1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    55
    03-03-2002

    Meiden....... Vinden jullie ook niet dat jullie te veel vragen van je man???

    Hey girls jullie verwachten wel erg veel van een man vinden jullie ook niet??

    Hij moet werken, huishouden doen, koken, luiers verschonen, op tijd thuis komen enz.

    Hij moet je elke week een keer uit vragen en hij mag niet teveel met zijn vrienden zijn.

    Hij moet je altijd troosten als je verdrietig bent en hij mag maar 1 uurtje per week voetbal kijken.

    Hij mag niet klagen over je als je teveel geld uitgeeft.

    Hij moet er altijd knap uitzien en hij mag geen sokken laten slingeren.
    En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

    TIP: Verwacht niet teveel, anders ben je hem kwijt en zitten je kinderen straks zonder vader.

    De belangrijkste eisen die je WEL moet stellen zijn: hij moet 5 x per dag bidden, hij moet de kost verdienen en hij moet respect voor jou en je familie hebben.

    Veel liefs
    Peace and love to you!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Natuurlijk zijn er dames die heel veel vragen, het zijn hun eisen en
    als die mannen ermee akkoord gaan dan is dat toch hun leven.
    Als zij mekaar begrijpen en mekaars eisen accepteren dan is dat
    toch tussen hun of niet???
    Iedere persoon heeft zijn eigen eisen, je hebt vrouwen die met weinig
    tevreden zijn en andere vrouwen weer niet.

    Ik vind dat je gewoon in evenwicht moet leven met mekaar en niet dat de ene méér neemt dan geeft, dan kan het niet altijd goed gaan...


    Star

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Origineel gepost door *Star*
    Natuurlijk zijn er dames die heel veel vragen, het zijn hun eisen en
    als die mannen ermee akkoord gaan dan is dat toch hun leven.
    Als zij mekaar begrijpen en mekaars eisen accepteren dan is dat
    toch tussen hun of niet???
    Iedere persoon heeft zijn eigen eisen, je hebt vrouwen die met weinig
    tevreden zijn en andere vrouwen weer niet.

    Ik vind dat je gewoon in evenwicht moet leven met mekaar en niet dat de ene méér neemt dan geeft, dan kan het niet altijd goed gaan...


    Star
    Mooi gezegd star!
    NIZNO ED POTS!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Dag Sabrinat,

    alles in orde meisje? wat zijn jouw eisen? een grote jaguar
    en een villa in St Tropez?


    Ik ga de topic niet verpesten...

    Doei!!
    Star

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Origineel gepost door *Star*
    Dag Sabrinat,

    alles in orde meisje? wat zijn jouw eisen? een grote jaguar
    en een villa in St Tropez?


    Ik ga de topic niet verpesten...

    Doei!!
    Star
    Die koop ik zelf wel, haha, maar een een goed hart is toch niet veel gevraagd?!
    NIZNO ED POTS!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Ah Sabrinat, dat weet ik dat jij dat zelf koopt, dan kom ik bij
    jou logeren in de vakanties .. is that a deal?

    Een goed hart is zeker belangrijk, goed karakter, eerlijk
    iemand, hij moet ook jouw beste vriend zijn en niet alleen
    jouw man!

    Star

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Origineel gepost door *Star*
    Ah Sabrinat, dat weet ik dat jij dat zelf koopt, dan kom ik bij
    jou logeren in de vakanties .. is that a deal?

    Een goed hart is zeker belangrijk, goed karakter, eerlijk
    iemand, hij moet ook jouw beste vriend zijn en niet alleen
    jouw man!

    Star
    Je mag er zelfs komen wonen, dan krijg je het tuinhuis en dan kun je gebruik maken van het zwembad etc. etc.

    En wat je zegt over die "eisen", daar ben ik het helemaal mee eens, vooral dat ie mijn maatje moet zijn , dat vind ik heel belangrijk
    NIZNO ED POTS!!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    16
    19-01-2003

    Salaam,

    Ik ben het ook niet eens met jouw mening:

    Mijn man en ik zijn samen gelukkig, we bidden en geloven sterk in de Islam. Ik werk fulltime en mijn man ook.
    Ik kook elke dag, doe het hele huishouden en geef mijn man genoeg aandacht. Zeker wanneer ik voel dat hij ergens mee zit. Dus ik vraag persoonlijk NIET meer dan het normale van mijn man. Het enige wat ik vraag is zijn liefde en respect en dat krijg ik elke dag weer. Hamdoulilah. Dus jouw teks slaat zeker niet op ons huwelijk.sorry

    Liefs
    FEA

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    861
    31-07-2002

    Origineel gepost door MissLovePeace
    Hey girls jullie verwachten wel erg veel van een man vinden jullie ook niet??

    Hij moet werken, huishouden doen, koken, luiers verschonen, op tijd thuis komen enz.



    TIP: Verwacht niet teveel, anders ben je hem kwijt en zitten je kinderen straks zonder vader.

    De belangrijkste eisen die je WEL moet stellen zijn: hij moet 5 x per dag bidden, hij moet de kost verdienen en hij moet respect voor jou en je familie hebben.

    Veel liefs
    Natuurlijk moet de man gaan werken heb je wel gelezen wat er in de koran staat de man is de kostwinner in huis en hij moet zijn vrouw onderhouden.
    Wat wil je nu zeggen dat de man thuis op zijn luie zetel gaat zitten en dat de vrouw moet gaan werken terwijl lui hij op de bank zit .. Nee dat dacht ik niet ... een man MOET werken.
    Ten tweede wie maakt er kindjes de man en de vrouw dus is het meer dan normaal dat hij eens help met kinderen opvoeden.Wat wil je nu zeggen dat de vrouw alles moet doen heel huishouden en kinderen opvoeden en dat de man niet moe helpen.
    Een vrouw heeft maar 2 handen en je moet niet denken dat het geen zware taak is om een huishouden te runnen,kinderen opvoeden,werken,...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    47
    19-01-2003

    Salaam,
    ==============DIEN====DIEN=====DIEN==
    ==============DIEN====DIEN==========
    ==============DIEN====DIEN=====DIEN== ==============DIEN====DIEN=====DIEN== ==============DIEN====DIEN=====DIEN== ==============DIEN====DIEN=====DIEN==
    ==============DIEN====DIEN=====DIEN==
    DIEN DIEN DIEN====DIEN====DIEN====DIEN==
    DIEN====DIEN====DIEN====DIEN====DIEN==
    DIEN====DIEN DIEN DIEN DIEN DIEN====DIEN==
    DIEN DIEN DIEN DIEN DIEN DIEN DIEN====DIEN==

    ....DIENDIEN DIEN DIEN DIEN DIEN DIEN en nog eens DIEN

    daar moet je dus naar kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wasalaam,
    3abdul ghafur

  11. #11
    tranen van geluk

    Reacties
    339
    11-04-2002

    het is wel duidelijk dat jullie dames geen echte man kennen
    dood de ego door de dolk van de stilte,het zwaard van de honger en de speer van de eenzaamheid

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    30
    20-12-2002

    noem jij jezelf dan een echte man?
    als jij weet wat een ECHTE MAN is, leg het dan uit en help ons, domme meiden, uit de nood!

  13. #13
    Always smiling

    Reacties
    269
    03-01-2003

    Assalamoe aleikum,

    Een gelovige moslim man en vrouw weten wat hun rechten en plichten in de islam zijn in het huwelijk, dan zul je nooit teveel kunnen eisen.
    Tuurlijk niemand is perfect en mensen maken fouten, maar een van de partners moet sabr hebben en Allah is met de geduldigen. Je moet een keer kunnen toegeven. Al is dat soms wel moeilijk.

    Wat ik vaak merk is dat mensen een bepaald beeld in hun hoofd hebben van hoe een partner moet zijn en als ze die persoon ontmoeten en hij heeft iets wat ze niet aanstaat probeer ze dat te veranderen. Je kunt iemands karakter niet veranderen. Allah swt zegt in de Qoraan: ..."..."En het kan zo zijn dat jullie een afkeer hebben van iets wat goed voor jullie is..." ( Soera 2: 216 )

    Ga je trouwen om rust en liefde bij elkaar te vinden of ga trouwen omdat je een verlanglijstje hebt waaraan iemand moet voldoen. Zoalng men de islaam als basis neemt voor alles in dit leven zal men slagen zowel fie doenja als fie Alghiera.

    Wa aleikum salaam,

    oegtiekum fie deen,
    Always smiling

    You learn to love, not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    19
    18-01-2003

    salamoe alaikom oegtie fi lah

    ik zou graag willen weten of je mijn reactie en die van oegt Oem Ibrahim hebt verwijderd. als dat zo is, zou ik wel willen weten waarom.

    jazi Allah wa gajra.

    oegtiek fi lah

  15. #15
    1 of meerdere gebrui

    Reacties
    1.639
    17-05-2006

    Citaat Geplaatst door 3abd_ul_Ghafur Bekijk reactie
    Salaam,
    ==============DIEN====DIEN=====DIEN==
    ==============DIEN====DIEN==========
    ==============DIEN====DIEN=====DIEN== ==============DIEN====DIEN=====DIEN== ==============DIEN====DIEN=====DIEN== ==============DIEN====DIEN=====DIEN==
    ==============DIEN====DIEN=====DIEN==
    DIEN DIEN DIEN====DIEN====DIEN====DIEN==
    DIEN====DIEN====DIEN====DIEN====DIEN==
    DIEN====DIEN DIEN DIEN DIEN DIEN====DIEN==
    DIEN DIEN DIEN DIEN DIEN DIEN DIEN====DIEN==

    ....DIENDIEN DIEN DIEN DIEN DIEN DIEN en nog eens DIEN

    daar moet je dus naar kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wasalaam,
    3abdul ghafur
    volgens bestaan die niet meer ... ik ben naamelijk ook niet getrouwd maar dan denk ik altijd met iemand met dien te trouwen maar jammer soms denk ik gewoon trouwen is niet altijd de oplossing so niet wil ik lever zonder man leven