+ Reageer
Pagina 1 van 7 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 98
    MVC Lid

Reacties
    45
    13-05-2012

Probleem waardoor ik niet kan trouwen:(

Salaam,

Ik ben pas verloofd met de liefde van me leven. We zijn gek op mekaar en hij wil dat we volgende jaar de bruiloft geven. Alleen ik zit met een probleem ik heb last van hirsutisme (overbeharing). Ik weet niet wat ik moet doen en ben bang dat hij teleurgesteld zal. Ik schaam ervoor ik weet niet wat ik moet doen

MVC Lid

Reacties
    74
    19-08-2008

Harsen? Laseren?
    Just Smile

MVC Lid

Reacties
    45
    13-05-2012

Citaat Geplaatst door schoenendoos Bekijk reactie
    Harsen? Laseren?
    Ik wil het laseren maar dat is te duuurrrr

**Oum Wondertje**

Reacties
    12.522
    19-01-2009

Kun je dat niet harsen of laseren?

Ik bedoel, hoe lang duurt het met harsen voor het weer terugkomt? Dan kun je toch zorgen dat je om de zoveel dagen je haren verwijdert ofzo?

Ik denk dat je het ook gewoon moet bespreken. Dat je dat hebt en dat je ermee zit... En ik zou niet nog een jaar wachten met trouwen maar gewoon meteen want relaties zijn nergens goed voor en daarbij ook niet toegestaan.

Citaat Geplaatst door depresief Bekijk reactie
    Salaam,

Ik ben pas verloofd met de liefde van me leven. We zijn gek op mekaar en hij wil dat we volgende jaar de bruiloft geven. Alleen ik zit met een probleem ik heb last van hirsutisme (overbeharing). Ik weet niet wat ik moet doen en ben bang dat hij teleurgesteld zal. Ik schaam ervoor ik weet niet wat ik moet doen

إذا سكت العالم تقية و الجاهل بجهل فمتى يظهر ألحق؟

Klik!

www.arabischstuderen.nl

MVC Lid

Reacties
    45
    13-05-2012

Citaat Geplaatst door Sabrun_Jameel Bekijk reactie
    Kun je dat niet harsen of laseren?

Ik bedoel, hoe lang duurt het met harsen voor het weer terugkomt? Dan kun je toch zorgen dat je om de zoveel dagen je haren verwijdert ofzo?

Ik denk dat je het ook gewoon moet bespreken. Dat je dat hebt en dat je ermee zit... En ik zou niet nog een jaar wachten met trouwen maar gewoon meteen want relaties zijn nergens goed voor en daarbij ook niet toegestaan.
    Ja harsen doe ik al.
    Ik durf het niet te bespreken ik schaam ervoor ik weet dat ik er niks aan kan doen en dat het van allah subhanawata3ala is dta ik dit heb. Ik ben al verloofd maar hij wil zosnel mogelijk trouwen maar stel het steeds uit.

MVC Lid

Reacties
    45
    13-05-2012

Heeft iemand hier ook last van???

MVC Lid

Reacties
    626
    05-01-2009

Waarom vraag je geen verwijsbrief van je huisarts? Ik wilde graag mijn oksels laseren.
    Heb toen een verwijsbrief gevraagd van de huisarts.. Ik had aangegeven dat ik last had van overbeharing.
    Mijn ziektekostenverzekeraar heeft mijn laserbehandelingen betaald.. Allereerst zoek uit of je ziektekostenverzekeraar dit voor je vergoedt, zoja, neem contact op met je huisarts..

MVC Lid

Reacties
    45
    13-05-2012

Citaat Geplaatst door Medusa_ Bekijk reactie
    Waarom vraag je geen verwijsbrief van je huisarts? Ik wilde graag mijn oksels laseren.
    Heb toen een verwijsbrief gevraagd van de huisarts.. Ik had aangegeven dat ik last had van overbeharing.
    Mijn ziektekostenverzekeraar heeft mijn laserbehandelingen betaald.. Allereerst zoek uit of je ziektekostenverzekeraar dit voor je vergoedt, zoja, neem contact op met je huisarts..
    Dat ben ik ook van plan maar ik heb zilverenkruis en die vergoed alleen gezicht.
    Wat voor verzekering heb je

Paradise Seeker

Reacties
    1.963
    24-10-2009

Wat vervelend joh, word je verder wel gewoon regelmatig ongesteld?

Ben je er voor bij de huisarts geweest, die zou je misschien een goede verzekering kunnen aanbevelen die meer vergoedt.
    It was us,
    Roaming the rainy roads, combing the guilded beaches.
    Waking up to a new gallery of wonders every morn,
    Bathing in places no-one's seen before,
    Shipwrecked on some matt-painted island,
    Clad in nothing but the surf - beauty's finest robe.

MVC Lid

Reacties
    45
    13-05-2012

Citaat Geplaatst door _Sarah_ Bekijk reactie
    Wat vervelend joh, word je verder wel gewoon regelmatig ongesteld?

Ben je er voor bij de huisarts geweest, die zou je misschien een goede verzekering kunnen aanbevelen die meer vergoedt.
    Ja gewoon regelmatig. Ik ben nog niet naar de huisarts geweest, maar mij verzekering vergoed alleen gezicht dus moet opzoek naar ander verzekering

Paradise Seeker

Reacties
    1.963
    24-10-2009

Citaat Geplaatst door depresief Bekijk reactie
    Ja gewoon regelmatig. Ik ben nog niet naar de huisarts geweest, maar mij verzekering vergoed alleen gezicht dus moet opzoek naar ander verzekering
    Als je gewoon regelmatig menstrueert en de overbeharing is niet extreem zal de huisarts je waarschijnlijk niet snel doorverwijzen naar de dermatoloog, als hij echt volgens het boekje handelt. Tenzij je er echt depressief door bent, depressie is nogal een groot woord dus ik hoop dat je dat niet bent.

Is het mild of toch wat aan de hevigere kant? Ik zou wel echt naar de huisarts gaan om alle opties te overwegen, laseren biedt ook niet altijd garantie en je hebt waarschijnlijk wel meer mogelijkheden. Er is ook nog een crème dacht ik, weet niet of dat nog steeds wordt voorgeschreven.

Het komt vast wel goed, inshallah.
    It was us,
    Roaming the rainy roads, combing the guilded beaches.
    Waking up to a new gallery of wonders every morn,
    Bathing in places no-one's seen before,
    Shipwrecked on some matt-painted island,
    Clad in nothing but the surf - beauty's finest robe.

MVC Lid

Reacties
    45
    13-05-2012

Citaat Geplaatst door _Sarah_ Bekijk reactie
    Als je gewoon regelmatig menstrueert en de overbeharing is niet extreem zal de huisarts je waarschijnlijk niet snel doorverwijzen naar de dermatoloog, als hij echt volgens het boekje handelt. Tenzij je er echt depressief door bent, depressie is nogal een groot woord dus ik hoop dat je dat niet bent.

Is het mild of toch wat aan de hevigere kant? Ik zou wel echt naar de huisarts gaan om alle opties te overwegen, laseren biedt ook niet altijd garantie en je hebt waarschijnlijk wel meer mogelijkheden. Er is ook nog een crème dacht ik, weet niet of dat nog steeds wordt voorgeschreven.

Het komt vast wel goed, inshallah.
    Als me verloofde over heeft wanneer onze bruiloft zal plaats vinden word ik verdrietig en word ik er depresief door. Ik ga informeren en inshallah dat ik er vanaf kom. Amien zuster

.

Reacties
    132
    25-03-2012

Meid, wat erg dat je hier last van hebt. Weet je, iedereen heeft iets. Wellicht heeft hij ook iets waar hij zich voor schaamt.. Door t uit stellen etc gaat hij misschien denken dat je t niet wilt en loopt t mis wat natuurlijk zonde zal zijn en onnodig.
    Ik kan niet beoordelen hoe erg t is, maar probeer t weg te halen of lichter te verven als t donkere haren zijn. Als hij niet kan accepteren dat je een haartje meer dan een kale biljartbal hebt dan is hij niet de man voor je.. Lmektab.

De mooiste juwelen die je om je nek kan hangen zijn de armen van je kind.

La joie de vivre.

Reacties
    25.174
    25-09-2007

gewoon harsen ofzo ; veel of weinig beharing ; haar is haar & dat is nooit echt sierlyk by een vrouw ofzo

dat zou wel tof zyn indien jouw verzekering tussenin kan komen voor een laserbehandeling ; levenslang haarloos ; cewlll
    In dreams and in love - there are no impossibilities

don't

Reacties
    4.874
    20-10-2005

Ik snap je onzekeheid. Als je het harsen bijhoudt,dan heb je er toch geen last meer van?
    Boehoe

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport