1. #1
    Mijn liefde, Hicham.

    Reacties
    47
    01-02-2012

    Langer n voller haar!

    Dan is mijn vraag aan jullie dames, hoe krijg je langer n voller haar? Wat gebruiken jullie, dat werkt?

  2. #2
    Mijn liefde, Hicham.

    Reacties
    47
    01-02-2012

    Come on dames!

  3. #3
    Mijn liefde, Hicham.

    Reacties
    47
    01-02-2012

    echt niemand?

  4. #4
    Aalhamdoelilaah!

    Reacties
    1.799
    04-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Van slangenolie groeit je haar sneller, zeg ik uit ervaring.. Maar om het vol te krijgen, zou ik het niet weten! Ik wil ook wel een volle bos haren.

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    25.286
    16-07-2011

    Ja ik ken ook alleen producten die je haargroei bevorderen maar wat het voller maakt? Zou ik ook wel willen weten

  6. #6
    Arif Ino!

    Reacties
    1.678
    05-09-2009

    Slangenolie?? Waar kan je da krijgen? Wat maakt je haar nog langer? Ik wil ook lang haar, maar groeit traag
    *Their superheroes are given names like Superman, we call ours - Palestinians-*
    If you don't read the newspaper you're uninformed. If you read the newspaper you're misinformed.*
    "Net als de naald van het kompas die naar het noorden wijst, vindt de beschuldigende vinger van een man altijd een vrouw" - Duizend schitterende zonnen

  7. #7
    respect

    Reacties
    1.526
    24-03-2010

    stress vermijden en gezond eten

  8. #8
    is Verloofd ❤

    Reacties
    5.184
    24-04-2010

    Henna.
    Olijfolie.
    Heeft bij mij gezorgd dat me haar dikker en gezonder is. Het groeit ook wel sneller dan normaal.

    Doe ook geeen producten meer in je haar zoals serums, haarlak, gel enzoo. Is allemaal slecht. Sinds ik ermee gestopt ben ziet mijn haar er veel beter uit. En gezonder.


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    688
    22-08-2010

    ni aan kinderen beginnen.

  10. #10
    Aalhamdoelilaah!

    Reacties
    1.799
    04-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Pure slangenolie kun je in Marokko verkrijgen. Het is zeker een aanrader wat betreft haargroei.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    240
    28-05-2004

    Citaat Geplaatst door yesminaa Bekijk reactie
    Pure slangenolie kun je in Marokko verkrijgen. Het is zeker een aanrader wat betreft haargroei.
    Klopt, ik heb dit ook in Marokko gehaald. Is heel goed

  12. #12
    Mijn liefde, Hicham.

    Reacties
    47
    01-02-2012

    Citaat Geplaatst door yesminaa Bekijk reactie
    Van slangenolie groeit je haar sneller, zeg ik uit ervaring.. Maar om het vol te krijgen, zou ik het niet weten! Ik wil ook wel een volle bos haren.
    Slangenolie? Das echt wat ik nog nooit gehoord heb. Mijn probleem is echt meer langer. Mijn haar groeit zo langzaam. Alsof je dwijlt met de kraan open? Waar kan je dat halen, heeft het ook zeker effect?

  13. #13
    Mijn liefde, Hicham.

    Reacties
    47
    01-02-2012

    Citaat Geplaatst door Sisi178 Bekijk reactie
    ni aan kinderen beginnen.
    HAHA dat geloof ik graag!

  14. #14
    Mijn liefde, Hicham.

    Reacties
    47
    01-02-2012

    Citaat Geplaatst door yesminaa Bekijk reactie
    Pure slangenolie kun je in Marokko verkrijgen. Het is zeker een aanrader wat betreft haargroei.
    Hebben ze het niet in een van die marokkaanse winkeltjes in Nederland?

  15. #15
    Mijn liefde, Hicham.

    Reacties
    47
    01-02-2012

    Citaat Geplaatst door yesminaa Bekijk reactie
    Pure slangenolie kun je in Marokko verkrijgen. Het is zeker een aanrader wat betreft haargroei.
    Moet je het als maskertje aanbrengen, dus ongeveer 10 min erin en weer wassen of echt dag(en). Ik neem aan dat het echt gaat stinken?