+ Reageer
Pagina 43 van 243 EersteEerste ... 18 33 41 42 43 44 45 53 68 93 ... LaatsteLaatste
631 tot 645 van 3637
    MVC Lid

Reacties
    408
    05-05-2012

MVC Lid

Reacties
    12.232
    07-01-2011

Citaat Geplaatst door Temsamantjee Bekijk reactie
    Ben jij een Waarschuwing of een Voorbeeld?

Heb je het weleens meegemaakt dat er bepaalde mensen in je leven kom en weer gaan? Heb je het weleens meegemaakt dat sommige mensen zo aardig leken maar ze bleken gemeen?

Je moet het volgend weten, in het leven zijn er 2 soorten mensen.

# Nummer 1: Zij die in je leven komen als voorbeeld
    # Nummer 2: Zij die in je leven komen als waarschuwing
    Mijn allerliefste hartje, jij bent duidelijk een pracht van een voorbeeld voor mij en voor vele anderen, Maa cha'Allah!
    Moge Allah soub7ana wa ta3ala jou rijkelijk belonen voor alles wat je voor me hebt gedaan men pareltje, ben zo blij dat ik jou ken en ben Allah soub7ana wa ta3ala eeuwig dankbaar om jou in men leven te hebben!

Ik hou van jou omwille van Allah soub7ana wa ta3ala, vergeet dat nooit prinses!
    ALLAH MY LORD, ISLAM MY DEEN, MUHAMMED MY HERO, PARADISE MY DREAM!!

MVC Lid

Reacties
    12.232
    07-01-2011

Citaat Geplaatst door hizabr Bekijk reactie
    -
    BarakaAllahoe feek voor al hetgeen je plaatst, broeder!
    Citaat Geplaatst door Driouchiia_ Bekijk reactie
    up
    BarakaAllahoe feeki voor al het uppen men lieve zuster!

MVC Lid

Reacties
    408
    05-05-2012

tweety_sweety; ] BarakaAllahoe feek voor al hetgeen je plaatst, broeder!

Allah iberkfieki zuster, Taqabala Llaahu minna, amin.

MVC Lid

Reacties
    12.232
    07-01-2011

Citaat Geplaatst door hizabr Bekijk reactie
    tweety_sweety; ] BarakaAllahoe feek voor al hetgeen je plaatst, broeder!

Allah iberkfieki zuster, Taqabala Llaahu minna, amin.
    Allahoema Amien!

MVC Lid

Reacties
    408
    05-05-2012

De rechtschapenheid

Allah de Allerhoogste zegt:

(Blijf op de rechte weg, zoals jou werd bevolen). (koran 11/112)

(Voorwaar, zij die zeggen: "Onze Heer is Allah" en die vervolgens op de rechte weg blijven: over hen dalen de engelen neer, (zeggend: ) "Wees niet bevreesd en niet bedroefd, maar wees verheugd met het Paradijs dat jullie werd beloofd. Wij zijn jullie helpers in het wereldse leven en in het hiernamaals. Jullie zullen daar hebben wat jullie zielen verlangen en wat jullie vragen. Als een ontvangst van de vergevensgezinde, de Meest Barmhartige). (koran 41/30-32)

(Voorwaar, zij die zeggen: "Onze Heer is Allah" en die vervolgens op de rechte weg blijven: er zal geen vrees over hen komen en zij zullen niet treuren. Zij zijn de bewoners van het Paradijs, daarin zijn zij eeuwig levenden, als een beloning voor wat zij deden). (koran 46/13-14)

MVC Lid

Reacties
    408
    05-05-2012

Abu Hurayra r a levert de volgende woorden van de Boodschapper van Allah saw over:
    'Nader (Allah) en getuig van rechtvaardigheid. Weet ook dat niemand van jullie zal gered worden enkel door zijn daden.' Ze zeiden: "Zelfs jij niet, Boodschapper van Allah saw?" De Profeet saw antwoordde: 'Zelfs ik niet, behalve als Allah mij niet Zijn Barmhartigheid en Zijn Genade omhult.' (Muslim)

Uitleg:
    De beloning en de bestraffing worden niet beheerd door het verstand, enkel Allah is er de Waker over.
    De genade van Allah over Zijn dienaren is groter dan hun eenvoudige daden en Allah is tot niets verplicht. Niemand zal enkel dankzij zijn daden het Paradijs betreden, maar het is de barmhartigheid van Allah die hem zal toestaan om het Paradijs te betreden.
    De goede daden zijn een manier om het Paradijs te betreden, maar het zijn de genade van Allah, Zijn barmhartigheid en Zijn vergeving die de mens zullen toestaan om gered te worden. De gelovige moet daden verrichten en zijn Heer smeken om hem te omhullen met Zijn barmhartigheid. Al onze daden zijn onbeduidend tegenover de gunsten waarmee Allah ons overladen heeft. Ze zullen enkel waarde hebben als we beschikken over een standvastige hoop op Allah, als we oprecht zijn en ons volledig aan Hem onderwerpen.

Tauwhied Awalaan!

Reacties
    2.085
    05-10-2010

En voorzeker, Wij hebben de mens geschapen en Wij weten wat zijn ziel hem influistert en Wij zijn dichter bij hem dan zijn halsslagader. Wanneer de twee ontvangers (Engelen) aan de rechterzijde en aan de linkerzijde zitten te schrijven. Is er geen woord dat Hij uit, of aan zijn Zijde bevindt zich een waker die gereed is (het op te schrijven). Koran. 50:16-19
    Laa illahaa illaa Allaah
    Allaah getuigt dat La ilaaha illa Hoewa (niets of niemand heeft het recht om aanbeden te worden behalve Hij), en (ook) de Engelen, en de bezitters van kennis (getuigen dit ook); (Hij houdt altijd) zijn schepping in rechtvaardigheid. La ilaaha illa Hoewa, de Almachtige, de Alwijze.” (Soerat Aal-‘Imraan 3, 18)

MVC Lid

Reacties
    4.145
    27-02-2011

Citaat Geplaatst door tweety_sweety Bekijk reactie
    Mijn allerliefste hartje, jij bent duidelijk een pracht van een voorbeeld voor mij en voor vele anderen, Maa cha'Allah!
    Moge Allah soub7ana wa ta3ala jou rijkelijk belonen voor alles wat je voor me hebt gedaan men pareltje, ben zo blij dat ik jou ken en ben Allah soub7ana wa ta3ala eeuwig dankbaar om jou in men leven te hebben!

Ik hou van jou omwille van Allah soub7ana wa ta3ala, vergeet dat nooit prinses!

Mijn aller liefste zuster. Baraka'Allahu feeki voor jou prachtige woorden. Woorden die een ieder hart zullen raken. Jou woorden zijn altijd zo puur, zo zuiver en zo eerlijk. Wat jij bezit is werkelijk prachtig, Ma cha'Allah. Jou hartje, jou karaktertje, zowel jou innerlijk als jou uiterlijk zijn prachtig. Tbarke'Allah lieverd. Moge Allah Soebhana'Allah Wata3ala over jou schoonheid doen waken. Weet mijn geliefde zuster dat je ontzettend veel voor mij betekend en dat ik er altijd voor je ben en zal zijn. Allahoema Ameen op al jou gemaakte ad3iya. Wa iyaaki liefje. Ik ben Allah Soebhana'Allah Wata3ala ook heel dankbaar voor het feit dat jij in mijn leven bent gekomen en een plekje in mijn hartje hebt veroverd. Moge degene van wie jij omwille houdt ook van jou doen houden & Ik hou ook zo ontzettend veel van jou omwille van Allah Soebhana'allah Wata3alaa..
    Mijn geliefde zuster, ik bewonder jou om jouw Akhlaaq, Taqwa, Imaan, Fitrah, H'ikmah, Ilm, Sabr en Sidq.. Tbark Allah.. Jij bent mijn zuster, mijn zuster voor het leven. Moge Allah Soubhana wa ta'ala jou zegenen voor de dingen die ik daarnet beschreef.. Ik hou van je omwille van Allah Soubhana wa ta'ala.. Zwitsalcreme.

MVC Lid

Reacties
    12.232
    07-01-2011

Citaat Geplaatst door Temsamantjee Bekijk reactie

Mijn aller liefste zuster. Baraka'Allahu feeki voor jou prachtige woorden. Woorden die een ieder hart zullen raken. Jou woorden zijn altijd zo puur, zo zuiver en zo eerlijk. Wat jij bezit is werkelijk prachtig, Ma cha'Allah. Jou hartje, jou karaktertje, zowel jou innerlijk als jou uiterlijk zijn prachtig. Tbarke'Allah lieverd. Moge Allah Soebhana'Allah Wata3ala over jou schoonheid doen waken. Weet mijn geliefde zuster dat je ontzettend veel voor mij betekend en dat ik er altijd voor je ben en zal zijn. Allahoema Ameen op al jou gemaakte ad3iya. Wa iyaaki liefje. Ik ben Allah Soebhana'Allah Wata3ala ook heel dankbaar voor het feit dat jij in mijn leven bent gekomen en een plekje in mijn hartje hebt veroverd. Moge degene van wie jij omwille houdt ook van jou doen houden & Ik hou ook zo ontzettend veel van jou omwille van Allah Soebhana'allah Wata3alaa..
    Wa feeki BarakaAllah mijn dierbare zuster!
    Allah ie 7iebek mijn schoonheidje, alles wat ik zeg meen ik oprecht en komt recht uit mijn hart! Je verdient meer dan alleen maar die woorden. Je bent mijn zuster, mijn parel, mijn waardevolle diamant en de liefde die ik voor jou voel is zo groot dat men hart er pijn van doet. Dat er nog zulke prachtige personen als jou bestaan Maa cha'Allah, je bent er 1 uit de duizend, je bent uniek! En Allah soub7ana wa ta3ala is mijn getuige hoeveel ik van jou hou omwille van Hem! Allahoema Amien op je Doe3a, lieverd.
    Moge Degene Omwille van Wie u mij lief heeft, van u houden..

MVC Lid

Reacties
    408
    05-05-2012

Volgens Abu Hurayra r a heeft de Profeet saw gezegd:
    De beste dag waarop de zon opgekomen is de vrijdag: het is op die dag dat Adam werd geschapen, het is op die dag dat hij het Paradijs werd binnengeleid en het is op die dag dat hij eruit verjaagd werd (Muslim)

MVC Lid

Reacties
    408
    05-05-2012

Anas r a levert over:
    De smeekbede die de Profeet saw het vaakst herhaalde, was " O Heer, schenk ons het goede in dit leven en het goede in het hiernamaals en bescherm ons tegen de bestraffing van de Hel!" (Al-Bukhari en Muslim)

Allahumma Rabbanaa aatina fi dunia hassanatan wa fil aagirati hassanatan waqinaa 'adaaba naar

MVC Lid

Reacties
    408
    05-05-2012

Abu Hurayra ralevert over dat de Profeet saw heeft gezegd: Allah - Machtig en Verheven - heeft gezegd: "Alles wat de Zoon van Adam verricht, behoort hem toe, behalve het vasten, dat Mij toebehoort en Ik zal er de beloning voor vastleggen. Vasten is een bescherming. Als iemand van jullie vast, mag hij niet grof of luidruchtig zijn en als hij beledigd of uitgedaagd wordt, dan moet hij zeggen: 'Ik vast'. Bij Degene Die de ziel van Muhammad in Zijn Hand houdt, de adem van de vastende persoon is voor Allah aangenamer dan de geur van muskus. De vastende kent twee keer vreugde: hij is verheugd als hij zijn vasten verbreekt en als hij zijn Heer zal ontmoeten." (Al-Bukhari en muslim)

MVC Lid

Reacties
    408
    05-05-2012

MVC Lid

Reacties
    408
    05-05-2012

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport