1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    296
    13-08-2006

    Angst en paniekaanvallen

    Salaam allemaal,

    Een tijdje geleden of misschien zelfs al een jaar of twee geleden is er hier een topic geopend over angst en paniekaanvallen. Als ik het goed heb was de topic geopende door zomerroosje. In ieder geval ik heb helaas ook last van angstaanvallen. Sobhanallah was een beproeving!

    Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die hier last van hebben en hoe het gaat met degene die toen gereageerd hadden. Tot mijn verbazing waren er namelijk erg veel meiden die er ook last van hadden.

    Ik hoor het graag.

    Groetjes

  2. #2
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Salaam,

    Moge Allah je bijstaan. Waar is de angst precies voor. Hier zijn meerdere topics over geopend inderdaad...
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    296
    13-08-2006

    Hmmm ja waar die precies voor is weet ik niet echt. Denk dat het met de stress van alledag te maken heeft. Maar als je eenmaal dat gevoel van angst hebt dan is dat gevoel heel overweldigend en heb je echt het idee dat het niet meer goedkomt sobhanallah. Je wilt dat t gewoon weggaat maar zo werkt t niet. Heb jij er ook last van of helemaal niet?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    296
    13-08-2006

    Ameen! trouwens

  5. #5
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door Rania_nai Bekijk reactie
    Ameen! trouwens
    Toch moet je nagaan waar de angst echt door gecreëerd wordt. En probeer je enigszins rustig te houden ondanks de angst. Koran en roqia raad ik je aan.
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    296
    13-08-2006

    Shokran meid! Graag hoor ik van anderen die hier ook last van hebben. Misschien kunnen we elkaar een hart onder de riem steken.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    296
    13-08-2006

    Ik blijf wachten op ervaringen lol!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.460
    29-02-2004

    We die only once...
    and for such a long time...


  9. #9
    Oosterse wijsheid.

    Reacties
    52
    07-05-2011

    Beste zuster.

    Met deze 2 dingen/situaties heb ik ervaring! (helass.)

    Pm mij...

    koen lgir inch allah

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    24
    20-11-2011

    ik heb dit nu ook al de laatste tijd, de eerste keer was het zelfs zo erg dat er een ambulance te pas kwam..
    There are never enough hours in the days of a queen, and her nights have too many.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    4.870
    20-03-2004

    Informatie waar je allicht wat aan hebt: http://ziekofbezeten.marokko.nl/index.php?nid=55
    AFWEZIG, OP VAKANTIE!

    أنا ساكنة في إسكندرية