+ Reageer
Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 ... LaatsteLaatste
91 tot 105 van 170
    EuroMoslim & ZZP'er

Reacties
    2.389
    10-04-2011

Make Love not War.

Gematigheid siert de Mens.
    Het totalitaire verschijnsel is niet om te worden begrepen zonder rekening houdend met de stelling dat een belangrijk deel van elke samenleving bestaat uit mensen die actief tirannie willen: hetzij uit te oefenen het zelf of -veel meer op mysterieuze wijze-voor te leggen.
    Butt What Hiv You Can't Hear Me?

B

Reacties
    11.326
    25-05-2010

Opgeruimd staat netjes!

LISSE/LEIDEN - Het Leidse duoraadslid Anand Soekhoe (Leefbaar Leiden) mag geen les meer geven op het Fioretti College in Lisse. Hij gaf er sinds afgelopen zomer maatschappijleer aan enkele vmbo-klassen. Deze week kwam hij in opspraak door anti-islamitische tweets.

Soekhoe moest gisteren na een gesprek met de schooldirectie zijn spullen inleveren. Hij is per direct geschorst en zijn contract loopt in augustus af. ,,Soekhoe is net enkele maanden ziek geweest, dus we waren juist blij dat hij er weer was’’, zegt locatiehoofd Frank Out. ,,We zijn erg geschrokken van de scherpe toon van zijn tweets. Die is niet te rijmen met de vriendelijke persoon die hij is.’’
    Fractievoorzitter Daan Sloos van Leefbaar Leiden laat weten achter Soekhoe te staan.

ziek in zijn hoofd ja
    Citaat Geplaatst door As-Sa7ab Bekijk reactie
    Aoudhu billah, ik heb gedroomd dat ik jou aan de telefoon had.

Reacties
    2.516
    02-04-2012

Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Op Twitter is een docent uit Leiden flink zijn boekje te buiten gegaan met anti-islamitische berichten.

Op het platform schreef Anand Soekhoe, docent en duoraadslid voor Leefbaar Leiden, 'De islam is geen geloof maar een barbaarse achterlijkheid'. Door de discriminerende Tweets heeft de schoolleiding besloten om een pittig gesprek met Soekhoe te voeren. Afgelopen weekend werd de Partij van de Dieren al uitgemaakt voor 'wijvenpartij' door de docent die een voorbeeldrol hoort te vervullen. Linkse kiezers moeten overigens denken aan de toekomst van hun kleinkinderen: 'Anders spreken de volgende generaties Arabisch! En is de islam staatsgodsdienst. Doe dat uw kinderen niet aan!'.

Volgens het Leidschedagblad heeft locatiedirecteur Frank Out al met Soekhoe gesproken. 'Buiten het klaslokaal mogen ze alles zeggen, maar uitlatingen op internet kunnen leerlingen gemakkelijk terugvinden', zegt Out. Ook stelt de directeur dat islamitische kinderen hiermee voor het hoofd gestoten kunnen worden. Out heeft echter geen problemen tussen moslims en Soekhoe op school gesignaleerd.

Vandaag spreekt de directeur van de scholengemeenschap met de docent. De aanstootgevende Tweets zijn inmiddels verwijderd.

Bekijk hier een aantal tweets van Soekhoe.

Want in Turkije, Iran, Afghanistan, Maleisie etc etc spreken ze ALLEMAAL Arabisch.

Idioot.

Reacties
    2.516
    02-04-2012

Koelies

B

Reacties
    11.326
    25-05-2010

Citaat Geplaatst door Orochimaru. Bekijk reactie
    Want in Turkije, Iran, Afghanistan, Maleisie etc etc spreken ze ALLEMAAL Arabisch.

Idioot.
    en alsof de meerderheid marocs in nederland arabisch spreekt. en die lul is leeraar maatschappij leer

Verbannen

Reacties
    31.118
    26-03-2007

soekoe soekoe

katoenplukkert

B

Reacties
    11.326
    25-05-2010

Citaat Geplaatst door Orochimaru. Bekijk reactie
    he orogie kan jjj voor mij een naam vertalen naar de amazich tekens? wil graag mijn naam in het tamazicht hebben. of weet je een link of iemand?

Reacties
    2.516
    02-04-2012

Citaat Geplaatst door Bokitoo_ Bekijk reactie
    en alsof de meerderheid marocs in nederland arabisch spreekt. en die lul is leeraar maatschappij leer
    Sterker nog, ik heb een schijt hekel aan Arabieren. (niet allemaal, maar wel veel)

Reacties
    2.516
    02-04-2012

he orogie kan jjj voor mij een naam vertalen naar de amazich tekens? wil graag mijn naam in het tamazicht hebben. of weet je een link of iemand?
    Ja, geen probleem.

B

Reacties
    11.326
    25-05-2010

Citaat Geplaatst door Tunes27 Bekijk reactie
    soekoe soekoe

katoenplukkert
    zou het hindustan zijn die hier vroeger prikte?
    ps was dat jou reactie onder die video?

Reacties
    2.516
    02-04-2012

Citaat Geplaatst door MarocciaCasa Bekijk reactie
    Lekker boeyahhh....straks nemen wij alles over.....kruip gauw onder de grond voordat we je vinden...arisch ras

Waarom reageer je dan?

B

Reacties
    11.326
    25-05-2010

Citaat Geplaatst door MarocciaCasa Bekijk reactie
    Lekker boeyahhh....straks nemen wij alles over.....kruip gauw onder de grond voordat we je vinden...arisch ras

MVC Lid

Reacties
    5.140
    11-10-2008

Citaat Geplaatst door semantisch Bekijk reactie
    Ontoerekingsvatbaar deze man

MVC Lid

Reacties
    10.750
    13-03-2012

Weet je dat nu pas? Het is toch logisch dat blanken maar al te graag sinds de basisschool die vieze buitenlanders schofferen. Hoe komt het dat debiele domme blanken VWO-advies krijgen en briljante allochtonen VMBO
    100 % waar

Verbannen

Reacties
    31.118
    26-03-2007

zou het hindustan zijn die hier vroeger prikte?
    ps was dat jou reactie onder die video?
    hindu is een koelie, lul

welke video? ik klik nooit op links

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport