+ Reageer
1 tot 12 van 12
    Samaritaan

Reacties
    8.171
    28-10-2003

Kan dit :)

Let alleen op de blik van die mensen die beneden over de straat lopen

prachtig prachtig gewoon

gewoon kijken is van 2007 maar blijft een topper

Ahloes-Soennah

Reacties
    4.131
    12-02-2009

gevaarlijk die man. Ik moet met hem samenwerken haha.
    De Domtoren moet ook zoiets hebben. Die lijkt toch al op een minaret.

Beter gezegd, vroeg of laat wordt dat een minaret, wanneer we officieel de Wilayah Utrechtistan uitroepen in het Emiraat Hollandistan

nieuwe gebruiker va februari 2013

Klik voor een verzameling van topic's. Met Fataawah van grote geleerden, biografieën, online boeken, video's etc:

Verzameling Islaam-topics!

Samaritaan

Reacties
    8.171
    28-10-2003

Citaat Geplaatst door UtrechtseJihad Bekijk reactie
    gevaarlijk die man. Ik moet met hem samenwerken haha.
    De Domtoren moet ook zoiets hebben. Die lijkt toch al op een minaret.

Beter gezegd, vroeg of laat wordt dat een minaret, wanneer we officieel de Wilayah Utrechtistan uitroepen in het Emiraat Hollandistan

Vond het zo een mashaallaah video ik moest hem plaatsen

MVC Lid

Reacties
    9.629
    08-03-2003

Cool!

Die oude vrouw was grappig, ik hoor dit liever dan wat die paus allemaal zegt

MVC Lid

Reacties
    399
    15-05-2012

Ze weten niet wat hen overkomt haha.

Samaritaan

Reacties
    8.171
    28-10-2003

Ze zijn bang letterlijk waar zag je die nonnen huh huh verkeerde stad

de mooiste ook laatste stukje op de berg

MVC Lid

Reacties
    399
    15-05-2012

Wel super mooi om te zien..

Dienares van Allaah!

Reacties
    3.622
    26-09-2009

haha, maa shaa'Allaah dit is echt een droom! Moeten ze echt hier in Amsterdam doen, op de Dam ofzo.. maar in Adam zullen ze niet zo geschrokken reageren denk k.

Een vriendin van de familie vertelde ons dat ze een keer in Utrecht was en de adhaan kon je buiten gewoon horen.. d.. Men hoorde het gewoon en niemand keek raar op.. Waarschijnlijk is het altijd zo daar? ben er zelf maar 1 keer geweest maar dat was een meeloopdag en was buiten de stad..

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, echt een mooie actie maa shaa'Allaah! Ze moeten het bij wilders doen gewoon tegenover zijn huis ofzo tijdens fadjr, gewoon om zijn angstigegezicht te zien

Ahloes-Soennah

Reacties
    4.131
    12-02-2009

Citaat Geplaatst door Miss-Miriam Bekijk reactie
    haha, maa shaa'Allaah dit is echt een droom! Moeten ze echt hier in Amsterdam doen, op de Dam ofzo.. maar in Adam zullen ze niet zo geschrokken reageren denk k.

Een vriendin van de familie vertelde ons dat ze een keer in Utrecht was en de adhaan kon je buiten gewoon horen.. d.. Men hoorde het gewoon en niemand keek raar op.. Waarschijnlijk is het altijd zo daar? ben er zelf maar 1 keer geweest maar dat was een meeloopdag en was buiten de stad..

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, echt een mooie actie maa shaa'Allaah! Ze moeten het bij wilders doen gewoon tegenover zijn huis ofzo tijdens fadjr, gewoon om zijn angstigegezicht te zien
    Moge die droom snel werkelijkheid worden. Moge wij het nog meemaken in onze levens.
    Vroeger kon ik weleens vanuit mijn kamer de Adhaan horen als ik raam open had. Moskee is ongeveer 200/250 meter van m'n huis denk ik.. maar dat was soms gewoon..
    In Lombok (Utrecht) heb je wel de Turkse Moskee die het hardop deed. Dan kon je het in alle woningblokken in de omgeving horen.

Wilders zou zich doodschrikken denk ik. Die denkt dat de anti-christ begint ofzo.

nieuwe gebruiker va februari 2013

Klik voor een verzameling van topic's. Met Fataawah van grote geleerden, biografieën, online boeken, video's etc:

Verzameling Islaam-topics!

Dienares van Allaah!

Reacties
    3.622
    26-09-2009

Citaat Geplaatst door UtrechtseJihad Bekijk reactie
    Moge die droom snel werkelijkheid worden. Moge wij het nog meemaken in onze levens.
    Vroeger kon ik weleens vanuit mijn kamer de Adhaan horen als ik raam open had. Moskee is ongeveer 200/250 meter van m'n huis denk ik.. maar dat was soms gewoon..
    In Lombok (Utrecht) heb je wel de Turkse Moskee die het hardop deed. Dan kon je het in alle woningblokken in de omgeving horen.

Wilders zou zich doodschrikken denk ik. Die denkt dat de anti-christ begint ofzo.
    I hope so! Moge Allaah die dromen waar maken, amieen yaa rabb!

aah oke, hier in amsterdam niet.. Terwijl ik zo'n gevoel heb dat er hier wat meer moslims wonen niet?

Daarom juist Zou wel vet zijn...

MVC Premium

Reacties
    4.589
    06-02-2008

MVC Premium MVC Premium
    dis echt cool serieus,

- kijk wat voor gebaar die man maakt bij minuut 2:44 en die nonnen haha,
    Gone to love the King of my life

Dienares van Allaah!

Reacties
    3.622
    26-09-2009

Citaat Geplaatst door oemlidlbrood Bekijk reactie
    dis echt cool serieus,

- kijk wat voor gebaar die man maakt bij minuut 2:44 en die nonnen haha,
    ja, hea!

Ze denken waar zijn we belandt

رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport