1. #766
    Bijna Lid

    Reacties
    24.069
    12-07-2007

    Citaat Geplaatst door Zwakke.Dienares Bekijk reactie
    Net zoals je onwetenden hebt onder de mensen zo heb je die ook onder de djins. Je kan de sabab doen en wie weet word die moslim insha'Allaah. Ik neem aan dat je man je gek heeft zien doen en dat zegt dus al genoeg en Allaah weet het beste.
    Je kunt jezelf toch ook voor de gek houden..vooral als je weinig slaapt en gek wordt van weswes.
    Allaahu A'lam, ik weet het even niet meer.
    Need a break a big one.

  2. #767
    ..::الحمد لل

    Reacties
    212
    08-09-2005

    Citaat Geplaatst door Woestijnroos Bekijk reactie
    Hoe heeft zij het aangepakt om te herstellen?
    Mijn man heeft een goede imam gevonden, het is een bekeerde nederlander spreekt perfect arabisch en heeft het eeecht goed gedaan, maar wat ik mee heb gemaakt zal ik nooit vergeten het was echt heftig hoe zij daar zat en hoe Ze gedroeg, jeetje was echt erg. Toen ze de kamer in kwam en ging zitten begon der been helemaal tekeer te gaan zonder dat hij begonnen was, toen zei hij zuster vertel wat is er aan de hand, ze bleef shaken hij zei meteen ik zie al meteen dat sheytan zenuwachtig is want hij weet dat ie nu voor de ogen komt van zijn daden, hij vertelde verhalen uit de Koran en toen ging hij reciteren. Het duurde meer als een uur de laatste tien minuten stopte ze, de imam sprak trouwens ook de djin aan, hij zei wie ben jij wat is jouw geloof, maar ze bleef stil hij zei wwat is jouw geloof!!!? Toen zei ze islam hij zei wie is jouw heer wie is jouw heer toen zei ze niemand maar echt op zielig toontje toen zei hij dus je speelt gewoon, mohim hij ging verder reciteren want ze zei verder niks. Hij heeft ook over fles water gereciteeed ze moest uit glazen drinken echt heel veel maar ze gaf niet over dus was geen sihr, haar arm en lichaam bewogen toen der hoofd nou als ik dat zou nadoen zou ik hersenschudding oplopen en ze bleef eigenlijk hele tijd met de hoofd gebogen Itten soms tilde ze die langzaam op en draaide naar de imam voor even en liet der hoofd weer vallen...pff ben blij dat ze genezen is alhamdoulillah. Zij luister wel elke dag Koran dus ook Roqia...

  3. #768
    Ash Shaam <3

    Reacties
    1.160
    05-05-2012

    Citaat Geplaatst door niesj Bekijk reactie
    Je kunt jezelf toch ook voor de gek houden..vooral als je weinig slaapt en gek wordt van weswes.
    Allaahu A'lam, ik weet het even niet meer.
    Need a break a big one.
    Ik zou zeggen je hebt niks te verliezen toch? Dus vooral doorgaan.

    اللهم إنك تعلم أني إذا كنت أعصيك كنت أحب من يعطيك فاجعل ذلك قربة لي إليك


  4. #769
    TheFirstLady!

    Reacties
    16.306
    30-10-2003

    Salaam aleykoem, dames. Hoe gaat het vandaag met jullie?
    Ik voel me vandaag wel goed, alhamdoelilah!


  5. #770
    MVC Lid

    Reacties
    9.568
    08-03-2003

    As salaam aleikum wa rahmatu´Allaah,

    Hierbij een interessante lezing over tovenarij. Ik weet alleen niet wie de lezinggever is.




    (er moet nog een deel 2 zijn, zal kijken of ik die kan vinden)

  6. #771
    Ash Shaam <3

    Reacties
    1.160
    05-05-2012



    اللهم إنك تعلم أني إذا كنت أعصيك كنت أحب من يعطيك فاجعل ذلك قربة لي إليك


  7. #772
    Alhamdoulillah.

    Reacties
    372
    31-10-2009

    Citaat Geplaatst door sara01 Bekijk reactie
    Mijn man heeft een goede imam gevonden, het is een bekeerde nederlander spreekt perfect arabisch en heeft het eeecht goed gedaan, maar wat ik mee heb gemaakt zal ik nooit vergeten het was echt heftig hoe zij daar zat en hoe Ze gedroeg, jeetje was echt erg. Toen ze de kamer in kwam en ging zitten begon der been helemaal tekeer te gaan zonder dat hij begonnen was, toen zei hij zuster vertel wat is er aan de hand, ze bleef shaken hij zei meteen ik zie al meteen dat sheytan zenuwachtig is want hij weet dat ie nu voor de ogen komt van zijn daden, hij vertelde verhalen uit de Koran en toen ging hij reciteren. Het duurde meer als een uur de laatste tien minuten stopte ze, de imam sprak trouwens ook de djin aan, hij zei wie ben jij wat is jouw geloof, maar ze bleef stil hij zei wwat is jouw geloof!!!? Toen zei ze islam hij zei wie is jouw heer wie is jouw heer toen zei ze niemand maar echt op zielig toontje toen zei hij dus je speelt gewoon, mohim hij ging verder reciteren want ze zei verder niks. Hij heeft ook over fles water gereciteeed ze moest uit glazen drinken echt heel veel maar ze gaf niet over dus was geen sihr, haar arm en lichaam bewogen toen der hoofd nou als ik dat zou nadoen zou ik hersenschudding oplopen en ze bleef eigenlijk hele tijd met de hoofd gebogen Itten soms tilde ze die langzaam op en draaide naar de imam voor even en liet der hoofd weer vallen...pff ben blij dat ze genezen is alhamdoulillah. Zij luister wel elke dag Koran dus ook Roqia...
    Alhamdoulillah... Waar komt de broeder vandaan?

    "Nodig uit tot de weg van jou Heer met wijsheid en onderricht en discussieer
    met hun op de beste wijze".
    [Surat an-Nahl 16:125]



    http://www.tvquran.com/en/rouqia.htm <3

  8. #773
    Alhamdoulillah.

    Reacties
    372
    31-10-2009

    Citaat Geplaatst door ImeneBella Bekijk reactie
    Salaam aleykoem, dames. Hoe gaat het vandaag met jullie?
    Ik voel me vandaag wel goed, alhamdoelilah!
    ]

    Wa alaikoum salaam

    Alhamdoulillah! :d

    "Nodig uit tot de weg van jou Heer met wijsheid en onderricht en discussieer
    met hun op de beste wijze".
    [Surat an-Nahl 16:125]



    http://www.tvquran.com/en/rouqia.htm <3

  9. #774
    ..::الحمد لل

    Reacties
    212
    08-09-2005

    Citaat Geplaatst door KeukenGordijn Bekijk reactie
    Alhamdoulillah... Waar komt de broeder vandaan?
    in de buurt van R'dam

  10. #775
    MVC Lid

    Reacties
    8.781
    03-02-2011

    Citaat Geplaatst door ImeneBella Bekijk reactie
    Salaam aleykoem, dames. Hoe gaat het vandaag met jullie?
    Ik voel me vandaag wel goed, alhamdoelilah!
    Wa alaikom salaam wa ra7matou llah.
    Alhamdoe lillah.
    Hen je al wat ondernomen?


    DEJA POO: The feeling that I've heard this crap before


    [/CENTER]

  11. #776
    Ash Shaam <3

    Reacties
    1.160
    05-05-2012

    Wa 3alaykoem salaam

    Alhamdulilaah dat het goed gaat met jullie!

    اللهم إنك تعلم أني إذا كنت أعصيك كنت أحب من يعطيك فاجعل ذلك قربة لي إليك


  12. #777
    Ash Shaam <3

    Reacties
    1.160
    05-05-2012

    Allaahu Akbar Allaahu Akbar Allaahu Akbar wat een prachtige emotionele recitatie!

    اللهم إنك تعلم أني إذا كنت أعصيك كنت أحب من يعطيك فاجعل ذلك قربة لي إليك


  13. #778
    Ash Shaam <3

    Reacties
    1.160
    05-05-2012

    Hoe gaat het met je lieve Woestijnroos?

    اللهم إنك تعلم أني إذا كنت أعصيك كنت أحب من يعطيك فاجعل ذلك قربة لي إليك


  14. #779
    MVC Lid

    Reacties
    9.568
    08-03-2003

    Citaat Geplaatst door Zwakke.Dienares Bekijk reactie
    Allaahu Akbar Allaahu Akbar Allaahu Akbar wat een prachtige emotionele recitatie!


    Maa shaa Allaah, wat een stem heeft die man toch.

    Subhna´Allaah in het echt klinken heel stemmen nog veel mooier. Elke keer als ik weer dit soort opnames kijk dan krijg ik zo´n heimwee naar Mekka en Medina

  15. #780
    Ash Shaam <3

    Reacties
    1.160
    05-05-2012

    Citaat Geplaatst door Woestijnroos Bekijk reactie
    Het gaat alhamdoelillaah. Hoe is het met jou?
    Alhamdulilaah goed.

    [weg]

    اللهم إنك تعلم أني إذا كنت أعصيك كنت أحب من يعطيك فاجعل ذلك قربة لي إليك