1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    74
    27-01-2004

    Unhappy vind jij dit normaal???? read it!!!

    vinden jullie het normaal dat een "islamitische" vrouw in decoleteeee in een reportage voor de islam opkomt!!!

    islam is meer dan alleen het uiterlijke, maar het heeft het wel veel mee te maken.


    wees eerlijk en geef je mening

    groetjes jullie zustertje Sara

  2. #2
    n0 Envy t0day please

    Reacties
    94
    06-02-2004

    Uhm Nee.. ewa tjaa van mij h0ef je dan nie op te komen ho0r als het op die manier.. m0et..

  3. #3
    ..

    Reacties
    2.126
    23-03-2004

    Nee, ik vindt het ook niet kunnen.

    In Elke FiLm Is Het Einde Ook Echt Het Einde, Maar In Het Echte Leven Is Het Einde Het Begin Van Een Nieuw Leven.


  4. #4
    Laila khait hiya

    Reacties
    3.358
    27-11-2002

    Kvind dat net zo normaal als een islamitische vrouw die rente betaald/ontvangt, of over anderen oordeeld, bedriegd, zich rondvreet, of zich niet actief voor de samenleving inzet....

    Niet normaal vind ik `t als een islamitische vrouw/man zich niet eens aan de 5 zuilen houdt
    De goede weg is niet genoeg,
    je moet er van genieten.

  5. #5
    n0 Envy t0day please

    Reacties
    94
    06-02-2004

    Citaat Geplaatst door Tijn
    Kvind dat net zo normaal als een islamitische vrouw die rente betaald/ontvangt, of over anderen oordeeld, bedriegd, zich rondvreet, of zich niet actief voor de samenleving inzet....

    Niet normaal vind ik `t als een islamitische vrouw/man zich niet eens aan de 5 zuilen houdt


  6. #6
    Laila khait hiya

    Reacties
    3.358
    27-11-2002

    Citaat Geplaatst door LeLlALaTiFaH
    yes?
    De goede weg is niet genoeg,
    je moet er van genieten.

  7. #7
    Just Married

    Reacties
    892
    28-10-2004

    Betekent dit zehma dat een vrouw zonder hijaab helemaal niet mag opkomen voor haar geloof? Islam is meer dan alleen het uiterlijk.....natuurlijk, dat hoort er eigenlijk ook bij, het is en blijft een onderdeel ervan. Maar toen ik nog geen hijaab droeg geloofde ik net zo veel als dat wanneer ik wel een hijaab ben gaan dragen...



  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    74
    27-01-2004

    neen, dat heb ik ook niet gezegd
    het is het feit dat ze de helft van haar borsten liet zien, dat vond ik niet aanvaardbaar!!!

    kusjes

  9. #9
    Just Married

    Reacties
    892
    28-10-2004

    Wat ik probeer te zeggen, oordeel niet te snel over mensen...wie weet heeft zij wel net zo veel iman in haar hart als jij en ik en anderen. Zelfs een kafir kan voor de islam opkomen....ik vind het alleen maar goed..



  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    74
    27-01-2004

    ja, wel dat zeg ik ook altijd, maar met zo'n dingen hou je toch rekening

    dat vind ik persoonlijk

  11. #11
    Ideale Zakenpartner.

    Reacties
    1.667
    03-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LeLlALaTiFaH
    Uhm Nee.. ewa tjaa van mij h0ef je dan nie op te komen ho0r als het op die manier.. m0et..
    precies

  12. #12
    Just Married

    Reacties
    892
    28-10-2004

    Citaat Geplaatst door iribrahiem
    een moslima die moet zich gedragen volgens de wetten van islam en goed gekleed gaan zij is een **** vecht het maar met mij uit
    ik ben hier niet om te vechten



  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    31-03-2002

    Citaat Geplaatst door chica_tangawia
    Betekent dit zehma dat een vrouw zonder hijaab helemaal niet mag opkomen voor haar geloof? Islam is meer dan alleen het uiterlijk.....natuurlijk, dat hoort er eigenlijk ook bij, het is en blijft een onderdeel ervan. Maar toen ik nog geen hijaab droeg geloofde ik net zo veel als dat wanneer ik wel een hijaab ben gaan dragen...

    En uiterlijk is een onderdeel van de Islam. Inderdaad er komen veel meer aspecten bij kijken, maar is dat een vrijbriefje om bijv. halfnaakt te verschijnen en te zeggen dat je de Islam vertegenwoordigd?

    Citaat Geplaatst door chica_tangawia
    Wat ik probeer te zeggen, oordeel niet te snel over mensen...wie weet heeft zij wel net zo veel iman in haar hart als jij en ik en anderen. Zelfs een kafir kan voor de islam opkomen....ik vind het alleen maar goed...

    Dit is altijd wat we roepen, oordeel niet snel, en bla. Je mag mensen echter wel bekritiseren.

    Ik weet niet wat deze dame in kwestie heeft gedaan en zal daar dus geen uitlatingen over doen.


    Er was laatst een discussie op tv, waar een turkse vrouw (moslima, dat is wat zegt) haar afschuw uitte over de extremisten in dit land enz. Ze kreeg de vraag van ben je ook moslim, haar antwoord daarop was, ja, ik geloof in Allah en de Koran is mijn leidraad. Alleen ik bid niet 5 keer per dag, want daar heb ik geen tijd voor, ik bid wanneer het mij uitkomt. Zij kan misschien ook wel veel iman hebben in haar hart, alleen houdt zij zich niet aan de 5 zuilen, vind je dat ook goed?
    <font color="white"><font size="2"><table style="filter:glow(color=deeppink, strength=4)">Nil Volentibus Arduum</font></font></table>

    Religions divide people,Belief in something unites them

  14. #14
    oude rot

    Reacties
    41
    03-12-2004

    Heeft er iemand eigenlijk nog gehoord wat ze zei??
    Botsing van ideeën stimuleert vooruitgang in denken en doen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    31-03-2002

    ikke wil het ook weten, welke reportage het was :boogie:
    <font color="white"><font size="2"><table style="filter:glow(color=deeppink, strength=4)">Nil Volentibus Arduum</font></font></table>

    Religions divide people,Belief in something unites them