plaats AUB met foto's als het kan en natuurlijk telefoonnummer
alvast bedankt!
plaats AUB met foto's als het kan en natuurlijk telefoonnummer
alvast bedankt!
moeilijk hoor, ben ook nog op zoek, en probleem is dat er zoveel wanna be's negaffa op de markt zijn, die met goedkope stof enz aankomen , en helemaal geen goeie ervaring hebben , maar vooral belachelijke circus jurken hebben of jurken die gasten zelf aan kunnen op een bruiloft. waar blijven de elegante prinsessen bruidsjurken met klasse
ik ben ze helaas nog niet tegen gekomen , maar heeeel zelden.
Arabica Zeker een aanrader!!!
Gr. El Afrah Gouda

Ik raad Somaya uit Veenendaal aan. Zij is een topper. Haar collectie is prachtig en daarnaast kan je altijd aangeven hoe je het wilt qua make-up, als je het té veel vindt.
Haar website: www.somaya.nl. Je kunt daar foto's zien, maar deze zijn zeker een jaar oud.
Ik heb haar zelf ook genomen Insha'Allah..

Neggafas en Zianas plaats jullie zelf op www. Kaftanwereld.nl!!!
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.
Somaya heb ik meegemaakt echt een aanrader, alleen ze gebruikt te veel fake haar.
Voor derest prachtig werk.
Ziyana Aleyna zij maakt je ook heel top, zij krijgt binnenkort nieuwe jurken. +32486269325
En als je in marokko trouwt, neem ziyana Victoriya
Dat was mijn ziyana, praaaaaaaaaaaachtig werk bter dan ziyana's van hierzo.
ℐɕℎ ℒ℩ℯɓℯ ɗ℩ɕℎ ♥
Iedereen gebruikt fake haarik ga ook voor Somaya geen ene Ziana in nl België of zelfs frankrijk kan aan haar werk tippen haar jurken zijn gewoon mooi de sieraden en kapsels en make up echt gewoon mooi ik heb zoveeeeel bruiloften gezien met verschillende zianat en echt niet zo mooi als hoe Somaya het doet hoor
I♥Him
ik ben negafa en als je meer informatie wilt dan kan je mij mailen naar
s_vlinder68@msn.com
groetjes,
aziza
Bruidsstyliste Fatiha biedt jullie, het echtpaar, een naar jullie wens georganiseerde bruiloft voor een optimaal persoonlijke dag. Tijdens ons kennismakingsgesprek krijgt u volop de gelegenheid om uw wensen kenbaar te maken, om een goede indruk te krijgen van de dag. Uiteraard is dit kosteloos en geheel vrijblijvend.
www.bruidsstylistefatiha.nl
0641351506
![]()
Stuk voor stuk allemaal lelijk. Behalve de laatste uit Overijssel. Ik zou voor Ziana Layla gaan. En als je nog genoeg tijd hebt zou ik in Marokko twee killer jurken kopen of laten maken en een visagiste huren. Dan pas zie je er klasse uit. Bruidslebsat van tegenwoordig zijn net carnavaljurken.
Mashi elwhiskey li seker, hadrat el3rab.