeren heeft geen zin.
Overigens vliegen en varen er dagelijks mensen over het gebied die onder de bermuda driehoek valt.
و صدق الشعر اذ يقول ؛ قل لي صاحب اراك غريبا، بين هذا الانام دون الخليل
قلت كلا! بل الانام غريب انا في عالم و هذه سبيلي. هذا هو الغريب ؛ غريب عند العابثين من البشر ولكنه عند ربه في مقام كريم
Hahaha Bermuda Driehoek wordt vaak aangehaald ja. Maar het blijft speculeren. Er zijn wel meerdere plekken op aarde waar men nog niet alles goed heeft gezien.
Het is belangrijk om met dit soort dingen tot de feiten te blijven.
Locatie van Dajjal is inderdaad in een uitgebreide hadith beschreven op een eiland ja ten oosten van SA.