1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    al die leden met al hun verschillende nicks.....




    [

    iedereen heeft wel minimaal 3 verschillende "gezichten"


    je weet niet meer wie wie is, wie je al geprobeerd heb te versieren, wie je nog kan versieren of voor wie je op de vlucht bent...

    iegh ziet

    ]
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    zijn jullie ook dezelfde persoon of wa
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    sneaky gedoe hier allemaal


    denk dat ik de enige ben met 1 vaste nick
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    10.489
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    zijn jullie ook dezelfde persoon of wa
    Ik ben altijd berberpareltje geweest ...Ojah na iedere ban kwam ik met Sheadiccted en Maybelinne
    Maar iedereen kent me hier als BP.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.015
    04-03-2006

    Citaat Geplaatst door berberpareltje Bekijk reactie
    Ik ben altijd berberpareltje geweest ...Ojah na iedere ban kwam ik met Sheadiccted en Maybelinne
    Maar iedereen kent me hier als BP.
    aha ok...

    ik zal een excel sheet maken om dat van iedereen bij te houden
    Titanis:
    Ik zie véél en véél liever dat de Palestijnen een mate van vrede hebben met de kolonisten.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    10.489
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door massin_ Bekijk reactie
    aha ok...

    ik zal een excel sheet maken om dat van iedereen bij te houden
    Ik ben echt uit de duizende te herkenen ...Ik doe me hier nooit voor iemand anders .

  7. #7
    La ilaha Ila Allah

    Reacties
    2.857
    25-08-2011

    Ik heb helemaal niet genoeg tijd om zoveel nicknamen te hebben, bij te houden en elke keer te reageren. Ik mag al blij zijn als ik op deze online kan komen en kan reageren.

    Lees de Koran, want hij zal op de Dag des Oordeels verschijnen als een voorspraak voor degenen die hem lezen.


  8. #8
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Ik heb maar 1 Nick,
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  9. #9
    Pearll

    Reacties
    180
    10-04-2012

    Ik heb er maar 99

    Eve was not taken out of Adam's head to top him, neither out of his feet to be trampled on by him, but out of his side to be equal with him, under his arm to be protected by him, and near his heart to be loved by him.

    Matthew Henry