+ Reageer
Pagina 1 van 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 75
    MVC Lid

Reacties
    548
    31-08-2010

Jaar cel in België voor verstoorders Balie-debat over islam

De rechtbank in Antwerpen heeft de woordvoerder van Sharia4Belgium veroordeeld tot twee jaar cel, waarvan een voorwaardelijk. Het kopstuk van de omstreden radicaal-islamitische organisatie werd schuldig bevonden aan aanzetten tot haat tegen niet-moslims, melden Belgische media.

De 29-jarige Fouad Belkacem riep moslims op zich aan te sluiten bij terreurgroepen. Ook noemde hij het overlijden van de Vlaamse politica Marie-Rose Morel een 'straf van Allah'. Hij stond ook terecht voor het belagen van Frank Vanhecke, de vroegere voorzitter van het Vlaams Blok en echtgenoot van Morel.

Leden van Sharia4Belgium verstoorden eind vorig jaar een debat in de Balie in Amsterdam over modernisering binnen de islam. Ze riepen leuzen en gooiden met eieren. Enkele Sharia4Belgium-leden zaten een paar dagen vast. (Bewerkt door: Redactie)

Bron: http://www.parool.nl/parool/nl/266/R...er-islam.dhtml
    ATHEISME: maar dan de waarheid: http://nl.wikipedia.org/wiki/Athe%C3%AFsme

MVC Lid

Reacties
    548
    31-08-2010

Sharia4Bajes!!

MVC Lid

Reacties
    307
    27-01-2012

Titel klopt niet..

What can my enemies do to me?
    My paradise is in my heart, it is with me wherever I go.
    To imprison me is to provide me with seclusion.
    To send me into exile is to send me away in the Path of Allaah.
    And to kill me is to make me a martyr.

MVC Lid

Reacties
    548
    31-08-2010

Citaat Geplaatst door Stranger01 Bekijk reactie
    Titel klopt niet...
    Wat klopt er niet aan?

Bijna Lid

Reacties
    232
    18-04-2012

Citaat Geplaatst door Stranger01 Bekijk reactie
    Titel klopt niet..

What can my enemies do to me?
    My paradise is in my heart, it is with me wherever I go.
    To imprison me is to provide me with seclusion.
    To send me into exile is to send me away in the Path of Allaah.
    And to kill me is to make me a martyr.

Is dat een citaat van Anwar Al-Awlaki?

Believe.

Reacties
    3.082
    18-03-2012

Ik vind het maar twijfelachtige gevallen, die S4B/H.

Start where you are.
    Use what you have.
    Do what you can.

MVC Lid

Reacties
    3.370
    27-10-2005

Citaat Geplaatst door DeLaMarocaine Bekijk reactie
    Ik vind het maar twijfelachtige gevallen, die S4B/H.
    Dan is nog geen reden om ze harder te straffen omdat het moslims zijn. Wat krijgen hooligans voor straffen?

Verbannen

Reacties
    2.128
    23-05-2005

Citaat Geplaatst door Mariska Bekijk reactie
    Dan is nog geen reden om ze harder te straffen omdat het moslims zijn. Wat krijgen hooligans voor straffen?
    Het gaat dan ook niet over hooligans, maar over zgz religieuzen die aanzetten tot haat tegen niet-gelovigen.
    Tevens zette hij anderen ertoe aan te sluiten bij terreurgroepen, en noemde hij de dood van Mevr Morel als een straf van Allah.
    Ziekelijke kerel die zijn gepaste straf heeft gekregen.

GodZitTussenDeOren

Reacties
    6.238
    11-03-2009

Opgeruimd staat netjes. Ga maar lekker jaartje zitten.
    "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful."
    Seneca

MVC Lid

Reacties
    3.370
    27-10-2005

Citaat Geplaatst door schinkenstube Bekijk reactie
    Het gaat dan ook niet over hooligans, maar over zgz religieuzen die aanzetten tot haat tegen niet-gelovigen.
    Tevens zette hij anderen ertoe aan te sluiten bij terreurgroepen, en noemde hij de dood van Mevr Morel als een straf van Allah.
    Heb ik jou iets gevraagd? Sterker nog ik vraag nooit iets aan zielige figuren die alleen uithalen maar niet kunnen incasseren.

Verbannen

Reacties
    2.128
    23-05-2005

Heb ik jou iets gevraagd? Sterker nog ik vraag nooit iets aan zielige figuren die alleen uithalen maar niet kunnen incasseren.
    Dat jij niet bekwaamt bent om een normale discussie aan te gaan, is niet mijn probleem.
    Want ja, op dit forum is het de bedoeling om met anderen dingen te bespreken, discussiëren enz enz.
    Ik bedoel maar, ik heb jouw toestemming niet nodig om mijn stem te laten horen.
    Toch best leuk dat je je best deed jezelf verstaanbaar te maken...al was dat niet echt een schot in de roos.

MVC Lid

Reacties
    37
    20-03-2009

Citaat Geplaatst door schinkenstube Bekijk reactie
    Er zijn genoeg niet- religieuzen die aanzetten tot haat tegen de islam/moslims, maar geen haan die daar naar kraait. Ik vind deze straf zelf onterecht. Als niet- religieuzen mogen aanzetten tot haat tegen de islam/moslims en ze komen hiermee weg, omdat het valt onder de vrijheid van meningsuiting, dan zouden deze mensen ook vrij mogen rondlopen en zeggen wat ze denken.

Believe.

Reacties
    3.082
    18-03-2012

Schat, Moslims worden per definitie echt niet harder gestraft. Deze groep was gewoon niet helemaal 100%. Ze misdragen zich en misbruiken hiervoor de Naam van Allaah . En dit is niet de eerste keer. Ik vind het terecht.

Start where you are.
    Use what you have.
    Do what you can.

MVC Lid

Reacties
    3.370
    27-10-2005

Citaat Geplaatst door DeLaMarocaine Bekijk reactie
    Schat, Moslims worden per definitie echt niet harder gestraft. Deze groep was gewoon niet helemaal 100%. Ze misdragen zich en misbruiken hiervoor de Naam van Allaah . En dit is niet de eerste keer. Ik vind het terecht.
    Wilders en de Winter zijn ook niet 100% maar dat valt onder vrijheid van meningsuiting.

Believe.

Reacties
    3.082
    18-03-2012

Wilders en de Winter zijn ook niet 100% maar dat valt onder vrijheid van meningsuiting.
    Nee, en dat vind ik ook krom. Je kan Wilders en deWinter idd vergelijken met S4B. Helemaal mee eens.

Maar eerlijk gezegd vind ik degenen die de Islaam vertegenwoordigen belangrijker dan dat stelletje heikneuters bijeen. Islaam is after all een belangrijk fundament en de Moslims dienen een goed voorbeeld te zijn van hoe het hoort en moet. Daar komen de leden van S4B/H ons niet behoorlijk positief in tegemoet.

Start where you are.
    Use what you have.
    Do what you can.

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport