1. #1
    El Mardia

    Reacties
    46
    06-05-2007

    Met de auto naar Marokko, wat kost het?

    Hi,

    Wie kan mij een schatting geven van de kosten voor een autoreis van Breda naar Tanger.
    En welke route je prefereert? ( Via Barcelona, Malaga,Motril en Algeciras of via Madrid naar Algeciras).


    Qua kosten:
    - Tol ?
    - Bootkosten?

    Tankkosten kan ik zelf uitrekenen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    281
    06-03-2008

    tol 90 euro afhankelijk van wat je doet kan oplopen tot 150 maar je kan ook verlagen tot 20 euro.
    ik zou in spanje gewoon tolwegen pakken, frankrijk kun je deze ontwijken anders ben je uren bezig.

    boot kost je in de zomer gauw 600 euro ( enkel ) zonder auto meen ik. ( tijdje terug voor het laatst weer geweest )
    ik ben toen wat verder gereden en ik heb de boot naar tanger gepakt 100 euro inclusief auto en van daar verder gereden ongeveer 80 euro tanken max.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    14
    25-04-2012

    Citaat Geplaatst door thitawienInou Bekijk reactie
    tol 90 euro afhankelijk van wat je doet kan oplopen tot 150 maar je kan ook verlagen tot 20 euro.
    ik zou in spanje gewoon tolwegen pakken, frankrijk kun je deze ontwijken anders ben je uren bezig.

    boot kost je in de zomer gauw 600 euro ( enkel ) zonder auto meen ik. ( tijdje terug voor het laatst weer geweest )
    ik ben toen wat verder gereden en ik heb de boot naar tanger gepakt 100 euro inclusief auto en van daar verder gereden ongeveer 80 euro tanken max.
    boot 600euro enkel zonder auto??

    lees ik dit goed???


    voorbije zomer zat ik in Marbella, ben daarna met de bus naar Algeciras getrokken
    en dan een boot naar Tanger (nieuwe haven) 33euro ...
    meer niet..


    Voor de rest kan ik je niet helpen Ranya, ik opende deze topic omdat ik het ook graag wil weten

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    96
    02-06-2010

    Hallo,

    De boot naar tanger kost zeker geen 600€ ,als je de boot neemt naar Nador dan ligt het rond die prijs.
    Mijn man heeft de boot online geboekt voor auto en kamer met 4bedden en douche voor 640€ heen en terug.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6
    12-03-2011

    Boot naar tanger is niet zo duur.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    14
    19-01-2011

    Ik wil dit ook paar dingetjes weten voor de route via madrid naar algeciras en dan cebta.

    Weten jullie een site waar je tol kunt bereken van spanje en van frankrijk?

    En hoeveel kost tank van een diesel heen en terug? (auto is een golf)

    en ik had ergens gelezen dat er n nieuwe boot is die richting tanger gaat en dat die goedkoper is? welke is dat?
    En hoeveel kost de bootreis met 2 personen? Iemand een website of zo?

    Shoukran bezaf voor jou antwoord

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    27
    04-10-2009

    Zo goedkoop mogelijk naar Algeciras zou ik via parijs bordeauxmadrid malaga algeciras rijden, zorg ervoor dat je niet in het weekend aankomt in Algeciras dan liggen de prijzen veel hoger....doordeweeksedag 100 euro voor auto en 1 pers...aan tolwegen ben je ongeveer max 200 euro kwijt ex brandstof! Moet je in de buurt van nador zijn dan is er ook een optie om via parijs bordeauxmadrid granada Mortil te rijden...Nieuwe bootdiensten van Armas 4 uur vaartijd. (Mortil-Melilla )...ook ongeveer 100 euro auto + 1 pers...

  8. #8
    Ж Aker3ie

    Reacties
    1.158
    07-06-2004

    Citaat Geplaatst door rida09 Bekijk reactie
    Zo goedkoop mogelijk naar Algeciras zou ik via parijs bordeauxmadrid malaga algeciras rijden, zorg ervoor dat je niet in het weekend aankomt in Algeciras dan liggen de prijzen veel hoger....doordeweeksedag 100 euro voor auto en 1 pers...aan tolwegen ben je ongeveer max 200 euro kwijt ex brandstof! Moet je in de buurt van nador zijn dan is er ook een optie om via parijs bordeauxmadrid granada Mortil te rijden...Nieuwe bootdiensten van Armas 4 uur vaartijd. (Mortil-Melilla )...ook ongeveer 100 euro auto + 1 pers...

    Mortil-Melilla

    Vertel eens wat meer welke maatschappij moet ik hebben dan
    The world is 3 days: As for yesterday, it has vanished along with all that was in it. As for tomorrow, you may never see it. As for today, it is yours, so work on it.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    122
    22-09-2011

    ongelofelijk dat er een aantal continu zich alleen maar bezig houden met vakanties en voorbereiden daarvan.
    Druk maken om de koste ed.... mensen ga je voorbereiden op de dood!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    266
    01-03-2012

    Citaat Geplaatst door akram84 Bekijk reactie
    ongelofelijk dat er een aantal continu zich alleen maar bezig houden met vakanties en voorbereiden daarvan.
    Druk maken om de koste ed.... mensen ga je voorbereiden op de dood!
    iedereen die bidt als moslim zijnde is bewust of onbewust zich voor te bereiden op de dood.

    waarom die heisa?

    jij maakt je druk om wat mensen uitspreken.. hierop zou hetzelfde antwoord van toepassing kunnen zijn??
    Als je grappen maakt over mijn loopzolen dan krijg je te maken met mn tjenkla "vriend"

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    21
    29-04-2012

    waar kan je boeken voor om met de boot vanuit frankrijk naar nador te gaan

  12. #12
    Koran en Sunnah

    Reacties
    12.845
    01-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door akram84 Bekijk reactie
    ongelofelijk dat er een aantal continu zich alleen maar bezig houden met vakanties en voorbereiden daarvan.
    Druk maken om de koste ed.... mensen ga je voorbereiden op de dood!
    Jou reactie is een tikkeltje misplaatst want jou kan ook gevraagd worden wat je hier op M.NL doet..! en by the way ook een vakantie is onderdeel van dit leven

    p.s

    Mocht je voortaan een tip geven zij het Islamitisch zij het iets anders probeer het een beetje subtiel over te brengen.

    Insha'Allah gair

    "De besten onder jullie zijn diegenen die hun vrouwen het best behandelen"

    If your legs can’t take you to prayer, then how do you expect them to carry you to Paradise ?


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    281
    06-03-2008

    Nador mag je blij zijn met 500 enkel voor boot
    Tanger is 100 euro dat zeg ik net. En 33 euro lijkt me sterk, ( drukke spits )
    Lekker luxe boot pakken voor 100 genoeg bewegingsruimte

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    14
    25-04-2012

    Citaat Geplaatst door thitawienInou Bekijk reactie
    Nador mag je blij zijn met 500 enkel voor boot
    Tanger is 100 euro dat zeg ik net. En 33 euro lijkt me sterk, ( drukke spits )
    Lekker luxe boot pakken voor 100 genoeg bewegingsruimte

    voetgangerstarief

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    281
    06-03-2008

    Ah bedankt voor duidelijke antwoord. Bijna niemand maakt daar overigens gebruik van aangezien je met auto en alle inzittenden voor 100 euro mee mag.