Was ik al voordat ik op stond.
<-------Diversitas orphanos------>
Jij hebt echt geen leven he?
Geplaatst door berberpareltje Jij hebt echt geen leven he? Waar baseer je je op, flapdrol? Op nik, hè? Je roept maar wat.
Geplaatst door onaangepast Waar baseer je je op, flapdrol? Op nik, hè? Je roept maar wat. Halloooooooo
Geplaatst door onaangepast Waar baseer je je op, flapdrol? Op nik, hè? Je roept maar wat. Jij spoort niet ..Daar hoef ik hoef ik niet op te baseren
Geplaatst door berberpareltje Jij spoort niet ..Daar hoef ik hoef ik niet op te baseren Jeetje. Ik stel voor om het land te laten regeren door intelligente motherfuckers als jij. Maar laat me wel eerst emigreren, ja?
Geplaatst door onaangepast Jeetje. Ik stel voor om het land te laten regeren door intelligente motherfuckers als jij. Maar laat me wel eerst emigreren, ja? Funny oetlul Ik ga ontbijten
Geplaatst door berberpareltje Funny oetlul Ik ga ontbijten Ik ontbijt met geroosterde tonijn en gegratineerde brococcoli. Vis is goed voor je hersens (hint, hint..).
Geplaatst door onaangepast Ik ontbijt met geroosterde tonijn en gegratineerde brococcoli. Vis is goed voor je hersens (hint, hint..). I Love fish
Geplaatst door berberpareltje I Love fish Je zou het niet zeggen,
Geplaatst door onaangepast Je zou het niet zeggen, Toch is het zo
Geplaatst door berberpareltje Toch is het zo Hou vol.
Geplaatst door onaangepast Ik ontbijt met geroosterde tonijn en gegratineerde brococcoli. Vis is goed voor je hersens (hint, hint..). Ik ontbijt met mijn vrouw.
Geplaatst door Simcha Ik ontbijt met mijn vrouw. Griezelig.