1. #1
    -*-* NaWaL -*-*NaWaL

    Reacties
    8
    07-10-2004

    Arrow Door Me Nicht Leerde Ik Een Loverboy Kennen(waargebeurd)

    Salam Allemaal Ik Ga een waargebeurd verhaal vertellen dat mij en me nicht hakima is overkomen. Het gaat over Mij en een loverboy en me nicht. IK wil ook wkijt voor alle marokkaanse meisjes..dat ze nooit naief moeten zijn en nooit alles moeten geloven mohim ik ga maar eens beginnen met me verhaal.


    De telefoon ging over srrrrr srrrr ik nam op met
    Nawal: met nawal
    Hakima: He zina alles goed
    Nawal: jij hbiba dyelie met jou
    Hakima :Jah goed lieverd zullen we straks naar amsterdam gaan dan gaan we lekker winkelen want ik heb nieuwe kleren nodig.
    Nawal:Jah is goed zina kom om half 1 naar me toe

    IK hing weer op en ging naar beneden met me moeder zitten.IK zei dat ik zo met hakima naar amsterdam zou gaan. Me moeder zei dat ik moest oppassen omdat daar veel jongens wonen. MIjn moeder is zelf een nederlander(moslim) en me vader marokkaans. Me broer khalid kwam thuis, ik vroeg of hij mij en hakima na amsterdam wil brengen maar hij had geen tijd. Ik ging me omkleden en trok een spijkerbroek aan met een rose truitje. Ik kamde me haar deed wat make-up op en ging wachten tot hakima kwam. OPeens gaat de deur bel hakima stond daar. Ik nam afscheid van me moeder en me broer en ik ging met hakima richting de station. Hakima lachte een beetje schijnheilig...IK zei hakima bent elhrem melkie waarom lach je zoveel?? Niks nawal zei ze er is niks aan de hand.

    We waren eindelijk in amsterdam ...we gingen gelijk de winkels in. En hakima kocht bijna elke trui die ze zag. Ik vond het niet meer leuk was het begon een beetje saai te worden . Ik wou wat eten met hakima maar ze wou eerst naar een jongen. IK ging maar met haar mee. WE waren bij zijn huis en hakima ging naar beneden en ik wachte buiten. Opeens komt die jongen naar me toe...hij had stekels een graig david sikje en zag er leuk uit.

    Hoe heet jij ?Emmm ik ben nawal en jij.......Tjah ik ben rachid
    Rachid: waarom kom je niet binnen schoonheid en hoe oud ben j
    Nawal: Emm ben 17 en ik blijf wel lekker binnen
    Rachid : Oke lieverd maar wil je dan alleen in de gang staan vind het hsoema als meisje buiten blijft.
    Nawal: Oke dan ik kom wel verder

    Ik kwam verder en zijn huis zag er echt prachtig uit hij had een leren hoekbank en een moderne kast. Hakima kwam naar me toe en een jongen tilde hakima op en gaf haar een zoen. Ik schrok een beetje....want me nicht hakima was absoluut niet zo.
    Rachid vroeg of ik wat wou drinken maar ik weigerde :nee dankje rachid
    Hakima zei dat ze even weeg gaat met de vriend van rachid( mo)..
    Ik voelde me omdat moment genaaid ik trilde van binnen ik was bang dat rachid me iets zou aan doen. Maar hij was juist lief voor me ik had nog een groot gesprek met hem, ik had echt gelachen met hem. Hij vroeg me nummer en ik had me nummer gegeven. Toen hakima weer naar binnen kwam wou ik niet weg gaan want ik was echt beinvloed door rachid.

    Maar we gingen weg rachid had ons thuis gebracht hij had echt een mooie wagen.....Ik kwam thuis en me moeder merkte dat er iets raar met me aan de hand was. Ze vroeg waarom ik zo straalde. Nee niks zei ik , maar mama ik ga weer eens naar boven toen ik boven was ging ik op me bed liggen en dacht na.
    Opeens ging me telefoon verder Trrrrrrrr


    Ik ga volgende keer verder beslemaaaaaaaaaaaaaa ik hoor jullie reacties nog wel

  2. #2
    UGG`S Lover

    Reacties
    635
    19-10-2004

    ewa ga verder snel.....maar die naam is dat zijn echte naam of heb je die veranderd????????????
    ik hoor het wel van je.....
    doei doei

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    10
    14-11-2003

    ga verder meid, lijkt me een spanndend verhaal.
    Dit leven is een game. speel dus niet met mij

  4. #4
    -*-* NaWaL -*-*NaWaL

    Reacties
    8
    07-10-2004

    Arrow Door me nicht leerde ik een loverboy kennen(waarbeurd)

    Jah hij heet echt zo meid!!!!!!! En thanks girls voor jullie reactie's

    Mohim me telefoon ging over.Ik nam op ,maar het was hakima ik dacht dat het rachid was.
    Hakima: Wayowww zina inoe..je hebt zijn nummer wow je hebt echt geluk want het is echt een schat en hij is echt lief en hij is helemaal verliefd op je.
    Nwal:A hakima e teboherest adem in adem uit..maar hakima ik ben denk ik verliefd op hem heb je zijn ogen gezien zo sexy pffff echt leuke kerel is het.
    Hakima: Duhhhh maar schat we gaan morgen weer naar hun toe
    Nawa: HUN??? wie is hun
    Hakima: Mo en rachid gekkerd oke het is toch zondag morgen dus we gaan rond twee uur
    Nawal: Is goed zina doei mwaah love you
    Ik ging naar beneden en ik dacht na...Ik was helemaal niet iemand die nummer weg geeft en die zo snel verliefd wordt op iemand, ik vond het erg wat ik gedaan heb. Ik ging naar de keuken en ging me zusje helpen met eten maken. Sarah ik moet je wat vertellen zei ik...Wat moet je nou weer vertellen jij maakt altijd van die gekke dingen mee. Hhahaha sarah wat ben je toch een schatje. maar luister zina ik ben verliefd ik ging toch naar amsterdam met hakima en ik heb daar wehad mooie jongen leren kennen .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emmmm zei sarah hoe heet ie dan. Rachid heet ie en hij heeft echt een mooie auto en woont alleen KORTOM: je zus in love me zusje moest echt lachen, Na het eten ging ik ff naar me buurmeisje. ZE snapte iets niet van haar huisewerk dus ik wou haar helpen.
    Ik belde aan Srrrrrrrrrrrrrrr srrrrrrrrrrrrr eindelijk deed me buurmeisjes(Senna) open
    He zina alles goed zei senna
    Jah schat met jou??
    Jah kom verder lieverd en thanks fdat je ff wou komen je bent echt een schat
    Ewa safie zei ik deniaaa heniaa je bent net als me zusje
    Ik ging eerst de huiskamer en groete haar moeder en ging ff met haar moeder praten....de broer(21) van senna was er ook. Haar broer youssef en me buurbrouw moesten kapot lachen als ik arabisch ging praten ze vonden mij een raar accent hebben. Youssef deed de laatste heel afstandelijk tegen mij, youssef en ik waren altijd goeie vrienden en konde goed met elkaar opschieten. Later werd ik zwaaar verliefd op hem maar hij had een vriendin...dus ik had hem uit mijn hoofd gewist!...Nadat het uit was met zijn vriendin wou hij relatie met mij beginnen maar ik wou niet meer. Dus youssef negeert me vaak en doet afstandelijk wel jammer ik kon altijd zo goed met hem opschieten..
    Mouhim ik ging met me buurmeisje naar boven.......ik vroeg waarmee ik haar kon helpen en ze lachte zich kapot.!!! Ehh nawal eh gekkerd je hoeft me nergens mee te helpen ik wil gewoon ff met je praten lieverd .
    Whauahahah ik lachte ook....vertel zina wat wil je weten of horen of wat is het onderwerp.

    Ewa nawal ik heb een jongen leren kennen.......en heb al paar keer met hem afgeproken en hij zei als ik 18 wordt dat hij mij een hand komt vragen. Ik was natuurlijk super blij voor haar ik gunde haar het van harte...Ik omhelsde haar we gingen nog een beetje praten en daarna kwam youssef binnen. HIj vroeg aan senna of ze ff weg wilt gaan omdat hij even met mij wilt praten. Ik werd helemaal rood groen paars blauw...
    Luister nawal zei hij: je weet dat ik gek op je ben en jou graag als me vrouw wilt mijn moeder is echt helemaal gek op jou....Wollah ze heeft het dag en nacht over je.Je kan goed koken schoonmaken en je bent natuurlijk bent eh nass.Je doet nooit wat verkeerds. Ik zei tegen youssef dat ik er niet aan toe ben omdat....ik nog veel aan me hoofd heb ik stond op en ging gelijk weg....
    Ik was thuis en ging even met me broers en zussen dvd kijken ....Dil to pagai hai( van sharukhan) Me gedachtens waren niet bij de film maar bij Yousse....zijn woorden JE BENT BENT EH NESS...........Kort daarna ging ik op me bed tv kijken. Opeens krijg ik een bericht.......Hey sgat met rachid alles goed ey je komt morgen ook mee oke schoonheid doei lieverd bousa rachid....IK stuurde hem een bericht terug..Jah tuurlijk inschalah we gaan een leuke dag van maken Thalah kus nawal......
    Opeens gaat me telefoon over het was rachid dat voelde ik ik wou niet opnemen maar deed het toch. Jah hallo
    Rachid: Hey schatje van me alles goed
    Nawal: Jah hemdoililah met jou dan
    Rachid: jah gaat goed we hadden veel gelachen he net
    Nawal: jah zeker moet we vaker doen haha
    rachid: maar je bent toch een halfbloed of niet
    Nawal: Jah klopt maar zeg maar gewoon marokkaans ben ook marokkaans opgevoed
    rachid: Draagt je moeder hoofdoek
    Nawal: Ja hemdouililah wel ze is gewoon een moslim hoor
    Rachid : ohh oke dan maar nawal ik vind je echt een leuke meid lieverd je bent echt lief en je ziet er echt perfect uit en hakima zei dat je heel lief was.
    Nawal: Heeft hakima dat gezegd Sow dus jullie hebben lekker gepraat over mij? Zo waaar hebben jullie het allemaal over gehad.
    Rachid: Meid rustig adem in adem uit doe niet zo vijandig....en ze zei alleen dat je heel erg lief was en altijd klaar stond voor andere mensen en dat ze je beschouwt als haar zus en dat was het
    Nawal: Oh hahaha oke dan is het goed
    We waren nog ongeveer een uur aan het pratenIk heb echt gelachen
    Ik ging naar beneden en zei tegen iedereen weltrustenMijn moeder wou me nog ff spreken.....Nawal ga je ff mee naar je kamer ik wil even met je praten meid
    Ehmmm NU ik wil slapen maar vooruit dan mama
    We gingen naar me kamer en we gingen allebei op me bed liggen.....Ze streelde me haar..... Luister is lieverd...je zus najat had net gebeld ze zei dat ze een jongen heeft leren kennen en hij haar binnekort inschalah hand komt vragen.
    Hhahah najat gaat trouwen zo het werd eens tijd mama vind je ook niet ?????
    Ja zeker ze is alweer 24 jaar en we gaan morgen denk ik even naar haar toe. (me zus najat woont bij me broer die getrouwd is in utrecht)..Emm morgen?????
    Oh mama dan ken ik omdat ik met paar vrienden ergens lekker ga drinken in amsterdam.....misschien kom ik wat later is dat ook goed?
    Me moeder zei tuuurlijk meid als je maar komt ik wou elke keer het tegen me moeder zeggen van rachid maar ik durfde niet ze vertrouwde me altijd al.
    Opeens krijg ik een bericht het was van rachid maar ik ging het niet lezen. Me moeder vroeg wie het was??? Ik zei voor jou een vraag voor mij een weet....
    Me moeder moest lachen nou vertel meid wie is het...Hhahah niemand mama het was hakima die vroeg of we nog morgen gaan...Me moeder gaf me een kus en ze ging weg..Ik vond het zo erg ik heb nog nooit tegen me moeder gelogen en dan ook nog nooit.Mouhim ik ging me bericht lezen.........Er stond in: Ik verheug me nu al op morgen doei schat
    De volgende dag werd ik laat wakker Ik ging eerst me gezicht wassen en daarna eten.Iedereen was al weg alleen me broer khalid was er
    He slaapkop zei hij....Houd je bek gekkerd maar waar is mama en papa en de rest
    Ohh die zijn allemaal weg naar najat en daarna gaan ze naar hemtie in bodegraven. Ohhh cool dus ze komen laat thuis heerlijk. Khalid zei jah maar wat ben je van plan jongens uittenodigen omdat je ouders weg zijn of wil je ook laat thuis komen. Mijn broer khalid was echt een schat hij was een pure marokkaan zijn moeder ging dood toen hij 17 was dus mijn moeder heeft voor hem al die tijd verzorgt.

    Ik ga volgende keer verder ben moe geworden ahahha

  5. #5
    >>>>Mizzz Farah<<<<

    Reacties
    383
    15-08-2004

    Goed begin meiske, ga gauw verder
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    .

    Reacties
    111
    26-08-2004

    ga snel verder meid!!!

    kusjes mij
    Ewa je weet veel om op te noemen asahbi!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    234
    09-11-2004

    Ga snel verder ik vind het een leuk verhaal

    Kus

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    10
    14-11-2003

    ga snel verder meid.
    Dit leven is een game. speel dus niet met mij

  9. #9
    *Underc0ver*

    Reacties
    130
    07-11-2004

    hey meid een nieuwe fannetjuh ..snel vervolgie a.u.b
    PsSsSt LiSten...I l0ve mY tEddYbeAr, But PleaSe d0n't Tell

  10. #10

  11. #11
    *Gebroken&amp;Verloren*

    Reacties
    195
    24-09-2004

    ga snel verder je nieuwe fan!!!!!
    ..* De dag heeft me geleerd wat de nacht niet kon vertellen..wat de zomer heeft gefluisterd zacht in mijn oor..weet de winter te ontkrachten terwijl ik mezelf verloor*..

  12. #12
    gedeelde Account!!

    Reacties
    2.169
    07-09-2003

    ga snel verder nog een nieuwe fan
    DELEN!!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    72
    23-11-2004

    ga snel verder nog een andere fan er bij ik kan haast niet wachten

  14. #14
    *Underc0ver*

    Reacties
    130
    07-11-2004

    wanneer komt de vervolggg
    PsSsSt LiSten...I l0ve mY tEddYbeAr, But PleaSe d0n't Tell

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    52
    03-07-2004

    Oke.. Spannend Verhaal Meid.. Ga Snel Verder..

    Groetjes, Darjalha