1. #2551
    MVC Lid

    Reacties
    73
    11-12-2012

    Citaat Geplaatst door Zwakke.Dienares Bekijk reactie
    Wa alaykumu salaam wa rahmatu Allaahi wa barakatuh

    Hier gaat het goed alhamdulillaah hoe gaat het met jullie?

    Liefs.
    Hamdoelilah. Wat fijn jou hier weer te zien.

  2. #2552
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Citaat Geplaatst door Anabia Bekijk reactie
    Salaam dames,

    Dat is inderdaad lang geleden! Ik hoop dat jullie allen in gezonde toestand verkeren. Hamdoelilah.
    Dacht laat ik hier nog eens kijken....;-). Ik vraag Allah iedereen die aan sihr leidt te genezen. Ameen.
    Ameen.

    Hoe gaat het met jou dame?
    Heb je nog last van je klachten of zijn ze inmiddels afgenomen /verdwenen?

  3. #2553
    MVC Lid

    Reacties
    73
    11-12-2012

    Citaat Geplaatst door ilovesoap Bekijk reactie
    Ameen.

    Hoe gaat het met jou dame?
    Heb je nog last van je klachten of zijn ze inmiddels afgenomen /verdwenen?
    Elhamdoelilah. Veel klachten zijn afgenomen.

  4. #2554
    MVC Lid

    Reacties
    598
    14-05-2013

    salaam.ik heb een paar reacties in het begin gelezen maar het lijkt alsof iedereen wat anders zegt. Kan iemand me vertellen hoe je rokiawater maakt.

    ik heb dit jaar rokia bij iemand gdn hij draaide gwn bandje en ik had koptelefoon die hii keihard zette.. hij reciteert dan wel mee en bespuit me met rokiawater..maar dat kan ik toch ook bijmezelf doen..heeft iemand een link.

  5. #2555
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Citaat Geplaatst door Mevr.R Bekijk reactie
    salaam.ik heb een paar reacties in het begin gelezen maar het lijkt alsof iedereen wat anders zegt. Kan iemand me vertellen hoe je rokiawater maakt.

    ik heb dit jaar rokia bij iemand gdn hij draaide gwn bandje en ik had koptelefoon die hii keihard zette.. hij reciteert dan wel mee en bespuit me met rokiawater..maar dat kan ik toch ook bijmezelf doen..heeft iemand een link.
    Je pakt een fles en vult deze met water. Leg je mond dichtbij het fles en reciteer suwar of verzen, het maakt niet uit welke verzen je gebruikt, aangezien de gehele Koran genezing is. Maar als advies adviseren raaqi's, als men last heeft van si7r om verzen van si7r te reciteren en zo ook als men last heeft van 3ayn/7asad. Na de verzen/suwar spuw je 3x in het water (want het draait hier om de nafth/adem) en dan heb je roqyawater.

    En dat laatste dat noemt men half roqya doen, roqya is zelf reciteren, in jouw geval heeft die man dat niet gedaan.

  6. #2556
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Salaam alaykoem...

    Dames, zullen we er weer tegenaan gaan...?

  7. #2557
    MVC Lid

    Reacties
    249
    26-08-2012

    Ik wil ook graag roqia verrichten bij mijzelf, maar kan mijzelf er niet toe aan zetten om te beginnen en de soera's te lezen over het water.

  8. #2558
    Al Hamdullilah

    Reacties
    1.648
    22-03-2003

    Als je maar niet geneest ondanks dat je op de weg van Allah bent en niet bezig houdt met slechte dingen: ga je huis/tuin/kelder eens grondig schoonmaken/opruimen/inspecteren en ook grondig dus alle hoeken gaten zakken je weet maar nooit wat je vind!

    Boven elke wetende staat de Alwetende!


  9. #2559
    Sole Proprietorship.

    Reacties
    2.673
    11-09-2012

    Citaat Geplaatst door miror Bekijk reactie
    Ik wil ook graag roqia verrichten bij mijzelf, maar kan mijzelf er niet toe aan zetten om te beginnen en de soera's te lezen over het water.
    Waarom kan het niet?

    Durf je niet? Of lukt het je niet? Of wil je wel, maar gaat niet?

  10. #2560
    MVC Lid

    Reacties
    249
    26-08-2012

    Citaat Geplaatst door Wafa. Bekijk reactie
    Waarom kan het niet?

    Durf je niet? Of lukt het je niet? Of wil je wel, maar gaat niet?
    Ik wil het heel graag, maar het lukt mij niet. Als ik er aan denk om het de volgende dag te gaan doen en er aan te beginnen wordt ik bang en stel ik het uit.

  11. #2561
    Sole Proprietorship.

    Reacties
    2.673
    11-09-2012

    Citaat Geplaatst door miror Bekijk reactie
    Ik wil het heel graag, maar het lukt mij niet. Als ik er aan denk om het de volgende dag te gaan doen en er aan te beginnen wordt ik bang en stel ik het uit.
    Waar ben je dan precies bang voor? Ben je bang dat je wat hebt, of voor de aanvallen of van de djinn zelf?

  12. #2562
    MVC Lid

    Reacties
    2.312
    09-07-2006

    Up! Wie is er bezig met roqia en hoe gaat het, merk je al verschil?

  13. #2563
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Jammer dat er niemand uitgebreid reageert...

  14. #2564
    MVC Lid

    Reacties
    513
    08-07-2004

    Hoe is het met iedereen?

  15. #2565
    MVC Lid

    Reacties
    513
    08-07-2004

    Ik ben nog steeds bezeten. Luister iedere dag naar Koran, gebeden op tijd en kan hamdoellilah nu iets meer dan voorheen. In her begin lag ik alleen plat ik had nergens krachten voor. Maar ik voel het dagelijks, zwaar hoofd getik in mijn hoofd en pijn in mijn onderrug.
    Je moet gewoon doorgaan doorgaan doorgaan. Ga in sha Allah weer beginnen met rokia water te drinken te douchen en olijfolie te smeren. Het is een dagelijkse strijd die je voert tegen de shayateen. Hoe is het met anderen die bezeten zijn? Wat voelen jullie?