wie kan mij helpen..hoe kan ik fotos vsn bijv. google of facebook.kopieeren naar mijn tel bestanden. en fotos hier opm.nl doen groetjes
wie kan mij helpen..hoe kan ik fotos vsn bijv. google of facebook.kopieeren naar mijn tel bestanden. en fotos hier opm.nl doen groetjes
meerdere gebruikers! Meerdere gebruikers klik»»» www.trotsopislam.nl

Ik had de galaxy s...op het begin tevreden, later niet meer. Na een paar maanden begon het toestel vast te lopen, vanzelf uit te gaan en nog erger (ik kon wel janken): foto's van mn diploma-uitreiking verdwenen uit het niets. Maar goed het kan ook toeval zijn hoor, voor hetzelfde geldt gebeurd het bij jou niet. Dit was in elk geval mijn ervaring!
ik druk lang op een afbeelding maar er gebeutd niks

Je hebt totaal geen verstand van he. Haha
Druk es Ff op en zoek naar chrom en dan downloaden. Tapatalk. Is een app. Past forums aan je tel. Is heel erg handig.
Everything will be okay in the end. So if it's not okay, it's not the end
il heb bij zoeken tapatalk app ingetoetst maar op welke mowt ik drukken ik zie verschillende staan. en kan je me uitleggen wat dat inhoud
Daar heb je echt gelijk in.
Toen ik mijn galaxy pas had de volgende maand deed hij heel erg raar hij reageerde soms niet en dat kwam steeds vaker tot meestal dat voorkwam.
Ik kreeg erg znoen en volgende week ging hij niet aan alleen als ik mijn oplader in stekker doe dan pas.
En ik zie die laad puntje steeds laden al heb ik oplader er uit gehaald zat hij nog te laden.
Ik had hem opgestuurd en ze konden niet achter komen wat de probleem was dus ze hadden nieuwe onderdelen er in vervangen en nu heb ik hem weer al 4 maanden en werkt nu wel prima.
You do not have to pay for help,
But green will give be grateful