1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    3.425
    07-10-2009




    Wil een ander kleurtje geven in de woonkamer op dit moment heb ik witte muren(Spijt) Heb precies dit soort laminaat en een cremekleurige Bankstel en witte meubels..Welke kleur zou hierbij passen dameszzz....Inspiratieloos

    Ik heb 3 muren in de woonkamer 2 tegen over elkaar...aan de ene muur staat de bank de muur tegen over de tv.. Nog een muur daar staat de eettafel..

    Muur waar de tv meubel is..is een grote muur met een opening (een soort raamje) naar de hal..

    Welke kleuren combinatie past hier het beste bij...Dacht er aan om 1 muur wit te laten..

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    7.530
    05-02-2009

    Astu witte muren zijn toch leuk met kleurige accessoire. Of hij beige beter voor je inrichting.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    3.425
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door prisonbreak Bekijk reactie
    Astu witte muren zijn toch leuk met kleurige accessoire. Of hij beige beter voor je inrichting.

    Nee heb echt spijt: ( Ten eerste worden witte muren zo snel vies, Krijg heel vaak bezoek bezoek met veeeeel kinderen Ewa dan weet je genoeg Verder zit er niet gezellig uit..Wil liever van die warme kleuren..

    Ik plaats zo ff een foto van de muren..dan hebben jullie een beeld..

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    3.425
    07-10-2009

    Dit was tijdens de verhuizing:haha;


    Uploaded with [..

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    7.530
    05-02-2009

    Citaat Geplaatst door Astu Bekijk reactie
    Nee heb echt spijt: ( Ten eerste worden witte muren zo snel vies, Krijg heel vaak bezoek bezoek met veeeeel kinderen Ewa dan weet je genoeg Verder zit er niet gezellig uit..Wil liever van die warme kleuren..

    Ik plaats zo ff een foto van de muren..dan hebben jullie een beeld..
    Kinderen zijn echt stout Het is idd wat minder, is het geen afwasbare muurverf?
    Je wil dus een warme kleur, is het wat:


  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    279
    08-06-2011

    Citaat Geplaatst door niesj Bekijk reactie


    Als ik ruimte had zou ik dit doen mooi hoor!!

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    4.265
    17-10-2010

    Citaat Geplaatst door niesj Bekijk reactie
    Ik heb idd een mix van gezellig en strak..maar mijn huis is klein dus het is best propperig helaas...

    Apotheeksmaak? Strak, hoogglans en wit?
    Nee geen hoogglans. Ik heb dat juist vermeden. Ik kreeg te horen dat het snel beschadigd en vlekt allah ou ahlam.
    Dus heb inderdaad wit en grijs/antraciet en ben nu bezig een kleur te integreren, zodat het toch gezellig oogt.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    7.530
    05-02-2009

    Astu alleen die muren zonder spullen kan niet niet beoordelen natuurlijk, wit kan leuk zijn maar moet wel leuk ingericht zijn.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    4.265
    17-10-2010

    Astu smeer er een coating op? Ik wil dat ook gaan doen. Heb ook witte muren en die hebben mij veel gekost dus werd mij gelijk geadviseerd ze te coaten (soort vernis voor muren). Dit is ook prijzig, maar daarna heb je er geen omkijken meer na. Je kan ze zo met een nat doekje schoonmaken. En voor de rest zou ik 1 muur een kleurtje geven anders oogt het zo donker of klein. Verf de muur die het meest "aangeraakt" word.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    3.425
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door prisonbreak Bekijk reactie
    Kinderen zijn echt stout Het is idd wat minder, is het geen afwasbare muurverf?
    Je wil dus een warme kleur, is het wat:


    Tis we wasbaar..In het begin ging ik het altijd bijhouden..Ewa nu geen zin meer

    Dat is trouwens ook een mooie kleur!

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    3.425
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door hawael Bekijk reactie
    Astu smeer er een coating op? Ik wil dat ook gaan doen. Heb ook witte muren en die hebben mij veel gekost dus werd mij gelijk geadviseerd ze te coaten (soort vernis voor muren). Dit is ook prijzig, maar daarna heb je er geen omkijken meer na. Je kan ze zo met een nat doekje schoonmaken. En voor de rest zou ik 1 muur een kleurtje geven anders oogt het zo donker of klein. Verf de muur die het meest "aangeraakt" word.
    Coating daar dacht mijn man ook aan...Zoiezo laat ik 1 muur wit. Moet er nu nog alleen uitkomen wat voor kleur ik de andere muren moet geven: )

  12. #57
    Alpha Beta Gamma

    Reacties
    27.082
    10-01-2005


  13. #58
    Alpha Beta Gamma

    Reacties
    27.082
    10-01-2005


  14. #59
    Alpha Beta Gamma

    Reacties
    27.082
    10-01-2005


  15. #60
    Alpha Beta Gamma

    Reacties
    27.082
    10-01-2005