1. #1
    Ouderwets

    Reacties
    705
    13-02-2009

    (Gezellige) onderonsjes (Gezellige) onderonsjes en ongeverifieerde bronnen

    De reden waarom ik hier elke dag kom is omdat ik joden haat (zeggen de islamafoben de islam/moslims haters)

    Daarom zit ik elke dag op maroko.nl

    En dat heb ik al zo vaak niet Marokkaanse

    niet moslims

    tegen moslims dan wel of niet Marokkaans zeggen/liegen " je zit vol met joden haat " " je bent een antisemit "

    Nou ben ik zelf ook een semit...............

    Vraag ik mij toch af wat die zogenaamde niet islam hatende niet moslims dan hier op marokko.nl komen doen als ze geen moslims en of geen Marokkanen haten???

    Knuffelen zie ik ze ook niet doen.


    Want laten wij eerlijk zijn als ik het westen en de joden echt zou haten dan zou ik toch wel op zijn minst op een westerse blanke christelijk forum gaan of op een of andere joodse forum en de joden daar constant beledigen en uitdagen en irriteren maar niet omdat ik ze haat ofzo.............toch............................

    Maar puur als vrijheid van meningsuiting
    Citaat Geplaatst door Immanuel Bekijk reactie
    Als ze in Israël al homo\\\'s kapotgooien met stenen is dat natuurlijk geen vergoeilijking voor moslims, christenen of anderen ook homo\'s dood te keilen met bakstenen.
    Joden hebben zeker het alleen recht op genocide, holocaust, homo\'s stenigen en het woord antisemitisme etc.. meeste nederlanders verwarren arrogantie xenofobie en het beledigen van moslims en de islam met de vrijheid van meningsuiting

  2. #2
    Ouderwets

    Reacties
    705
    13-02-2009

    Citaat Geplaatst door rooz Bekijk reactie
    staan er ook regels in voor wat betreft het ontvangen van een bijstandsuitkering?
    .
    Citaat Geplaatst door Immanuel Bekijk reactie
    Als ze in Israël al homo\\\'s kapotgooien met stenen is dat natuurlijk geen vergoeilijking voor moslims, christenen of anderen ook homo\'s dood te keilen met bakstenen.
    Joden hebben zeker het alleen recht op genocide, holocaust, homo\'s stenigen en het woord antisemitisme etc.. meeste nederlanders verwarren arrogantie xenofobie en het beledigen van moslims en de islam met de vrijheid van meningsuiting

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    2.369
    22-04-2012

    hmmmm mm mmmm mmmmmm




    (ik stotter)