Poll resultaten: Hoevaak verras jij jouw man? [Daarmee bedoel ik echt uitgebreid verrassen]

Stemmers
121. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Nooit

    41 33,88%
  • 1 x in het jaar.

    17 14,05%
  • Elke maand

    31 25,62%
  • Elke week

    32 26,45%
  1. #16
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Nou, ik denk dat het maar van afhangt met welke man je getrouwd bent. De mijne is niet zo tuk op (grote) verrassingen. Ik zou dus echt niet moeten komen met een verrassingsweekendje. Dan zou ie gelijk gaan stressen aangezien hij iemand is die zelf graag trouwtjes in handen heeft.

    Maar omgekeerd vind ik dat dus wel weer geweldig. Vorig jaar waren we 5j getrouwd en had ie een weekendje weg geboekt voor ons tweetjes. Ik mocht niet weten naar waar maar vanaf 2 weken op voorhand kreeg ik elke dag een woord toegestuurd via sms dat iets verklapte over de bestemming waardoor ik dus zelf moest gaan puzzelen. Uiteindelijk wist ik het de dag zelf pas wat we precies gingen doen. Misschien een tip voor jullie om jullie mannen een keertje mee te verrassen.

    Wat ook leuk is, dat is om bij een speciale gelegenheid zelf coupons te maken voor hem op de pc die hij dan telkens kan komen inruilen bij jou. Uiteraard is datgene hij dan krijgt iets wat hij heel graag doet of zou of krijgen maar wat niet zo alledaags is. Het moet wel een beetje exclusief blijven natuurlijk.

    Sowieso denk ik dat je een man heel makkelijk tevreden kan houden, de meesten zitten niet zo ingewikkeld in elkaar als wij vrouwen, haha.

    Een schoon, net huis en een verzorgde vrouw (en evt. kinderen) die hem thuis verwelkomen na een drukke werkdag, een lekkere maaltijd, vooral geen gezeur en wanneer de eventuele kinderen in bed liggen, gewoon genieten van de rust en elkaar in het gezelschap van een goede film, zelfgemaakte hapjes, lichten gedimd, wat kaarsjes hier en daar. Het hoeft niet altijd zo vergezocht te zijn. Mijn man heeft een erg druk leven en snakt meestal gewoon naar rust dus probeer ik dat ook vooral hier thuis te creëren.

    Maar goed, sinds we kinderen hebben is het altijd wel leuk om ook eens een keertje echt naar buiten te gaan met ons tweetjes zonder dat je het risico loopt "gestoord" te worden door gejengel en gehuil door de babyfoon.
    Wat dan leuk is dat is een avondwandeling van keer tot keer, een etentje in een rustig restaurant. Privé sauna afhuren doet het ook altijd wel goed!

    Anyway, ik kan ook nog altijd wel leuke tips gebruiken dus ik houd deze topic in de gaten.
    Vlindertje86
    -


  2. #17
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Mijn man wordt verlegen als ik hem verras. Zelfs op zijn verjaardag wordt -ie- heel verlegen als ik hem verras. Grappig om te zien.

    Op valentijnsdag was ik hem voor, op onze trouwdag was ik hem voor en toen zei hij heel verlegen; je bent me voor, ik wilde het eerst zijn.

    Wat zo grappig was, was dat hij op zijn verjaardag zooooooo verlegen was en niet wist wat hij moest zeggen, dat hij 'per ongeluk' zei en ik heb niks voor jou...... whahahhaha... Ik zo van; huhhhhhhhh.. Ik ben toch niet jarig, doe dat maar als ik jarig ben. Je kon me wel oprapen, whahhahahha...
    SMS
    -


  3. #18
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Een lief briefje tussen zijn boek die hij regelmatig leest.
    Queenofajdir
    -


  4. #19
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Dit is een intieme verrassing. Maak een pad met rozen blaadjes en/of rode snoepjes en/of kaarsjes naar jullie slaapkamer. Leg op het 'pad' af en toe een cadeautje, een mooie kaart, badschuim of iets anders. En in de kamer ben jij dan het grootste verrassing ;-).
    Queenofajdir
    -


  5. #20
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Stuur je geliefde lieve smsjes, zo laat je zien dat je aan hem denkt.
    Queenofajdir
    Bak een taart.
    Queenofajdir
    -


  6. #21
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Verras je schat een keer met een massage. Door het lichamelijke contact ontspan je heerlijk en kom je nog dichter bij elkaar.
    Queenofajdir
    -


  7. #22
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Tips van wat zusters:

    ''Of samen koken, of iets klaarmaken in de vorm van n hartje (kan elke dag, op zn brood, met jus, met fruit)''

    ''Af en toe [vooral met "memorabele momenten"] een briefje schrijven, bijvoorbeeld "1 Juni 2010; zie je wel..jij hebt écht niet altijd gelijk", "22 September 2011; the day I felt even more in love with you" etc. etc. en die dan ergens verstoppen in huis, bijvoorbeeld in zijn lievelingsboek, of op een ander plekje''

    ''Hem zwáár weerleggen middels juist adillah. [Haha, of is misschien toch niet zo slim bij naderhand..]''

    ''Lief & goed zijn voor zijn ouders & kinderen.''

    ''of een memorisatie-competitie, met wekelijkse doelen, een scorebord ergens op een voor gasten onopvallende plek en wekelijks te winnen prijzen. [zoals twee extra mini-cadeautjes in zijn jaszak haha, ewa weg verrassing].''

    ''Nou, doordat ik een Pedagogische achtergrond heb ben ik er nu wel achter hoe belangrijk het is dat KINDEREN dagelijks geobserveerd moeten worden. En bij de grotere mannetjes werkt dat toch ook wel erg goed. Dus, mijn tip: neem een bepaald moment, als hij door het huis loopt ofzo, en kijk waar hij naar kijkt of waar hij heen loopt, wat zijn aandacht trekt en schrijf het op. Het klinkt raar maar hieruit haal je de beste ideeen! Bijvoorbeeld: Je man blijft ruim 10 minuten naar de koelkast staren en doet het vervolgens weer dicht = Kook zijn lievelingsgerecht wanneer hij hard aan het werk is/naar school oid en decoreer het leuk met kaarsjes enzo. Of, meneer komt moe thuis van werk en ploft neer op de bank = Een lekkere massage met argan olie! (Ik zeg maar wat hoor, dit komt zo even in me op =p).. En daarnaast indd kleine romantische dingen.. briefjes maken met lieve teksten erop is erg leuk! Ik had eens van een zuster dat ze wanneer haar man thuis kwam alle lichten had uitgedaan, en wanneer hij dan thuis kwam moest hij eerst op minimaal 3 knopjes klikken om het licht aan te doen, en op elk knopje had ze dan een briefje geplakt met een lieve/romantische tekst erop! xD hihi.''

    ''ik maak de dag van mn man altijd goed als ik kindermaxi, witte chocolade met gepofte rijst of chocoladepepernoten voor m haal..''


  8. #23
    Papa's oogappeltje..

    Reacties
    585
    10-03-2010

    Leuke topic Queenofajdir!!
    *- Degene die je nooit moet uitdagen, is degene die negen maanden heeft gedragen..!! Jouw Mama ♥' dus..!!

    *- Papa's Oogappeltje | ღ | 'Mijn hart die je opvult vol oprechte liefde en wederzijdse passie.. ('L)


  9. #24
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    stop b.v. wel eens een briefje in zijn broodtrommeltje met daarop iets leuks geschreven en een lekker stuk gevulde koek als extra voor die dag. Wij vrouwen willen graag gewaardeerd worden en zo is het ook met de mannen. En, echt waar, je gaat er nooit op achteruit, want je weet het: het zijn vaak de kleine dingen die het doen!


  10. #25
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Kleine cadeautjes onder zijn kussen leggen...


  11. #26
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    www.greetz.nl, stuur hem onverwachts zo'n lieve grote XL kaart van Greetz. Altijd leuk!


  12. #27
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Hem onverwachts een bakje thee of koffie of warme chocolademelk met slagroom geven in zo'n mok:


  13. #28
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Citaat Geplaatst door Numa Bekijk reactie
    Leuke topic Queenofajdir!!
    Citaat Geplaatst door Samenvooraltijd Bekijk reactie
    Nice..
    , Shoukrane, jullie ook ideetjes?


  14. #29
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    Het lijkt mij dat elke islamitische vrouw zich verzorgt, maar helaas zie ik ook dat dat niet vaak het geval is.

    Ik persoonlijk vind dat je je verzorgd dient te kleden en jezelf ook mooi te maken door bijvoorbeeld oog-make up, lippestift/lipgloss. Leuke, gewaagde kleding.

    Niet elke dag natuurlijk. Maar om drie dagen in de week ofzo.

    Jezelf verslonzen no done!
    Oem_Meryam
    -


  15. #30
    ♥ Zawzji & A.

    Reacties
    662
    05-09-2009

    hij heeft mij laatst zien bevallen dat was ECHT een verrassing voor hem
    Louwelieh
    dames het is echt niet erg om er af en toe NIET uit te zien thuis , ik zit nu in zo n fase ikz ie er NIET uit ben doodziek , ik ben zo wit dat ik zowat licht geef mn haar lijkt op een vogelnest alleen de vogels ontbreken en ik loop met spuugdoekjes van mn kind in mn bh (lekkende tiete)

    en geloof t of nie hij vind t geweldig , hij weet dat ik er ook anders uit kan zien , je kan niet elke dag als een vamp eruit zien thuis
    Louwelieh