1. #1
    Fieeet Fieeuuw!!

    Reacties
    8.226
    13-11-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Warme lucht borstel

    Dames,

    Ik wil graag een warme lucht borstel kopen om mijn haren te stylen, maar weet niet goed welk merk en model goed zijn.
    Iemand tips of aanraders en mij kan zeggen waarop ik moet letten?

    thx

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    124
    10-10-2010

    Die van braun!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    50
    07-01-2012

    ik heb er 1 van braun heb die gekocht en nooit gebruikt! is brol het doet letterlijk niks geld verspilling!!!!


    Uploaded with ImageShack.us

  4. #4
    Fieeet Fieeuuw!!

    Reacties
    8.226
    13-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tafa7atje Bekijk reactie
    Die van braun!
    Welke om precies te zijn
    Citaat Geplaatst door Maghrebijnse_xx Bekijk reactie
    ik heb er 1 van braun heb die gekocht en nooit gebruikt! is brol het doet letterlijk niks geld verspilling!!!!
    Serieus? heeft dat niet te maken met het aantal watt op het toestel? Hoe lager hoe minder goed je kan brushen?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    50
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door Chaimav Bekijk reactie
    Welke om precies te zijn

    Serieus? heeft dat niet te maken met het aantal watt op het toestel? Hoe lager hoe minder goed je kan brushen?
    ja die van mij is 1000wat van braun en die is echt ni goe wou die terug brenge maar had kassaticket al weggegooid


    Uploaded with ImageShack.us

  6. #6
    Fieeet Fieeuuw!!

    Reacties
    8.226
    13-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ja 1000watt is idd te weinig ik geloof dat je pas vanaf 1800watt een mooi resultaat kan bekomen.
    wat heb jij ervoor betaald trouwens?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    50
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door Chaimav Bekijk reactie
    ja 1000watt is idd te weinig ik geloof dat je pas vanaf 1800watt een mooi resultaat kan bekomen.
    wat heb jij ervoor betaald trouwens?
    ja je hebt gelijk das te weinig ! heb er 60 euro voor betaald
    maar dan weet jij dat je veel meer watt moet nemen want ik wist da toen ni


    Uploaded with ImageShack.us

  8. #8
    Fieeet Fieeuuw!!

    Reacties
    8.226
    13-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maghrebijnse_xx Bekijk reactie
    ja je hebt gelijk das te weinig ! heb er 60 euro voor betaald
    maar dan weet jij dat je veel meer watt moet nemen want ik wist da toen ni
    Damn, die krengen zijn duur zeg!
    Ik weet het ook nog maar net hé. Kan je die trouwens niet verkopen op marktplaats?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    50
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door Chaimav Bekijk reactie
    Damn, die krengen zijn duur zeg!
    Ik weet het ook nog maar net hé. Kan je die trouwens niet verkopen op marktplaats?
    ja maar ik doe geen moeite weet je ligt gwn in de kast van de dag dak die gekocht heb
    heb da al bij veel dinges gehad altijd miskoop!! haha maar je leert ervan wrm neem je geen stijltang? of wil je echt zo die volume van als je het gaat brushen?


    Uploaded with ImageShack.us

  10. #10
    Fieeet Fieeuuw!!

    Reacties
    8.226
    13-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maghrebijnse_xx Bekijk reactie
    ja maar ik doe geen moeite weet je ligt gwn in de kast van de dag dak die gekocht heb
    heb da al bij veel dinges gehad altijd miskoop!! haha maar je leert ervan wrm neem je geen stijltang? of wil je echt zo die volume van als je het gaat brushen?
    Eerlijk, heb deze weekend voor het eerst mijn haar gebrusht, voordien liet ik altijd mijn krullen de vrije loop.
    ben naar de kapper geweest en heb nu sinds jaaaaren een kort kapsel, (een bob) en ik weet niet of een stijltang mij wel een goede resultaat kan geven, geen idee eigenlijk

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    50
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door Chaimav Bekijk reactie
    Eerlijk, heb deze weekend voor het eerst mijn haar gebrusht, voordien liet ik altijd mijn krullen de vrije loop.
    ben naar de kapper geweest en heb nu sinds jaaaaren een kort kapsel, (een bob) en ik weet niet of een stijltang mij wel een goede resultaat kan geven, geen idee eigenlijk
    ik heb van me nature krullen maar echt van die kleine krulletjes en echt heel veel!! en heb verschillende stijltangen gehad die allemaal niet perfect waren nu heb ik stijjltang van Remington Pearl 45euro en die is echt goed! of je kan voor een luchtborstel gaan maar dan zou ik wel veel meer watt nemen ik weet niet juist hoeveel watt je nodig hebt voor je resultaat boekt hangt ook van wat voor haar je hebt kheb krullen maar wel zacht maar da helpte niet 1000watt mssh 2000watt? wat is een bob eigenlijk? zo froefroe van voor?


    Uploaded with ImageShack.us

  12. #12
    Fieeet Fieeuuw!!

    Reacties
    8.226
    13-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maghrebijnse_xx Bekijk reactie
    ik heb van me nature krullen maar echt van die kleine krulletjes en echt heel veel!! en heb verschillende stijltangen gehad die allemaal niet perfect waren nu heb ik stijjltang van Remington Pearl 45euro en die is echt goed! of je kan voor een luchtborstel gaan maar dan zou ik wel veel meer watt nemen ik weet niet juist hoeveel watt je nodig hebt voor je resultaat boekt hangt ook van wat voor haar je hebt kheb krullen maar wel zacht maar da helpte niet 1000watt mssh 2000watt? wat is een bob eigenlijk? zo froefroe van voor?
    Het probleem dat je hebt met een stijltang is dan je dan (denk het toch he) je haar niet in model kan brengen, het is gewoon stijlen en klaar! Maar met zo'n borstel kan je daar wat meer slag in brengen. Ik heb van de kapster meegekregen dat je meer dan 1800wat moet hebben om een mooi glad resultaat te verkrijgen.

    ik heb zo'n kapsel :


    maar dan net ietsje boven mijn schouders, en onderaan mooi recht.
    Ik heb denk ik het zelfde haar als jij, (krulletjes)
    Ben je trouwens van ook BE, denk het wel of niet?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    50
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door Chaimav Bekijk reactie
    Het probleem dat je hebt met een stijltang is dan je dan (denk het toch he) je haar niet in model kan brengen, het is gewoon stijlen en klaar! Maar met zo'n borstel kan je daar wat meer slag in brengen. Ik heb van de kapster meegekregen dat je meer dan 1800wat moet hebben om een mooi glad resultaat te verkrijgen.

    ik heb zo'n kapsel :


    maar dan net ietsje boven mijn schouders, en onderaan mooi recht.
    Ik heb denk ik het zelfde haar als jij, (krulletjes)
    Ben je trouwens van ook BE, denk het wel of niet?

    ooh nu weet ik wat je bedoelt met bob das wel mooi zo kapsel!
    en ik denk idd dat stijltang met zo kapsel ni goe is dan is da gwn stijl en geen model in idd! je moet luchtborstel nemen das beter met zo kapsel idd! ja ben ook van belgie moet je n kijkje nemen bij vandenborre, mediamarkt; en electrozaak daar hebben ze veel van die luchtborstels! en vergeet dan niet naar de watt te kijken hihi maar de merk braun is wel n goede merk da wel


    Uploaded with ImageShack.us

  14. #14
    Fieeet Fieeuuw!!

    Reacties
    8.226
    13-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ben je van G?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    50
    07-01-2012

    bedoel je Geel?


    Uploaded with ImageShack.us