Poll resultaten: Hoevaak verras jij jouw man? [Daarmee bedoel ik echt uitgebreid verrassen]

Stemmers
121. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Nooit

    41 33,88%
  • 1 x in het jaar.

    17 14,05%
  • Elke maand

    31 25,62%
  • Elke week

    32 26,45%
  1. #1
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Arrow ♥ : Jouw man verrassen. Wat zijn jouw kunsten?

    Assalamu Alaykoem Wa Ra7hmatulaahi wa barakatoehoe Akhawaat ♥ ,

    Als opfrisser heb ik de vorige topic (Jouw man verrassen! Wat zijn jouw kunsten?) verwijderd en een nieuwe 'versie' geopend. Wel zal ik de tips van de vorige topic Citeren en hier neerzetten, altijd handig!

    Nou dames, maak er goed gebruik van en kom ook met wat tips wat voor ons allemaal heel handig is!

    We zijn benieuwd! Enjoy!


    En dit is onder Zijn tekenen, dat Hij uit uw midden echtgenoten voor u schiep, opdat gij er rust in moogt vinden, en Hij heeft liefde en tederheid onder u geplaatst. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat nadenkt. (30:21).




    [Heeft niets te maken met het verrassen van de man maar wou het toch erbij zetten]


  2. #2
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Met een bed vol rozen blaadjes.
    Lekker eten, van alles met liefde gemaakt!!!
    Er goed uitzien, waar hij me het liefst inziet.
    En aardig tegen hem zijn.
    Casanovia.
    -


  3. #3
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Liefde gaat door de maag: Ik kook dan zijn lievelingsgerechten met kaarsjes op tafel en dergelijke. Een mooi kleedje aan en hem veel aandacht geven.
    Of leuke films huren, de matras naar de salon slepen en hele nacht leuke films zien.
    Een massage geven.
    Leilabeauty
    -


  4. #4
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Of bad vol met rozenblaadjes en overal kaarsjes.
    Leilabeauty
    -


  5. #5
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    ik denk dat je eerst moet weten wat jouw man het liefst wilt en ziet en zodra je dat weet- wat elke vrouw wel van zijn man moet weten-.
    Dan kun je hem verrassen dus dat ligt denk ik bij elke man verschillend.
    Forqaan
    -


  6. #6
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Kadootje, mee uiteten nemen en af en toe zijn favoriete maaltijd maken. En dan heb je nog de slaapkamer verassingen, maar dat mag je zelf invullen .
    S_1012
    -


  7. #7
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Hmm ..
    Ik zou zelf als die van z'n werk komt
    Z'n lievelingseten klaar maken .
    Tafel mooi dekken .
    (L)-(L)
    MoOsIiba
    -


  8. #8
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Wel zorg ik ervoor dat ik er ALTIJD op mijn best uitzie voor hem.
    Zelfs tijdens mijn zwangerschap is er tot nu toe geen dag voorbij gegaan dat ik mezelf niet van mijn beste kant heb laten zien... niet alleen met kleding/haar etc... maar ook met mijn humeur en karakter!

    Natuurlijk voelen de meeste vrouwen zich wat minder tijdens een zwangerschap, maar bij mij helpt het juist om wat extra zorg aan mezelf te besteden. Hierdoor voel je je beter en ondanks je ronde buik en extra gewicht voel je je op en top vrouwelijk en sexy!

    Over bepaalde punten kan ik geen details geven, maar zorg er voor dat je huwelijk spannend blijft, vooral op intiem gebied!

    Oja een Zeer belangrijk ingredient; Een vrouw haar (glim)lach =)

    Ik vind dat een moslimvrouw sowieso moet proberen om haar man altijd te verassen... Niet 1 keer in de zoveel tijd. Vooral als je huisvrouw bent heb je hier extra tijd voor.
    Juwayriah
    -


  9. #9
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Ik denk dat je man blij maker belangrijker is dan hem verrassen.

    Sommige mannen zijn zo druk bezig met het leven, studie, werk, kennis vergaren et cetera dat ze daardoor weleens grip op hun leven kunnen verliezen. Het is dan belangrijk dat hij een vrouw heeft die daar oog voor heeft en hem van tijd tot tijd stuurt bij mogelijke afwijking. Ik denk dat een man dat heel erg waardeert.

    Hoe kan dat tot uiting komen?

    De tijd vliegt en soms raak je zo verstrengeld in de beslommeringen van het leven dat je nieteens doorhebt dat jij je ouders al een paar weken niet gezien hebt. Als je als vrouw een beetje shliem bent dan speel je daar tactisch op in en zeg je: "Kom we gaan vandaag naar je ouders!" Voordat hij thuis komt maak je wat lekkers voor je schoonouders, gevulde lemsemmen, loempia's, iets iets anders wat ze lekker vinden. Als hij zelf een beetje shliem is, zal hij dit ongetwijfeld waarderen van jou.

    Ik denk dat ik meer van dat soort subtiele dingetjes ben... (:

    Een man écht verrassen sja, dat kan van tijd tot tijd. Ik zou dan bijv. contact opnemen met zijn werk en vrij voor hem vragen voor een vrijdag. Vervolgens zou ik een weekendje weg boeken naar de Ardennen, Duitsland of gewoon ergens in Nederland in een mooie natuurrijke omgeving (travelbird.nl heeft altijd leuke en goedkope aanbiedingen).

    Als hij dan op zijn werk komt, wordt hij na bijvoorbeeld een uurtje of 2 naar huis gestuurd. Hij komt thuis aan, je houdt de blinddoek gereed. Die doe je op en je kidnapt hem in de auto naar de plaats bestemming. Vooraf heb je een brief geschreven waarin je jullie relatie beschrijft en dat je blij bent dat hij er altijd voor je is, zo hard zijn best voor je doet, dat je trots op hem bent. Aan het einde van de brief zeg je: kom naar de tuin! Deze brief leg je neer in de huiskamer. Je laat hem zitten (nog geblinddoekt) en je zegt tegen hem dat hij tot 100 moet tellen (langzaam) en dat hij dan de blinddoek mag afdoen.

    Lekker eten heb je van thuis meegenomen. Je hebt een picknickje in de tuin georganiseerd ter ere van hem. Je maakt er een gezellige dag van die je vrij kunt invullen; boswandeling, etc.

    Dit zijn van die cliché-dingetjes, maar ook wel leuk om een keer in het jaar te doen.
    IKO
    -


  10. #10
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Mijn man is al een heel gelukkige als ik hem een dag met rust laat
    Crookie


  11. #11
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Een weekendje weggaan kan ook hartstikke leuk zijn. Privé sauna afhuren.
    Alae
    -


  12. #12
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Mannen vinden het leuk als je ook zelf eens wat leuks plant ipv altijd wachten tot hij het initiatief neemt. Het is verschillend, denk dat het echt ligt aan hoe hij is en waar hij open voor staat. Mijn man vindt lekker eten geweldig, kan ik hem altijd blij mee maken. Voetbalkaartjes idem dito.. Ik heb eens 4 dagen spanje geboekt, inclusief een wedstrijd van zijn favoriete club. Eerste keer dat ik een voetbalwedstrijd heb bezocht, maar zijn reactie dat ik dat voor hem geregeld had was priceless. Privebaden doen het ook altijd goed..
    Crookie
    -


  13. #13
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Kietelen
    Asmae_92


  14. #14
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    je mooiste lingerie aantrekken
    MaroCCaiNe
    -


  15. #15
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Als ik mijn man ergens mee wil verrassen qua kleding heeft hij toch het motto "less is more". Volgens mij is elke man wel zo.
    Crookie
    Nou dat ligt aan je figuur.

    Soms is less "to much".
    Stoutertje
    -