+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 25
    *Officieel Getrouwd*

Reacties
    396
    29-09-2011

Mijn dank gaat uit naar de volgende diensten.. Bruidsstyliste Fadoua, Fotografie Yas.

Bruidsstyliste Fadoua uit Rotterdam: Deze meid heeft me omgetoverd tot een ware prinses love: . Ze werkt snel, is geduldig en luistert naar alle wensen van het bruidspaar. Het haar, make up en jurken zijn prachtig!! Heb zoveel complimenten gehad van iedereen. Heb ook heel lang in de zaal kunnen zitten, zodat ik ook kon genieten van mijn feest.
    Fadoua: Je bent en blijft mijn nummer 1, hoop dat je nog meer mag groeien in je werk. Keep up the good work lieverd!!

Fotografie Yasmina: Wat een lieve meid en haar collega ook. Wat een prachtige foto's zijn 't geworden Ze is geduldig, probeert met iedereen rekening te houden, houd zich aan de gemaakte afspraken, is op tijd en het resultaat is geweldig!! Mijn man en ik zijn zeer tevreden over deze dienst (en)

Serveerteam Khayrat: Hard werkende, vriendelijke dames die ervoor gezorgd hebben dat alles op rolletjes liep rondom het eten etc.. Deze meiden zijn vriendelijk,houden contact met de tafels, zorgen ervoor dat iedereen steeds genoeg te drinken heeft. Ze werken echt keihard om zich aan het draaiboek te houden, alles werd netjes geserveerd, netjes weer opgeruimd en hebben ervoor gezorgd dat de keuken er weer tiptop uitzag.Meiden, Bedankt!!!

Yasmin's style en deco: Geweldig mooie en exclusieve decoratie. Mijn zaal zag er prachtig uit dankzij dit decoratieteam!

Voor de rest wil ik Anwaar Tayba bedanken. De anasheedgroep die ervoor zorgt dat alle voetjes van de vloer gaan.
    Mijn zussen en schoonzussen voor hun inzet en steun.
    Mijn ouders, omdat ze mij hebben groot gebracht en steunen en omdat ik veel van ze hou

MVC Lid

Reacties
    6
    18-04-2012

Allah Ikemel Belghier inshallah!

MVC Lid

Reacties
    177
    16-01-2012

Citaat Geplaatst door hisbride2012 Bekijk reactie
    Bruidsstyliste Fadoua uit Rotterdam: Deze meid heeft me omgetoverd tot een ware prinses love: . Ze werkt snel, is geduldig en luistert naar alle wensen van het bruidspaar. Het haar, make up en jurken zijn prachtig!! Heb zoveel complimenten gehad van iedereen. Heb ook heel lang in de zaal kunnen zitten, zodat ik ook kon genieten van mijn feest.
    Fadoua: Je bent en blijft mijn nummer 1, hoop dat je nog meer mag groeien in je werk. Keep up the good work lieverd!!

Fotografie Yasmina: Wat een lieve meid en haar collega ook. Wat een prachtige foto's zijn 't geworden Ze is geduldig, probeert met iedereen rekening te houden, houd zich aan de gemaakte afspraken, is op tijd en het resultaat is geweldig!! Mijn man en ik zijn zeer tevreden over deze dienst (en)

Serveerteam Khayrat: Hard werkende, vriendelijke dames die ervoor gezorgd hebben dat alles op rolletjes liep rondom het eten etc.. Deze meiden zijn vriendelijk,houden contact met de tafels, zorgen ervoor dat iedereen steeds genoeg te drinken heeft. Ze werken echt keihard om zich aan het draaiboek te houden, alles werd netjes geserveerd, netjes weer opgeruimd en hebben ervoor gezorgd dat de keuken er weer tiptop uitzag.Meiden, Bedankt!!!

Yasmin's style en deco: Geweldig mooie en exclusieve decoratie. Mijn zaal zag er prachtig uit dankzij dit decoratieteam!

Voor de rest wil ik Anwaar Tayba bedanken. De anasheedgroep die ervoor zorgt dat alle voetjes van de vloer gaan.
    Mijn zussen en schoonzussen voor hun inzet en steun.
    Mijn ouders, omdat ze mij hebben groot gebracht en steunen en omdat ik veel van ze hou
    Dit klopt helemaal! Ze is echt toppie, en prachtig werk machaAllah!

Hoe was je dagjeeee verlopen? Hoe gaat het nu met je? Aan het wennen?! Geniet ervan!!

MVC Lid

Reacties
    177
    16-01-2012

En ik had Fadoua, en ik had Anwaar-tayba wel toevallig!

MVC Lid

Reacties
    162
    22-10-2009

Dank je wel Schat!!! Erg lief van je! Je bent ook een topper, super lief en je zag er prachtig uit!!! Leuk stel tbarkallah en je hebt ook een geweldige familie! Je zus die me nog bedankte per e-mail, hartstikke lief!
    Geniet nog van je huwelijksreis!

Groetjes Fadoua
    Bruidsstyliste Fadoua. My creation is your style!!

MVC Lid

Reacties
    162
    22-10-2009

Citaat Geplaatst door Ta7rant_1 Bekijk reactie
    En ik had Fadoua, en ik had Anwaar-tayba wel toevallig!
    Heey meid jij zag er ook prachtig uit tbarkallah en je had ook een super leuke bruiloft gehad!! Super rustige aardige meid ben je!

Groetjes Fadoua

MVC Lid

Reacties
    1.555
    12-08-2011

Mabrouk Allahiey kamal belghayr

Wat kost Anwaar Tayba?
    O ana mali?

Verbannen

Reacties
    619
    14-01-2010

Bsahtkoum meid!!!! Wij hebben het met plezierr gedaan. En je hebt een geweldigeeeeeee familie tbarkallah! ik hoop dat je hebt genoten van je jullie huwelijksreis. En doe je zussen de groeten van mij! En heel veel geluk samen !!! Jullie waren top!

xXx
    Fotografie Yasmina

*Officieel Getrouwd*

Reacties
    396
    29-09-2011

Citaat Geplaatst door Ta7rant_1 Bekijk reactie
    Dit klopt helemaal! Ze is echt toppie, en prachtig werk machaAllah!

Hoe was je dagjeeee verlopen? Hoe gaat het nu met je? Aan het wennen?! Geniet ervan!!
    Wat toevallig! Subhanallah!! Het is wel even wennen zo voor t eerst samen met je mannetje, maar alhmdl moet zeggen dat t heerljjk is samen.
    We zijn nu nog aan t genoeten van onze huwelijksreis in Maleisië ...

*Officieel Getrouwd*

Reacties
    396
    29-09-2011

Citaat Geplaatst door StylisteFadoua Bekijk reactie
    Dank je wel Schat!!! Erg lief van je! Je bent ook een topper, super lief en je zag er prachtig uit!!! Leuk stel tbarkallah en je hebt ook een geweldige familie! Je zus die me nog bedankte per e-mail, hartstikke lief!
    Geniet nog van je huwelijksreis!

Groetjes Fadoua
    Jij bent een toppertje schat en daar is iedereen die aanwezig was op mijn bruiloft het over eens!

*Officieel Getrouwd*

Reacties
    396
    29-09-2011

Jullie zijn beide echte toppers!!!
    Ben alhamdulilah zo blij dat ik jullie heb genomen voor onze bruiloft.

iedereen die aanwezig was op de bruiloft spreekt nog over jullie wallah!!
    Jullie beiden Fadoua en Yasmina hebben een onuitwisbare indruk achtergelatrn. Alhamdulilah!!

MVC Lid

Reacties
    162
    22-10-2009

Jullie beiden Fadoua en Yasmina hebben een onuitwisbare indruk achtergelatrn. Alhamdulilah!!
    Dank je wel, je bent een schat!!!

*Officieel Getrouwd*

Reacties
    396
    29-09-2011

Citaat Geplaatst door StylisteFadoua Bekijk reactie
    Dank je wel, je bent een schat!!!
    Jij ook wijfie

Verbannen

Reacties
    619
    14-01-2010

Rabi khalik schat! Jullie waren ook super gezellige mensen!

xxx
    Fotografie Yasmina

MVC Lid

Reacties
    720
    18-09-2011

hisbride, hoe is het gegaan..

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport