+ Reageer
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 50
    -

Reacties
    1.212
    07-04-2006

Liever alleen zijn.

Voor alle mensen die denken dat ze 'ongelukkig' zijn omdat ze geen partner hebben of de 'ware' maar niet tegenkomen.

Kappen nu.

Er is helemaal niets mis met alleen zijn. Mensen zijn heel goed in het verheerlijken van liefde. Zo bijzonder is het allemaal niet.

Nee, ik ben niet verbitterd, jaloers, boos, feministisch, getraumatiseerd e.d, maar het ultieme doel in het leven lijkt wel het vinden van een partner. Ik zou er geen problemen mee hebben als ik niemand vind. Waar heb je tegenwoordig een partner voor nodig? Het is inderdaad spijtig dat je een deel van je geloof niet kunt vervullen en het nageslacht.
    Maar vooral meiden laten zich beinvloeden door facebookmeisjes die 'touwtjespringen met mijn hubby' als statusupdate hebben, trap er niet in. Typisch voorbeelden van mensen die het huwelijk en hun eigen leven idealiseren. Er is niets prettiger dan alleen zijn.

Voor de rest, don't worry! Als je toch een leuke man/vrouw treft, denk dan wel even twee keer na of je toch niet liever alleen wil zijn.

Cataclysm

Reacties
    4.532
    17-03-2012

Pray that your loneliness may spur you into finding something to live for, great enough to die for.

We become aware of the void as we fill it.

MVC Lid

Reacties
    24
    19-02-2011

Tot dat je merkt dat je alleen oud gaat worden! Niemand meer om je heen die om je geeft en niemand om voor je te zorgen!

I am happynot being alone!!

Hanazuki

Reacties
    7.271
    27-09-2004

mensen denken dat alleen zjjn uberhaupt "kan"
    velen zeggen dat maar eindigen allemaal op andermans schoot.

iedereen heeft liefde nodig , of het s.ks is of v.ngeren zolang je je maar
    gewild voelt.
    It's been said that to live a life of solitude, one must either be a beast or a god.

[IMG]http://oi39.t*nypic.com/6t2wes.jpg[/IMG]
    [IMG]http://oi50.t*nypic.com/2crkmeo.jpg[/IMG]

MVC Lid

Reacties
    500
    29-10-2009

Doe mij maar gezelschap. De rest van mijn leven alleen? Nee Inshaallah niet.
    Verveel me, dus neem me vooral niet serieus

MVC Lid

Reacties
    5.167
    11-10-2008

Nonnenleven op zolderklooster bij je ouders, yeah

Alleen is maar alleen, niks aan.

MVC Lid

Reacties
    3.021
    11-05-2010

Als je lot heeft bepaald dat je alleen blijft, dien je uiteraard tevreden te blijven. Dan neem je maar een kat in huis

Maar als je de keuze zelf in handen zou hebben, dan kies je er uiteraard niet voor om alleen te blijven. Ik heb mijn opvoedingsplannen niet voor niets uitgestippeld.... En jij wil dat ook niet, dus geef het maar toe...

Bijna Lid

Reacties
    246
    12-04-2012

Ik wil wel met jou samen zijn op momenten dat ik geil ben.

-

Reacties
    1.212
    07-04-2006

Citaat Geplaatst door 29jaar Bekijk reactie
    Tot dat je merkt dat je alleen oud gaat worden! Niemand meer om je heen die om je geeft en niemand om voor je te zorgen!

I am happynot being alone!!
    Hangt af van je persoonlijkheid. Mannen zijn vaker kindjes en willen vertroeteld worden. Daarnaast heb je toch familie.

-

Reacties
    1.212
    07-04-2006

Citaat Geplaatst door Leeuwtje09 Bekijk reactie
    Doe mij maar gezelschap. De rest van mijn leven alleen? Nee Inshaallah niet.
    Je kan ook een hond of een kat kopen.

-

Reacties
    1.212
    07-04-2006

Citaat Geplaatst door prototype01 Bekijk reactie
    Nonnenleven op zolderklooster bij je ouders, yeah

Alleen is maar alleen, niks aan.
    Ik woon al op mezelf. Bevalt uitstekend.

-

Reacties
    1.212
    07-04-2006

Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Als je lot heeft bepaald dat je alleen blijft, dien je uiteraard tevreden te blijven. Dan neem je maar een kat in huis

Maar als je de keuze zelf in handen zou hebben, dan kies je er uiteraard niet voor om alleen te blijven. Ik heb mijn opvoedingsplannen niet voor niets uitgestippeld.... En jij wil dat ook niet, dus geef het maar toe...
    Hahaha, true. Ik heb de keuze zelf in handen, maar ik vind het niet belangrijk, dat is denk ik mijn punt. Alleen zijn wordt als iets ernstigs beschouwd. Waarom zou dat het zijn, als het voor mij na al die jaren nog steeds goed aanvoelt?

-

Reacties
    1.212
    07-04-2006

Citaat Geplaatst door Mantastisch Bekijk reactie
    Je hebt gelijk, Ambi.

MVC Lid

Reacties
    13
    14-11-2011

Kanker zielig als je niemand in je leven hebt. Over een paar jaar ben je een oud en verbitterd wijfje.

MVC Lid

Reacties
    13
    14-11-2011

Citaat Geplaatst door Ambitieus Bekijk reactie
    Hahaha, true. Ik heb de keuze zelf in handen, maar ik vind het niet belangrijk, dat is denk ik mijn punt. Alleen zijn wordt als iets ernstigs beschouwd. Waarom zou dat het zijn, als het voor mij na al die jaren nog steeds goed aanvoelt?
    Blijf jezelf dat vooral wijs maken, dan ga je er misschien in geloven. Wij mensen hebben allemaal behoefte aan een partner, iedereen verlangd daar naar. Geen kanker onzin uitkramen.

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport