1. #1
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Aangereden lama zorgt voor vertragingen spoor in Waasmunster



    Aangereden lama zorgt voor vertragingen spoor in Waasmunster

    Vanochtend heeft in Waasmunster een trein, op de lijn Gent-Antwerpen, een lama aangereden. De lama heeft de aanrijding niet overleefd. Infrabel houdt nog tot 10.00 uur rekening met gevolgvertragingen van 5 à 10 minuten. Dat meldt Infrabelwoordvoerder Frédéric Petit.

    Rond 7.30 u werden dieren gesignaleerd langs het spoor tussen Lokeren en Sint-Niklaas. Een trein reed het dier, een lama, aan. Die overleefde de klap niet. Die trein kon een kwartier later weer vertrekken. Op hetzelfde spoor werden nog twee andere treinen opgehouden en die hadden een vertraging van 45 minuten.

    "Een half uur geleden zijn alle vertragingen weggewerkt", zegt Petit. "Tot 10 u moeten reizigers nog rekening houden met gevolgvertragingen van 5 à 10 minuten."
    http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...smunster.dhtml
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Een lama? Lopen die daar dan gewoon los rond?

  3. #3
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door DeLaMarocaine Bekijk reactie
    Een lama? Lopen die daar dan gewoon los rond?
    Uitgebroken
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Uitgebroken
    Wat zielig zeg


  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Tmarok Bekijk reactie
    Dat zal pollewopje niet zo leuk vinden denk ik..
    Ik vond het programma De Lama's altijd hilarisch

    Hoe is het met mijn kanjert

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Tmarok Bekijk reactie
    Keek ik ook wel eens naar maar ik vond ze niet elke week goed presteren schat..

    Alhamdoulilah goed, lig nog te stinken hiero joh..


    Met jou ook alles goed schat?
    Niet teveel stinken, hè?
    Jawel met mij gaat het ook zijn gangetje alhamdulilaah Niets te klagen

    Ik vond Ruben van der Meer en die Jeroen Koningsbrugge de twee meest grappige gasten

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Tmarok Bekijk reactie
    Door deze trage verbinding, zal ik zekers niet teveel stinken joh, want II sta zo op voor een heerlijke douche en ontbijt..


    Spreek je laters inchaAllah lieve SS..


    PS: Uiteindelijk haatte ik ze allemaal van de lama's man..
    Zó saai en irritant begin ik ze te vinden..


    Werd inderdaad ietwat eentonig op den duur Maar toch, heb van het programma genoten

    Tot spreeks akhi

  8. #8
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door DeLaMarocaine Bekijk reactie
    Wat zielig zeg

    Meestal zijn het mensen die aangereden worden

    Hi TM
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Meestal zijn het mensen die aangereden worden

    Hi TM
    Ja, I know... Vraag me dan ten sterkste af wat een mens op een spoorweg te zoeken heeft

  10. #10
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door DeLaMarocaine Bekijk reactie
    Ja, I know... Vraag me dan ten sterkste af wat een mens op een spoorweg te zoeken heeft
    Geen geduld om voor een gesloten overweg te wachten

    ik had een docent en die was verheugd telkens er op zulke wijze mensen omkwamen, hij stelde dat die slechte genen niet meer in de menselijke genenpool zatten
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    Geen geduld om voor een gesloten overweg te wachten

    ik had een docent en die was verheugd telkens er op zulke wijze mensen omkwamen, hij stelde dat die slechte genen niet meer in de menselijke genenpool zatten
    Wat was dat nou weer voor een absurd excentrieke docent?

    Die was flink zot in zijn kop

  12. #12
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door DeLaMarocaine Bekijk reactie
    Wat was dat nou weer voor een absurd excentrieke docent?

    Die was flink zot in zijn kop
    die gaf psychologie eigenlijk evolutionaire psychologie, ik vond zijn lessen best boeiend, bij hem maakte ik geen tekeningen, type-ploegen voor Championship manager en dergelijke, ik lette op.
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    die gaf psychologie eigenlijk evolutionaire psychologie, ik vond zijn lessen best boeiend, bij hem maakte ik geen tekeningen, type-ploegen voor Championship manager en dergelijke, ik lette op.
    Zo'n docent had ik ook. Een heel grappige man.Hij doceerde Engels op een erg boeiende en leuke manier. Hij was homoseksueel. Nou wil het dus dat ik ooit ruzie had met een jongen in mijn klas en ik riep best hard: 'Houd je klep dicht, flikker'. Die man had zich resoluut van het bord afgedraaid en zei: 'Wie riep mij?'


  14. #14
    Vicit vim virtus

    Reacties
    19.028
    04-09-2010

    Citaat Geplaatst door DeLaMarocaine Bekijk reactie
    Zo'n docent had ik ook. Een heel grappige man.Hij doceerde Engels op een erg boeiende en leuke manier. Hij was homoseksueel. Nou wil het dus dat ik ooit ruzie had met een jongen in mijn klas en ik riep best hard: 'Houd je klep dicht, flikker'. Die man had zich resoluut van het bord afgedraaid en zei: 'Wie riep mij?'

    serieus wij riepen nooit, wij gooiden met projectielen naar elkaar
    Citaat Geplaatst door Gerry Adams
    In the past I have defended the right of the IRA to engage in armed struggle. I did so because there was no alternative for those who would not bend the knee, or turn a blind eye to oppression, or for those who wanted a national republic. Now there is an alternative.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door AirbusA380 Bekijk reactie
    serieus wij riepen nooit, wij gooiden met projectielen naar elkaar
    Ik was nogal fan van grote, zware pennen dus dat kan nogal au doen als ik ermee gooi