1. #1
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Yuba Zalen het symbool, Mohamed Jelloul en anderen de pineut



    In de schaduw van de zaak Yuba zijn er tientallen andere gevallen waar Yuba het symbool voor is. Het ergste lijkt die van de vakbondsman en mensenrechtenactivist Mohamed Jelloul. Helaas voor deze mensen, kan de buitenlandse media niets voor ze doen, omdat ze geen westerse paspoort hebben, maar slechts onderdanen zijn voor Zijne Hoogheid Koning der Armen.

    De heer Mohamed Jelloul werd op een spectaculaire manier afgelopen zaterdag 10 maart 2012 gearresteerd. In een actie waarbij een arrestatieteam van de Koninkelijke Gendarmerrie de school, waar de heer Jelloul les aan het geven was in Ait Bouayach, werd omsingel, is men een klopjacht begonnen tegen de heer Mohamed Jelloul om hem vervolgens op een brute wijze in de boeien te slaan. Hij werd in een groen civiele auto van het type VW Jetta weggevoerd, op dat moment naar een onbekend adres.
    De heer Mohamed Jelloul is vandaag 13 maart 2012 officieel is staat van beschuldiging gesteld. Hem wordt het volgende verweten:

    - Vorming van criminele organisatie;
    - Bezetten van een publiek domein;
    - Brandstichting;
    - Agressie tegen ordetroepen en
    - Toebrengen van schade aan eigendommen van anderen.


    Deze beschuldigingen kunnen hem opsluiting tot 20 jaar achter de Marokkaanse tralies opleveren. Zodra we meer kunnen berichten, besteden we hier in de komende tijd meer aandacht aan.

    http://www.amazightimes.com/Yuba-Zal...eut_a1305.html
    LOL, Jezus stierf voor mijn zondes.

    The one who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them. Ezekiel 18:20

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Eikel. Lekker voor hem.

  3. #3
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Citaat Geplaatst door RoseRouge Bekijk reactie
    Eikel. Lekker voor hem.
    Het is een leraar stupid. Dit zijn valse claims.
    LOL, Jezus stierf voor mijn zondes.

    The one who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them. Ezekiel 18:20

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Orochimaru Bekijk reactie
    Het is een leraar stupid. Dit zijn valse claims.
    Dus IK ben degene die stupid is? Kom zeg, als dat valse claims zijn, zou de gendarmerie het wel doorhebben, toch?

  5. #5
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Citaat Geplaatst door RoseRouge Bekijk reactie
    Dus IK ben degene die stupid is? Kom zeg, als dat valse claims zijn, zou de gendarmerie het wel doorhebben, toch?
    Ja man, daar heb je me flink te pakken! Die gendarmerie zijn echte professionals die doen geen vlieg kwaad en bestuderen een zaak maanden lang, verzamelen daarna bewijzen om vervolgens de boeven in de boeien te slaan.



    ! You're funny.
    LOL, Jezus stierf voor mijn zondes.

    The one who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them. Ezekiel 18:20

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Orochimaru Bekijk reactie
    Ja man, daar heb je me flink te pakken! Die gendarmerie zijn echte professionals die doen geen vlieg kwaad en bestuderen een zaak maanden lang, verzamelen daarna bewijzen om vervolgens de boeven in de boeien te slaan.



    ! You're funny.
    Kom op zeg. Als het een 'Arabier' was geweest, had jij net zo hard meegeroepen dat het geen valse claims zijn en dat hij terecht beschuldigd werd.

    Het is gewoon elkaar de handjes boven het hoofd houden, omdat we allemaal Imazighen zijn. Laten we maar eerst eens kijken of jouw stelling klopt. Zomaar roepen dat hij onschuldig is, zonder dit te onderbouwen heeft geen nut.

  7. #7
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Citaat Geplaatst door RoseRouge Bekijk reactie
    Kom op zeg. Als het een 'Arabier' was geweest, had jij net zo hard meegeroepen dat het geen valse claims zijn en dat hij terecht beschuldigd werd.

    Het is gewoon elkaar de handjes boven het hoofd houden, omdat we allemaal Imazighen zijn. Laten we maar eerst eens kijken of jouw stelling klopt. Zomaar roepen dat hij onschuldig is, zonder dit te onderbouwen heeft geen nut.
    Dus jij noemt hem een eikel omdat hij een Amazigh is?

    Laten we kijken of het in zijn profiel past?

    - Vorming van criminele organisatie;
    - Bezetten van een publiek domein;
    - Brandstichting;
    - Agressie tegen ordetroepen en
    - Toebrengen van schade aan eigendommen van anderen.
    Bezetten van een publiek domein; Hij is leraar, dat is zijn baan!

    Brandstichting; Foto's? ander bewijs?

    Agressie tegen orde troepers; Moet hij zich in elkaar laten rammen terwijl hij een demonstratie houd? Orde troepers in Marokko is een sarcastische benaming.



    Ze slaan vrouwen, kinderen en mannen. Het zijn beesten die in staat zijn om te doden. Dus als jij ziet dat een kind wordt getrapt door een "orde troeper" ga jij die idioot niet rammen? Natuurlijk doe je dat, uit ethische overwegingen mag ik hopen. Een leraar is doorgaands met kinderen aan de slag dus een klootzak kan het niet zijn.

    Toebrengen van schade aan eigendommen van anderen; De ordetroepen zijn diegene die zich hier aan schuldig maken, de mensen die hun eigendommen beschermen worden hiermee ten laste gebracht. Eigendommen van ordetroepen die er een dag zijn?




    Kijk hoe die zogenaamde ordetroepen de winkels beroven
    LOL, Jezus stierf voor mijn zondes.

    The one who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them. Ezekiel 18:20

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Subhana Allaah, dat wist ik allemaal niet.
    Ik hoop echt dat die man zeker niets gedaan heeft en daarop hoop ik dat hij dan ook niet opgesloten wordt, maar we weten allebei hoe laat het is, als agenten en ordetroepen zo corrupt zijn

  9. #9
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Citaat Geplaatst door RoseRouge Bekijk reactie
    Subhana Allaah, dat wist ik allemaal niet.
    Ik hoop echt dat die man zeker niets gedaan heeft en daarop hoop ik dat hij dan ook niet opgesloten wordt, maar we weten allebei hoe laat het is, als agenten en ordetroepen zo corrupt zijn
    Nee, dat geeft niet. Dit soort dingen hoor jij allemaal niet te weten. De Marokkaanse overheid wil dat jij in een droom toestand blijft zodat zij de boel kunnen plunderen. Arabier of Amazigh, Marokko is voor de gewone man een hel geworden.
    LOL, Jezus stierf voor mijn zondes.

    The one who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them. Ezekiel 18:20

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Orochimaru Bekijk reactie
    Nee, dat geeft niet. Dit soort dingen hoor jij allemaal niet te weten. De Marokkaanse overheid wil dat jij in een droom toestand blijft zodat zij de boel kunnen plunderen. Arabier of Amazigh, Marokko is voor de gewone man een hel geworden.
    Ik merk het! Als ik google op Marokko, zie ik alleen maar foto's en video's waarop de gayking met zijn olijfolie kop verheerlijkt wordt, met zijn lelijke roodharige duivelin (de vrouw). Dit soort dingen zie ik haast nooit...

    Ik vraag me echt af wie met deze corrupte shit begonnen is.

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    1.029
    09-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RoseRouge Bekijk reactie
    Kom op zeg. Als het een 'Arabier' was geweest, had jij net zo hard meegeroepen dat het geen valse claims zijn en dat hij terecht beschuldigd werd.

    Het is gewoon elkaar de handjes boven het hoofd houden, omdat we allemaal Imazighen zijn. Laten we maar eerst eens kijken of jouw stelling klopt. Zomaar roepen dat hij onschuldig is, zonder dit te onderbouwen heeft geen nut.
    Meisje toch... ga je bezig houden met meisjes dingen.
    En ga bidden dat het leger niet de huizen van jouw familie in Marokko binnen valt!
    In elkaar geslagen worden is dan het minste wat je kan overkomen, geloof me!

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Jackpot Bekijk reactie
    Meisje toch... ga je bezig houden met meisjes dingen.
    En ga bidden dat het leger niet de huizen van jouw familie in Marokko binnen valt!
    In elkaar geslagen worden is dan het minste wat je kan overkomen, geloof me!
    Lekker denigrerend. Dat maakt mij al meer mans dan jij, schat.

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    1.029
    09-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RoseRouge Bekijk reactie
    Lekker denigrerend. Dat maakt mij al meer mans dan jij, schat.
    Moppie je naïviteit kent geen grenzen. Je leek overtuigd van de heer Jelloul zijn schuld en van de zuivere werkwijze van de Marokkaanse overheid. Maar je was zo makkelijk weer om, paar youtube filmpjes en wat zoete woordjes en je roosje verschoot van kleur

    Wat dat betreft lijk je toch echt een vrouwtje vrouwtje.
    Eerlijk gezegd hoop ik niet dat je meer man bent dan ik. Niet voor mezelf maar voor jou

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    3.037
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Jackpot Bekijk reactie
    Moppie je naïviteit kent geen grenzen. Je leek overtuigd van de heer Jelloul zijn schuld en van de zuivere werkwijze van de Marokkaanse overheid. Maar je was zo makkelijk weer om, paar youtube filmpjes en wat zoete woordjes en je roosje verschoot van kleur

    Wat dat betreft lijk je toch echt een vrouwtje vrouwtje.
    Eerlijk gezegd hoop ik niet dat je meer man bent dan ik. Niet voor mezelf maar voor jou
    Ja, je hebt gelijk. nu je het zo stelt

    Maarreeh... moppie? Nee toch?

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    1.029
    09-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RoseRouge Bekijk reactie
    Ja, je hebt gelijk. nu je het zo stelt

    Maarreeh... moppie? Nee toch?
    Wat niet is, kan nog worden..........