1. #361
    Verbannen

    Reacties
    13.837
    03-01-2004

    Dank! Hoop dat met jouw gezin ook ales voortvarend gaat.

    Ga nu de nachtplicht vervullen. En neen, mensen..het is niet wat je denkt. Je kunt ook gezellig kletsen in bed En nee, ik ga niet meer kinderen nemen. Drie is genoeg anders kan ik de studie niet betalen.

  2. #362
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door palestijntje Bekijk reactie
    Sky de doodstraf voor 600 joodse mannen die conform de wetten van Mozes( Deuteronomy 20:10-14) is uitgevoerd vanwege hun deelname aan oorlogshandelingen tegen moslims kunnen we geenzins genocide noemen, Arabieren hebben terecht gestreden tegen de roof van hun land door zionisten met de hulp van evangalisten in EU en VS. De oorlogen daarna waren grotendeels door Israel zelf gestart onder het mom van preventieve aanvallen. Denk niet dat eeuwige macht noch aan de mens noch een volk noch een staat is en besef in welke continent joden de afgelopen duizenden jaren in vrede hebben kunnen leven. En dat is geenzins het westen, maar wel tussen hun arabische broeders. Besef dat israel zich temidden van 1.5 miljard moslims bevind en dat men met militaire overmacht geen zekerheid kan garanderen. Kijk maar naar de grootmachten van de geschiedenis die ook in die waan leefden. Daar zijn nu alleen ruines van overgebleven.
    Redelijk logisch dat ze hun profeet niet het label genocidepleger gaan geven, daarom is er binnen de religie het verhaaltje waar jij naar verwijst, het is trouwens ook weer dezelfde bron die de joden beschuldigt voor oorlogshandelingen tegen moslims, waarbij het waarschijnlijker is dat de joodse stammen eerder afzijdig bleven zodat de mekkanen doorgang hadden. In ieder geval betreft dit slechts 1 stam, de andere joodse stammen werden reeds eerder verdreven.
    Feiten zijn nuttiger om een oordeel te vellen, een stok om te slaan vind je altijd, zeker als het een supersubjectieve bron is.
    De realiteit is dat er 2-3 jaar na de komst van Mohammed geen joodse stam meer was in Medina. Als ik me niet vergis hebben de moslims op zo een verdreven stam bij latere veroveringen ook een genocide gepleegd.
    De joden weten al langer wat ze van moslims kunnen verwachten, de grenzen van 48 bieden totaal geen garantie voor hun veiligheid, integendeel.
    Wel geef ik je gelijk dat door de toename van orthodoxe joden de positie van Israel kan veranderen, en er een conflictsituatie kan ontstaan, ik denk dat dit enkel te vermijden is door een tolerantere houding van palestijnen en moslims door de erkenning van de staat Israel en hun veiligheid te garanderen.
    De huidige crisis wereldwijd zal de middelen van de UNWRA inperken en hulp aan de palestijnen waarschijnlijk laten krimpen.
    Een tolerantere en cooperatieve houding zal het gevolg zijn.

  3. #363
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door pseu Bekijk reactie
    Geschiedenis bestaat uit meer dan cijfertjes. Daarom moet je ook inhoudelijk de discussie aangaan.
    Dan zul je ook merken dat je een hoop kunt leren van anderen. Waar onder zeker van Palestijntje.
    Wees daarbij ook respectvol ipv meteen zo een rooie waas voor je ogen te krijgen.
    Is geen waas, vroeg dadelijk een bron,trouwens het ruikt nog steeds naar propaganda.

  4. #364
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door palestijntje Bekijk reactie
    Bron:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement

    en
    http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Israel

    In 1933, the Nazis negotiated the Ha'avara Agreement, under which 50,000 Jews and $100 million of their assets would be moved to Palestine. With the British enforcing quotas and the situation in Europe increasingly desperate, Jews were forced to resort to illegal immigration. Illegal immigration, (Aliyah Bet or 'Ha'apalah') was organized by the Mossad Le'aliyah Bet, and the Irgun. Jewish refugees arrived in secret by sea, or, to a lesser extent, overland through Syria. In response, a series of violent Arab riots broke out in 1933.

    Increased Jewish immigration contributed to the large-scale Arab Revolt in Palestine (1936–1939), a largely nationalist uprising directed at ending British rule. ]

    With war in Europe increasingly likely, the British tried to placate the Arab population of Palestine. The White Paper of 1939, stated that with over 450,000 Jews having now arrived in Palestine, the Balfour Declaration aim of "a national home for the Jewish people" had been achieved. The White Paper recommended an independent Palestine, governed jointly by Arabs and Jews, be established within 10 years
    Ik zie niets staan van 165000, waarheden met halve waarheden en leugens, dat zijn de eigenschappen van propaganda.
    En Pseu, cijfers zeggen niet alles maar leggen wel de leugens bloot.

  5. #365
    Verbannen

    Reacties
    2.369
    22-04-2012

    Citaat Geplaatst door skygod Bekijk reactie
    Ik zie niets staan van 165000, waarheden met halve waarheden en leugens, dat zijn de eigenschappen van propaganda.
    En Pseu, cijfers zeggen niet alles maar leggen wel de leugens bloot.
    dan zal dat van die 5.000.000 ook wel onjuist zijn berekend toch ?

  6. #366
    Verbannen

    Reacties
    13.837
    03-01-2004

    Kijk, hier zien we het echte prototype zionist.

    Ik had de bron gepost van de joodse migratie van 1933 -1939 = totaal 450.000. Maar als een goede zionist betaamd is sky op zoek naar fouten om hele bijdragen als leugens af te doen. Dus vraagt meneertje naar het exacte aantal tussen 1933-1936. Moet je telleurstellen Sky. Jouw soort heb ik menig keer met feiten de deur gewezen, waardoor men verviel in scheldpartijen of met een andere alias inlogten om vervolgens de bal op de man te spelen. Hier, alleen deze bron zullen types zoals jij niet ontkennen. Maar let op, nu nog zal sky stellen, en die andere 16.000 dan? Hoeveel jaren zitten er tussen 35 en 39?

    1933 -1939 = 450.000
    1933 -1935 = 150,000

    Wat betreft de kronkels van sky, wordt realiteit met fictie verwart. Probeer voortaan inhoudelijk feitelijke discussie aan te gaan voor dat je hier een pleefiguur slaat.

  7. #367
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door palestijntje Bekijk reactie
    Kijk, hier zien we het echte prototype zionist.

    Ik had de bron gepost van de joodse migratie van 1933 -1939 = totaal 450.000. Maar als een goede zionist betaamd is sky op zoek naar fouten om hele bijdragen als leugens af te doen. Dus vraagt meneertje naar het exacte aantal tussen 1933-1936. Moet je telleurstellen Sky. Jouw soort heb ik menig keer met feiten de deur gewezen, waardoor men verviel in scheldpartijen of met een andere alias inlogten om vervolgens de bal op de man te spelen. Hier, alleen deze bron zullen types zoals jij niet ontkennen. Maar let op, nu nog zal sky stellen, en die andere 16.000 dan? Hoeveel jaren zitten er tussen 35 en 39?

    1933 -1939 = 450.000
    1933 -1935 = 150,000

    Wat betreft de kronkels van sky, wordt realiteit met fictie verwart. Probeer voortaan inhoudelijk feitelijke discussie aan te gaan voor dat je hier een pleefiguur slaat.
    Ik merk dat jij het bent die aan het schelden is.
    Verder heb ik niets met joden, alleen de waarheid draag ik hoog in het vaandel, dus ik laat me niet zo snel door propaganda om de tuin leiden, en bij jou reactie sloeg de propaganda-detector dadelijk aan.

    Wat jou cijfertjes betreft heb ik jou redenering niet gevolgd, kronkels krijg je vooral als je de info wil laten overeenstemmen met hogere waarheden zoals een religie het verleidt ook om te gaan denken voor een ander zoals jij doet ……. Om dan te gaan beweren dat het fout is.
    Wat mijn aandacht trok was het cijfer, net omdat ik dat nog nergens tegenkwam en afkomstig moest zijn van een me niet bekende (propaganda?) bron.


    Jij beweerde: “Dat kwam erop neer dat joden die naar Palestina emigreerden, en dat waren er tussen 1933 en 1936 bijna 165.000,”

    Ik vroeg hier een bron voor en je verwijst naar wiki. Jij haalt aan::
    1933 -1939 = 450.000
    1933 -1935 = 150,000

    In ieder geval is wat je hier aanhaalt fout!
    Tussen 33 – 39 emigreerden geen 450.000 joden naar Brits Palestina, dat is gewoon fout! Het betreft het totaal aantal joden in de regio (volgens jou hier aangehaalde bron).

    Volgens mijn immigreerden er tussen 32 en 36 ongeveer 174.000 joden naar Brits Pal, daarom interesseerde het me hoe je aan 165.000 komt en ook de nu aangehaalde referentieperiode 33 – 35 met 150.000 die verschillen.van de gegevens die ik heb trok mijn aandacht.

    Verder wil ik opmerken dat ik nergens het getal 165.00 kan ontdekken, ofwel vergis je je van bron, ofwel heb je de cijfers geïnterpreteerd om tot je getal te komen, wel bizar dat je dan ook die referentieperiode neemt, had je echt geen andere bron?

    De dag dat je me met feiten overtuigt zal een goede dag voor me zijn, dan leerde ik iets bij.
    Helaas was dat vandaag niet het geval.
    Mijn propagandadetector heeft nog nooit gefaald

  8. #368
    Verbannen

    Reacties
    30.186
    26-03-2007

    Citaat Geplaatst door skygod Bekijk reactie
    Ik merk dat jij het bent die aan het schelden is.
    Verder heb ik niets met joden, alleen de waarheid draag ik hoog in het vaandel, dus ik laat me niet zo snel door propaganda om de tuin leiden, en bij jou reactie sloeg de propaganda-detector dadelijk aan.

    Wat jou cijfertjes betreft heb ik jou redenering niet gevolgd, kronkels krijg je vooral als je de info wil laten overeenstemmen met hogere waarheden zoals een religie het verleidt ook om te gaan denken voor een ander zoals jij doet ……. Om dan te gaan beweren dat het fout is.
    Wat mijn aandacht trok was het cijfer, net omdat ik dat nog nergens tegenkwam en afkomstig moest zijn van een me niet bekende (propaganda?) bron.


    Jij beweerde: “Dat kwam erop neer dat joden die naar Palestina emigreerden, en dat waren er tussen 1933 en 1936 bijna 165.000,”

    Ik vroeg hier een bron voor en je verwijst naar wiki. Jij haalt aan::
    1933 -1939 = 450.000
    1933 -1935 = 150,000

    In ieder geval is wat je hier aanhaalt fout!
    Tussen 33 – 39 emigreerden geen 450.000 joden naar Brits Palestina, dat is gewoon fout! Het betreft het totaal aantal joden in de regio (volgens jou hier aangehaalde bron).

    Volgens mijn immigreerden er tussen 32 en 36 ongeveer 174.000 joden naar Brits Pal, daarom interesseerde het me hoe je aan 165.000 komt en ook de nu aangehaalde referentieperiode 33 – 35 met 150.000 die verschillen.van de gegevens die ik heb trok mijn aandacht.

    Verder wil ik opmerken dat ik nergens het getal 165.00 kan ontdekken, ofwel vergis je je van bron, ofwel heb je de cijfers geïnterpreteerd om tot je getal te komen, wel bizar dat je dan ook die referentieperiode neemt, had je echt geen andere bron?

    De dag dat je me met feiten overtuigt zal een goede dag voor me zijn, dan leerde ik iets bij.
    Helaas was dat vandaag niet het geval.
    Mijn propagandadetector heeft nog nooit gefaald


    wat is dat met jullie soort halfmensjes? te laf? schaamte? geestelijk gewoon niet alles helemaal op orde?

  9. #369
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door Tunes27 Bekijk reactie


    wat is dat met jullie soort halfmensjes? te laf? schaamte? geestelijk gewoon niet alles helemaal op orde?
    hé plakkertje, gelukkig dat jij nooit inhoudelijk reageert, btw, mijn bewering:
    Hitler wilde de joden in de 30 er jaren naar Britisch palestina deporteren, de Engelsen zagen dat niet zitten omdat de aanwezige arabische en joodse bevolking al een kruitvat was. Hij koos dan later maar voor genocide. een beetje verdraagzaamheid van de arabieren han een massa levens kunnen redden.
    Ook hadden er dan nu ongeveer 10 milj. joden meer in de regio gezeten met een grotere welvaart als resultaat voor de gewone arabieren.

    Is zo gek nog niet, anderen beweerden vroeger reeds ongeveer hetzelfde ontdefte ik vandaag.

  10. #370
    Verbannen

    Reacties
    30.186
    26-03-2007

    Citaat Geplaatst door skygod Bekijk reactie
    hé plakkertje, gelukkig dat jij nooit inhoudelijk reageert, btw, mijn bewering:
    Hitler wilde de joden in de 30 er jaren naar Britisch palestina deporteren, de Engelsen zagen dat niet zitten omdat de aanwezige arabische en joodse bevolking al een kruitvat was. Hij koos dan later maar voor genocide. een beetje verdraagzaamheid van de arabieren han een massa levens kunnen redden.
    Ook hadden er dan nu ongeveer 10 milj. joden meer in de regio gezeten met een grotere welvaart als resultaat voor de gewone arabieren.

    Is zo gek nog niet, anderen beweerden vroeger reeds ongeveer hetzelfde ontdefte ik vandaag.
    maar... je hebt niets met joden

    kansloos

  11. #371
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door Tunes27 Bekijk reactie
    maar... je hebt niets met joden

    kansloos
    Och tuuntje toch, is dit een poging tot een inhoudelijke reactie? Je stelt je vanalles voor, maar je racistisch brein legt linken die er niet zijn, als je het genoeg herhaalt ga je het zelf geloven. Maar het is net als met voetbal, daar ken je ook niets van

  12. #372
    Czaritsa

    Reacties
    5.643
    05-10-2010

    Citaat Geplaatst door skygod Bekijk reactie
    Och tuuntje toch, is dit een poging tot een inhoudelijke reactie? Je stelt je vanalles voor, maar je racistisch brein legt linken die er niet zijn, als je het genoeg herhaalt ga je het zelf geloven. Maar het is net als met voetbal, daar ken je ook niets van
    Aldus degene die zelf schijnverbanden legt om zijn gelijk te krijgen. En op den duur zelfs in zijn eigen leugens begint te geloven.

    Sucker

  13. #373
    Verbannen

    Reacties
    30.186
    26-03-2007

    Citaat Geplaatst door Pomona Bekijk reactie
    Aldus degene die zelf schijnverbanden legt om zijn gelijk te krijgen. En op den duur zelfs in zijn eigen leugens begint te geloven.

    Sucker
    heb je mn ot gemist waar het zei dat er na WO2 geen oorlogen meer waren in europa?

  14. #374
    Verbannen

    Reacties
    7.070
    21-06-2008

    Citaat Geplaatst door Pomona Bekijk reactie
    Aldus degene die zelf schijnverbanden legt om zijn gelijk te krijgen. En op den duur zelfs in zijn eigen leugens begint te geloven.

    Sucker
    Voor een gelovige is elk verband dat niet in overeenstemming met hun tomtom is, een schijnverband.
    Toon me eens een leugen schat

  15. #375
    Czaritsa

    Reacties
    5.643
    05-10-2010

    Citaat Geplaatst door Tunes27 Bekijk reactie
    heb je mn ot gemist waar het zei dat er na WO2 geen oorlogen meer waren in europa?
    nee, die heb ik gemist