Bruidsstyliste Fadoua uit Rotterdam: Deze meid heeft me omgetoverd tot een ware prinses love: . Ze werkt snel, is geduldig en luistert naar alle wensen van het bruidspaar. Het haar, make up en jurken zijn prachtig!! Heb zoveel complimenten gehad van iedereen. Heb ook heel lang in de zaal kunnen zitten, zodat ik ook kon genieten van mijn feest.
Fadoua: Je bent en blijft mijn nummer 1, hoop dat je nog meer mag groeien in je werk. Keep up the good work lieverd!!
Fotografie Yasmina: Wat een lieve meid en haar collega ook. Wat een prachtige foto's zijn 't gewordenZe is geduldig, probeert met iedereen rekening te houden, houd zich aan de gemaakte afspraken, is op tijd en het resultaat is geweldig!!
Mijn man en ik zijn zeer tevreden over deze dienst (en)
Serveerteam Khayrat: Hard werkende, vriendelijke dames die ervoor gezorgd hebben dat alles op rolletjes liep rondom het eten etc.. Deze meiden zijn vriendelijk,houden contact met de tafels, zorgen ervoor dat iedereen steeds genoeg te drinken heeft. Ze werken echt keihard om zich aan het draaiboek te houden, alles werd netjes geserveerd, netjes weer opgeruimd en hebben ervoor gezorgd dat de keuken er weer tiptop uitzag.Meiden, Bedankt!!!
Yasmin's style en deco: Geweldig mooie en exclusieve decoratie. Mijn zaal zag er prachtig uit dankzij dit decoratieteam!![]()
Voor de rest wil ik Anwaar Tayba bedanken. De anasheedgroep die ervoor zorgt dat alle voetjes van de vloer gaan.
Mijn zussen en schoonzussen voor hun inzet en steun.
Mijn ouders, omdat ze mij hebben groot gebracht en steunen en omdat ik veel van ze hou![]()

Ze is geduldig, probeert met iedereen rekening te houden, houd zich aan de gemaakte afspraken, is op tijd en het resultaat is geweldig!! 

wel toevallig!