1. #181
    Czaritsa

    Reacties
    5.643
    05-10-2010

    Citaat Geplaatst door fierljepper Bekijk reactie
    En hoeveel dan niet? Dat is de koosjere hamvraag natuurlijk...

    Overigens is de gehele menselijk bloedlijn terug te voeren naar de Hoorn van Afrika, als ik DNA-onderzoek van National Geographic Channel moet geloven.maar laat ik oppassen, voor je het weet zeilen we weer een evolutie-topic in...
    Ik zou t niet durven zeggen. Het ene wetenschappelijke rapport zegt 40% en het andere zegt weer 60%.

    Er is maar één manier om erachter te komen. laat iedere jood een dna test doen

    Citaat Geplaatst door Einherjer Bekijk reactie
    Nie in Oostenrijk? Er stroomde (volgens de sagen) joods bloed door de aderen van de meneer die prat ging op t Arische ras.
    Vast wel joh. Soms is de scheidslijn moeilijk te trekken. Er zaten overigens ook gewoon een paar joden in het Nazi-regime of hoge nazi-pieten die getrouwd waren met joodse vrouwen.

  2. #182
    Jeg hater svinesuger

    Reacties
    20.024
    07-03-2005

    Citaat Geplaatst door Tunes27 Bekijk reactie
    addie voor vrienden?
    Best juhhh.


  3. #183
    Verbannen

    Reacties
    10.020
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door fierljepper Bekijk reactie
    Dat is juist en dat geldt waarschijnlijk voor 99,99% van de prikkers hier.

    Hoe verklaar jij dan de anti-Israël stemming hier?
    toesjee!

  4. #184
    Czaritsa

    Reacties
    5.643
    05-10-2010

    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    Jullie slapen ook nog niet?
    Salaam Fham

    Nee ik ben nog bezig met een presentatie.

  5. #185
    Verbannen

    Reacties
    30.186
    26-03-2007

    Citaat Geplaatst door Noorderlicht Bekijk reactie
    Voor mij hoeft een herdenking van de bezetting tot in het oneindige niet. Gebeurd is gebeurd, binnenkort de dodenherdenking een paar jaar samen met de Duitsers, en dan er mee ophouden. We doen toch ook geen herdenkingen meer van de bezetting door Spanjaarden of door de Fransen.

    Ik heb geen oplossing voor het Israel-Palestina conflict. Dat is iets waar de mensen daar samen uit moeten zien te komen. Ik heb momenten dat ik goed kan begrijpen dat mensen het liefst alle joden daar in zee zouden willen drijven, of eventueel is een soort getto willen opsluiten. Maar aan de andere kant zie ik ook beelden van Israelis en Palestijnen die elkaar de hand reiken. En dan realiseer ik me dat het dat soort mensen is die de weg kunnen banen naar die ene wereldwijde samenleving.
    ook jij gooit het ""probleem"" over de schutting... wat apart toch... deze situatie is ontstaan door europa... maar als het te ingewikkeld wordt of zelfs dat men schuld zou moeten erkennen dan wel terug moet komen op foute besluiten, is het een verwegistan probleem...
    waar het bv de arme afghanen redden van de boze moslim bandieten een appeltje eitje is en het ""redden"" van onderdrukten en het brengen van de ware democratie dan ineens wel zaak is voor eenieder

  6. #186
    Verbannen

    Reacties
    10.020
    25-01-2005

    hou je shit bij je tunes anders ga ik nu alles vertellen en dat vertik ik oke?
    asshole!

  7. #187
    Czaritsa

    Reacties
    5.643
    05-10-2010

    @ de 2 T's: zijn jullie nou nog steeds bezig?

  8. #188
    Jeg hater svinesuger

    Reacties
    20.024
    07-03-2005

    Citaat Geplaatst door Tessie Bekijk reactie
    hou je shit bij je tunes anders ga ik nu alles vertellen en dat vertik ik oke?
    asshole!
    Klikkers krijgen klikkersloon..25 ct per woord.


  9. #189
    Verbannen

    Reacties
    30.186
    26-03-2007

    Citaat Geplaatst door fierljepper Bekijk reactie
    Dat is juist en dat geldt waarschijnlijk voor 99,99% van de prikkers hier.

    Hoe verklaar jij dan de anti-Israël stemming hier?
    gezond verstand

  10. #190
    Verbannen

    Reacties
    10.020
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Pomona Bekijk reactie
    @ de 2 T's: zijn jullie nou nog steeds bezig?
    wat zei je over mij?

  11. #191
    Verbannen

    Reacties
    30.186
    26-03-2007

    Citaat Geplaatst door Fhamator Bekijk reactie
    Jullie slapen ook nog niet?
    we babysitten een bepaald iemand

  12. #192
    Verbannen

    Reacties
    10.020
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Einherjer Bekijk reactie
    Klikkers krijgen klikkersloon..25 ct per woord.
    ja ja je vind dat vast leuk ook nog

  13. #193
    Verbannen

    Reacties
    30.186
    26-03-2007

    Citaat Geplaatst door Tessie Bekijk reactie
    hou je shit bij je tunes anders ga ik nu alles vertellen en dat vertik ik oke?
    asshole!
    fham... that's your sign

  14. #194
    Verbannen

    Reacties
    10.020
    25-01-2005

    afijn. toen tijdje terug vond tunes het heel fijn om naakt met mij te chatten. mag ik niet zeggen maar hee

  15. #195
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Citaat Geplaatst door Tunes27 Bekijk reactie
    ook jij gooit het ""probleem"" over de schutting... wat apart toch... deze situatie is ontstaan door europa... maar als het te ingewikkeld wordt of zelfs dat men schuld zou moeten erkennen dan wel terug moet komen op foute besluiten, is het een verwegistan probleem...
    waar het bv de arme afghanen redden van de boze moslim bandieten een appeltje eitje is en het ""redden"" van onderdrukten en het brengen van de ware democratie dan ineens wel zaak is voor eenieder
    Ik ben er niet op tegen dat Europa bemiddelt in het conflict, en wat mij betreft mag Israel veel harder worden aangepakt als het b.v. gaat om wat ze op de Westbank doen of in Gaza. Maar uiteindelijk heb je voor de oplossing van het conflict maar twee partijen nodig die een handtekening zetten onder een vredesverdrag, en dat zijn de Israelis en de Palestijnen.
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)