+ Reageer
Pagina 1 van 23 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 341
    MVC Lid

Reacties
    125
    26-03-2012

Nooit gedacht dat ik zou weg lopen omdat ik zwanger was

Soukaina: Vriendin en collega van Samira (17 jaar)
    Samira: het meisje dat weg loopt (17 jaar)
    Karim: Goeie vriend en collega van Soukaina en Samira (21 jaar)
    Hicham: de jongen waar Samira helemaal verliefd op word (21 jaar)
    Mounir: de broer van Samira (26 jaar)
    Yasmina: de oudere zus van Samira (24 jaar)

(1 jaar voor dat ik hem had leren kennen)

Het jaar ging zo snel om het was al bijna zomer vakantie.Het was 12 uur in de middag en ik moest naar mijn stage,ik liep stage bij de appie Hein. En zoals gewoonlijk ging ik naar het kamertje om mijn spullen in mijn kluis te doen en me werkkleren aan te doen. Ik zag dat Soukaina. Er nog niet was hè?? Kiffas zij is altijd eerder dan mij ik pakte me telefoon en pingde haar

Samiraa: Heey Sgat waar ben je?
    Soukaina: Sorry Sorry sorry,heb me verslapen!
    Samiraa: Maakt niet uit het was tog je eerste keer.
    Soukaina: Ja dat is waar ik ga me nu heel snel omkleden spreek je zo
    Doeidoei Mop Xx
    Samiraa: Is goed Sgat tot zo Xx

Ik stopte de rest van me kleren in mijn kluis pakte me telefoon deed die er ook in.
    En ging naar buiten toe gelijk toen ik naar buiten kwam vroeg Mariam of ik de kassa
    Van der over wou nemen,ik mocht die kind niet. Ze was 1 grote **** tenminste na wat ik
    Heb gezien elke week 3 nieuwe vriendjes pijpen,ik bedoel wat blijft er dan van je over??
    Er gaat zelfs een gerucht dat ze met boys neukt voor 15 euro. Maar ja in ieder geval
    Dat zou mij nooit over komen.....

Word vervolgd...

(als je het een leuk verhaal vind en je wilt dat ik verder schrijf upp me maar
    Dan gaat het verhaal sowieso verder!)

MVC Lid

Reacties
    110
    24-12-2011

Het belooft wat meid... Uppp uppp upp

xx

MVC Lid

Reacties
    125
    26-03-2012

Dank jullie wel voor het uppen,ik ga zo thuis een vervolgje schrijven :P

MVC Lid

Reacties
    110
    24-12-2011

Is goed meid... Doe t rustig aann...Maar k ben wel benieuwd naar meer dus schiet op met rustig aan doen... *hihi*

MVC Lid

Reacties
    125
    26-03-2012

Ze keek me met een minachtende blik aan,het viel me op dat ze eigenlijk niet zo'n mooi meisje was.Ik liet het maar zitten en liep door naar de kassa. Ik ging zitten en begon met de boodschappen van een oude vrouw te Skennen. Zo ging het een aantal uurtjes door tot dat het pauze was,ik hield mijn pauze samen met Soukaina ze vertelde me dat ze ze gisteren een date had met een jongen en wat later vertelde ze me ook dat hij 21 was en dag hij een vriend Hicham had. Ze liet me een foto van haar vriendje (Anass zien) en een foto van die Hicham,hij was best wel mooi,lang,gespierd,licht bruin haar licht bruine ogen. Ze zij dat ze morgen avond weer met elkaar hadden afgesproken en dat ze Anass wel kon vragen of hij Hicham mee wou nemen en dat ik dan ook mee zou gaan maar ik had egt geen zin in weer een relatie. Sinds die shit met me vorige vriendje had ik geen zin meer in jongens. Maar nog bleef ze door gaan tot dat ik had toegestemd en ik zou dus morgen avond om 7 uur met Hicham,Soukaina en Anass de stad in gaan,het was weer tijd om verder te werken en ik ging nog 2 uurtjes verder tot dat het 6 uur was. Mijn stage tijd zat er op en ik pakte me spullen uit me kluis samen met Soukaina en liep richting huis

(Thuis aangekomen)

Voordat ik de deur open Had hoorde ik al geschreeuw ik deed de deur langzaam open en zag me broer helemaal tekeer gaan tegen mijn zus,ik zag me moeder me in het midden staan tussen me broer en zus die allebij een mes in hun handen hadden en tegen elkaar zaten te schreeuwen ik gooide me tas op de grond en probeerde net als mijn moeder me broer tegen te houden,Hij was altijd al gevaarlijk geweest en vooral als je nem egt boos had gemaakt,ik zag dat hij zijn hand in de lucht gooide en zag zijn hand weer heel snel naar beneden veren. Mijn ogen vulde zig met trannen...

Word vervolgd...

2 Gebruikers !!!

Reacties
    156
    14-01-2012

upupupup, Nieuwe fan!

MVC Lid

Reacties
    125
    26-03-2012

Dank jullie wel voor het uppen,en ook welkom nieuwe fans! Ik ga vanavond weer verder met schrijven ik schrijf sowieso 4 Keer in de week en soms wel iedere dag maar dan is het egt een heel klein stukje als ik iedere dag ga schrijven

Liefst NadaC14 Xx

MVC Lid

Reacties
    110
    24-12-2011

Is goed meidd... Upp wnnr je tyd hebt....

MVC Lid

Reacties
    4.098
    05-07-2004

Interessant...

Waar gebeurd, of zelf verzonnen?

Tegseth nig Tsjahed.

MVC Lid

Reacties
    125
    26-03-2012

Halllooo lieve Fans,ik ga nu zo weer een vervolg schrijven ik hoop dat jullie het verhaal goed vinden,en natuurlijk verwelkom ik ook alle nieuwe fans!

My Parentss ♥

Reacties
    16.964
    08-11-2005

Uuupppsssaaaa

N.♥ Merii Jaann ; OnlyyYouu !
    Main Tumse Pyaar Karti Ho

MVC Lid

Reacties
    125
    26-03-2012

Halllooo lieve Fans,ik ga nu zo weer een vervolg schrijven ik hoop dat jullie het verhaal goed vinden,en natuurlijk verwelkom ik ook alle nieuwe fans! (het verhaal is deel zelf geschreven maar het is gebaseerd op een egt verhaal.)

Groetjes NadaC14!

My Parentss ♥

Reacties
    16.964
    08-11-2005

Uuupppsssaaaa

MVC Lid

Reacties
    125
    26-03-2012

Mijn ogen vulde zig met tranen,ik keek naar het lichaam van me moeder die op de grond viel met een grote rode vlek op haar jurk,mijn zus viel op de grond en begon te bidden en schreeuwde me moeders naam Nadin.Ik rende naar mijn telefoon en belde 112 een vrouw nam op en ik vertelde haar de straat naam maar toen ik ons huisnummer wou geven pakte me broer me telefoon af en hing op.Ik zag dat Zijn ogen ook helemaal rood waren en dat hij boos geschrokken en gestrest was. Ik schreeuwe naar hem dat hij mijn telefoon terug moest geven,hij verkocht me een rake klap op me gezicht.Me zus stond huilend op en begon op hem te schreeuwen ze rende naar haar telefoon en belden opnieuw 112 maar weer pakte hij haar telefoon en gooide nem kappot op de grond mijn zus pakte haar mes weer en zij dat als hij haar niet liet bellen naar de politie dat ze hem ook zou neer stekken. Ik zag me zus woedend worden en bij haar was het ook zo dat als je haar boos maakt ver weg van haar moest zijn,me broer keek geschrokken naar het lichaam van onze moeder.Hij gaf haar de telefoon en ze gooide het mes op de grond me broer zij geen woord en rende naar boven,ik ging achter hem aan en zag dat hij een grote koffer pakte,hij pakte zijn kluis die hij in zijn kamer verstopte in zijn kleren kast,hij toetse de code in en pakte al zijn geld,paspoort,goud ik zag ook dat hij een pistool er in had,ik schrok me dood bij het zien er van. En toen pakte hij iets waarvan ik nooit wist dat hij dat had...

Word vervolgd...

My Parentss ♥

Reacties
    16.964
    08-11-2005

Uuupppsssaaaa

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport