+ Reageer
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 40
    MVC Lid

Reacties
    1.279
    14-08-2011

Exclamation Programma: Leer het Arabische Alfabet met Audio !

__________________________________________________ _______

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Geachte broeders & zusters in de islam..

A salaam wa'laikom..

Al hamdoelilah, wil ik met jullie twee manieren bespreken hoe je het Arabische alfabet onder de knie kunt krijgen, voor die mensen die het nog niet kunnen. Van de twee manieren raad ik ze allebei natuurlijk aan, maar optie 2 is in mijn optiek wat beter, maar dit kan verschillen per persoon. Gebruik dat wat voor jou beter werkt, in-sha'Allah

1) www.ArabGlobe.com..

Op de website kan je een account maken en zul je aan je linkerkant verschillende opties vinden, waar onder het "leren schrijven" of "leren lezen" opties. Je dient op de website wel een account te maken, dat in een halve minuut gedaan kan worden.

2) Dit betreft een software programma, waarbij je kunt lezen, schrijven, luisteren en je kan jezelf toetsen of je de letters kan onderscheiden.

Ten eerste, dien je naar http://speedy.sh/tR8Rv/leesschrijfarabisch.rar te gaan en daar het bestand te downloaden. Als je dit gedaan hebt, zie je dat je winrar een lijst aan documenten bevat. Je dient hier te klikken op "rw_arabic. exe" en dit te openen. Als je dit doet dan zal in-sha'Allah het programma openen, die er met de Wil van Allah er voor zal zorgen dat jij het Arabisch kunt lezen en schrijven.

Het is een leuke en aparte manier om het Arabisch te leren. Het vergt even wat uitpluizen hoe het programma precies in z'n werking gaat. Maar na paar minuten moet het van zelf spreken.

Bron

NOTE: Als jij al Arabische kan lezen en schrijven, dan zal er vast in de familie of in de omgeving kinderen zijn die het nog niet kunnen. Insh Allah zullen ze op deze manier het wel kunnen leren!

Baaraka Allah oe fiekoem

Wasalaam.

@-'-,-'-,-

Reacties
    2.299
    15-04-2008

BismiAllaah.
    Al 'ilmu noor, wal djahlu 'aar.

Quraan | Facebook
    Which do you open more? Just think about it.

=)

Reacties
    28.234
    16-02-2007

Ik wou dat downloaden maar dan staat er dat ik ook die Toolbar enzo moet installeren wat ik dus niet wil

Desertrose Closet

Reacties
    353
    26-08-2011

Moge allah swt je rijkelijk belonen voor het plaatsen.
    Is er ook een website waarbij je arabische woordenschat kunt leren. Uiteraard met engelse of nederlandse vertaling

Voor alle Fashionista's

Bekijk de DVC webshop

xx- dvc -xx

MVC Lid

Reacties
    1.279
    14-08-2011

Citaat Geplaatst door Nadiine_ Bekijk reactie
    Ik wou dat downloaden maar dan staat er dat ik ook die Toolbar enzo moet installeren wat ik dus niet wil
    Dat hoeft ook niet. ik heb ook geen toolbar geinstalleerd.. Je kunt dat gewoon uitvinken, in-sha'Allah.

MVC Lid

Reacties
    1.279
    14-08-2011

Citaat Geplaatst door mahlali Bekijk reactie
    up
    Baaraka Allah oe fiek

Citaat Geplaatst door BeMYvintage Bekijk reactie
    Moge allah swt je rijkelijk belonen voor het plaatsen.
    Is er ook een website waarbij je arabische woordenschat kunt leren. Uiteraard met engelse of nederlandse vertaling
    Ameen.

Zie mijn topic "Leerzame e-books"

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4180123

Daar vind je drie e-books, "arabische lesboeken": .. daar in staan verschillende vocabulaire lijsten met haar vertaling in het Engels.

=)

Reacties
    28.234
    16-02-2007

Citaat Geplaatst door broederrr Bekijk reactie
    Dat hoeft ook niet. ik heb ook geen toolbar geinstalleerd.. Je kunt dat gewoon uitvinken, in-sha'Allah.
    Ja maar ik kon toen niet meer op accept klikken? heel vreemd

MVC Lid

Reacties
    1.279
    14-08-2011

Ja maar ik kon toen niet meer op accept klikken? heel vreemd
    Vreemd.. Ik heb het kunnen accepteren en vele anderen ook. Ik adviseer je nog eens te proberen.

=)

Reacties
    28.234
    16-02-2007

Vreemd.. Ik heb het kunnen accepteren en vele anderen ook. Ik adviseer je nog eens te proberen.
    Ja zal het nog eens doen

=)

Reacties
    28.234
    16-02-2007

'leesschrijfarabisch.rar' is unavailable. This file was deleted.

MVC Lid

Reacties
    1.279
    14-08-2011

Vernieuw de topic .. ik heb net een nieuwe link geplaatst in het eerste bericht.

Baaraka Allah oe fieki voor het melden.

=)

Reacties
    28.234
    16-02-2007

ooh je moet eerst winrar op je pc hebben?

MVC Lid

Reacties
    1.279
    14-08-2011

ooh je moet eerst winrar op je pc hebben?
    Ja, anders kan je het niet openen. Meeste hebben winrar al geinstalleerd op hun pc en/of laptop. Anders kan je het niet openen.

=)

Reacties
    28.234
    16-02-2007

Ja, anders kan je het niet openen. Meeste hebben winrar al geinstalleerd op hun pc en/of laptop. Anders kan je het niet openen.
    Ooh wist k niet eventjes downloaden dan

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport