Poll resultaten: wat vind je van het verhaal

Stemmers
7. Je mag niet stemmen op deze poll
  • leuk

6 85,71%
  • gewoontjes

0 0%
  • saai

1 14,29%
+ Reageer
Pagina 28 van 53 EersteEerste ... 3 18 26 27 28 29 30 38 ... LaatsteLaatste
406 tot 420 van 791
    his girl ❤

Reacties
    902
    04-02-2012

Ik lachte en vertelde ze waar ik woon ik stond op en keek in de spiegel ik zag dat me haar rommelig der bij stond en dat je me buikje kon zien ik raakte in paniek en gooide me hele kast overhoop ik pakte snel maar me gele maxi rok en me witte blouse die ik der boven op aan trok. Ik bekeek me zelf in de spiegel en gaf me zelf een knipoog.

Ik hoorde de bel dus liep ik snel naar de voor deur en maakte hem open, de jongens kwamen één voor één binnen en vervolgens de dames, ik begeleide ze naar de woonkamer en voor je het wist nam iedereen de bank in beslag. Ik hoorde een getik van een hak achter me en vervolgens een hand op me schouder ik draaide me om en zag Achraf en Samira ik glimlachte en nep en vroeg het met ze ging en liet ze vervolgens ook plaats nemen op de bank ik liep naar de keuken en hiel Adriana met thee klaarmaken en lekkernijen uit de kast te halen, Adriana keek me boos aan op een gegeven moment en wees met der vinger naar me ¨en nu ga je heel goed naar me luister jij gaat nu naar de woonkamer en gaat daar met je bezoek zitten ik wil je hier niet meer zien tenzij je me ergens voor nodig heb.¨ ik keek Adriana zielig aan maar zij kon niks anders dan streng naar mij kijken en haar vinger laten wijzen naar de uitgang van de keuken. Ik liep met lood aan me pantoffels naar de woonkamer en zette snel een glimlach op en ging naast Rachid zitten, hij keek me aan en we begonnen te kletsen na een tijdje kwam Adriana de woonkamer in met Marokkaanse thee en allerlei koekjes op een bord we bedankte haar en Nordin schonk thee voor ons allen. De meiden keken naar de klok en vervolgens naar mij, ik lachte en keek naar Seloua ze knikte en ik zei ¨denk jij wat ik denk ?¨ ¨als jij denkt dat het shopping time is dan heb je het goed.¨ ik lachte ¨dat denk ik dus ook de dames en ik draaide ons naar de heren en voor je het wist keken we ze allemaal aan met puppy ogen.¨ de jongens gaven al snel toe en zo liepen we me appartement uit en richt oxfordstreet.

Aangekomen in oxfordstreet de duurste winkelstraat van London liepen de dames en ik voorop de winkels in en de jongens achter ons, Seloua en ik liepen de Gucci samen in en rende naar de schoenen & tassen planken. We keken onze ogen uit ik koos voor een Witte Gucci tas en beige stiletto´s ik kocht ook nog een roze bikini, Seloua koos voor een roze Gucci tas, zwarte stiletto´s en blauwe bikini. We liepen met de dames de winkels in en uit en na 5 uur gewinkeld te hebben kozen we der voor om iets te gaan eten we kozen voor een sikhs restaurant en begonnen te eten we hadden het over de zaken hoe ze liepen en over hoe de recht zaak is verlopen van Chafik Seloua was erg geschrokken toen ze hoorde dat Chafik wegens mishandeling en verkrachting veroordeeld zou worden voor 5 jaar lang. Om 11 uur gingen we naar huis en keken nog een film ik liep naar de 3 logeerkamers en zag dat Adriana ze al had klaargemaakt. Ik liep naar de woonkamer en keek de dames aan wie gaat er bij mij slapen ? ¨wij allemaal.¨ zei Hajar. Ik trok me wenkbrauw op en zei ¨wie zei dat ik dat wel wil ?¨ ze stak der neus in de lucht en zei ¨ ook al zou je weigeren wij blijven allemaal bij jou slapen behalve Samira die gaat slapen met Achraf.¨ ik knikte en haalde me schouders op ¨jullie doen wat jullie willen zolang ik mijn nachtrust krijg ben ik tevreden.¨ de dames glimlachte en liepen met mij naar de slaapkamer nadat we de jongen een fijne nachtrust toegewenst hadden. Seloua begon met me haar te vlechten in de slaapkamer en voor ik het wist liet ik een traan, Intissar keek me geschrokken aan en zei ¨melkie yek labas ?¨ ik schudde me hoofd en begon te huilen, de dames verzamelde zich om mij en Seloua en Hajar begonnen me te omhelzen en te troosten. Nadat ik gekalmeerd was keek ik ze allemaal aan en zei ¨iiik beenn zwangeerr.¨ en voor ik het wist barste ik weer in tranen uit. Seloua trok me naar der toe en omhelsde me en fluisterde in me oor dat het niet erg was. Nadat ik gekalmeerd was vertelde ik hen wat er is gebeurt. ¨ik voel me zo vies zo een **** tussen jullie wie geeft zijn maagdelijkheid weg voor het huwelijk Selina die moet der voor opdraaien en zal op de brandstapel worden gegooit want zij is een mislukte.¨ zei ik met tranen ik durfde niemand aan te kijken dus bestudeerde ik me handen, ik werd aan me kin omhoog getrokken ik keek omhoog en zag daar Rachid met ongelovige naar me kijken. ¨sla me maar ik verdien het ik ben een **** een schande sla me.¨ hij schudde ze hoofd en keek iedereen aan in de slaapkamer ¨meiden iedereen er uit behalve Seloua,Nordin en Khalid.¨ die toevalig met ze drieën de kamer betraden en mij verhaal hoorden, ik keek nog steeds naar de grond ik durfde me broers niet aan te kijken. ¨Selina luister van wie ben jij zwanger.¨ ik schudde me hoofd en zei ¨kan ik jullie niet vertellen anders zullen der nog grotere problemen komen.¨ Nordin keek me woest aan en zei ¨van welke zemmer ben je zwanger en je zeg het me nu.¨ ik schudde opnieuw me hoofd en voor ik het wist ontving ik een harde klap op me wang. ¨vertel het me nuuu Selina nu.¨ en zo schudde ze me schouders op en neer. Ik kon de druk niet meer aan en voor ik het wist werd alles zwart.
    Mama ? Papa ? zijn jullie dat. Ik keek in het donkere en zag een vrouw en een man een krachtige licht stralen, mama ? de vrouw glimlachte en kwam samen met de man naar mij toe. ¨luister Selina verzorg jou kind en toon berouw aan Allah alles zal op zijn pootjes vallen als je bevallen word trek je van niks of niemand aan in de wijde wereld, je vader en ik zijn trots op je ook al heb je een grote fout gemaakt let op je zus en broers.¨ ik knikte en keek toen naar mijn vader die iets donkere licht straalde ¨luister Selina voor mij is het te laat ik moet branden voor mij fouten, maak niet de zelfde fout en toon berouw aan Allah en bid voor mij dat ik terug zal keren bij je moeder en Allah swt. Ik ben trots op je mijn dochter je bent al die tijd sterk gebleven en vergeef het mij en je moeder voor onze fouten en bid voor ons en ook al zijn we der niet meer we blijven voort leven in jou hart voor alles is er een oplossing heb vertrouwen in Allah maar zet je fiets op slot.¨ de mevrouw en de meneer liepen van me weg en draaide zich nog één keer om en bliezen een hand kus en verdwenen. Ik opende me ogen en zag dat alles wit was ik rook een muffe geur en ik kon één ding bedenken ik lig in het ziekenhuis, ik knipperde met me ogen en verkende me kamer het was leeg ik dacht na en dacht aan de droom ik heb mijn ouders gezien. Ik dacht aan papa die niet bij mama kon zijn om zijn fouten ya Allah vergeef hem voor al zijn zondes.

his girl ❤

Reacties
    902
    04-02-2012

Mama ? Papa ? zijn jullie dat. Ik keek in het donkere en zag een vrouw en een man een krachtige licht stralen, mama ? de vrouw glimlachte en kwam samen met de man naar mij toe. ¨luister Selina verzorg jou kind en toon berouw aan Allah alles zal op zijn pootjes vallen als je bevallen word trek je van niks of niemand aan in de wijde wereld, je vader en ik zijn trots op je ook al heb je een grote fout gemaakt let op je zus en broers.¨ ik knikte en keek toen naar mijn vader die iets donkere licht straalde ¨luister Selina voor mij is het te laat ik moet branden voor mij fouten, maak niet de zelfde fout en toon berouw aan Allah en bid voor mij dat ik terug zal keren bij je moeder en Allah swt. Ik ben trots op je mijn dochter je bent al die tijd sterk gebleven en vergeef het mij en je moeder voor onze fouten en bid voor ons en ook al zijn we der niet meer we blijven voort leven in jou hart voor alles is er een oplossing heb vertrouwen in Allah maar zet je fiets op slot.¨ de mevrouw en de meneer liepen van me weg en draaide zich nog één keer om en bliezen een hand kus en verdwenen. Ik opende me ogen en zag dat alles wit was ik rook een muffe geur en ik kon één ding bedenken ik lig in het ziekenhuis, ik knipperde met me ogen en verkende me kamer het was leeg ik dacht na en dacht aan de droom ik heb mijn ouders gezien. Ik dacht aan papa die niet bij mama kon zijn om zijn fouten ya Allah vergeef hem voor al zijn zondes. Ik stond op en dacht ¨ik ga het ziekenhuis even bezichtigen beter dan hier maar zitten en vooruit staren, ik stond op en merkte me op dat ik in een witte singlet en een grijze sportbroek was verhuld ik pakte me vest die toevallig aan de deurkruk hing ik trok hem aan en maakte de deur open ik had nog niet eens één stap gezet of ik had al Rachid voor me neus die me met een ernstig gezicht bekeek ¨wat doe je hier je sliep net.¨ hij tilde me op en bracht me weer naar me bed ik zuchtte diep en zei ¨wat doe ik in het ziekenhuis ?¨ hij keek me met zielige ogen aan en zei ¨ toen Nordin,Khalid en ik op je aan het schreeuwen waren hoe het komt dat je zwanger bent geworden en vooral door wie werd het je teveel en viel je flauw.¨ ik keek hem beschaamd aan en knikte ik keek naar buiten en zei ¨Rachid ik wil het je heel graag zeggen maar jij Nordin en Khalid en misschien de rest van de jongens zullen hem verafschuwen terwijl ik dat wil voorkomen wil niet een nog grotere schande dan het nu al is laat het varen en als het allah´s wil is zullen wij bij elkaar terug keren en gelukkig leven zo niet laat het lot met rust wij kunnen het niet veranderen.¨ hij bestudeerde me gezicht en zei ¨het is Achraf of niet ?¨ ik liet een traan vallen en knikte, hij schoof naast me op bed en zei ¨luister Selina ik was woedend net weetje waarom en dat je zwanger bent speelt maar een kleine rol ik ben woedend omdat je het mij en Nordin en Seloua niet als eerste heb gezegd was je wel van plan het tegen Nordin en mij te zeggen ?¨ ik schudde me hoofd en zei ¨ik dacht er niet na ik was zo teleurgesteld in me zelf ik voelde me zo vies ik ben een **** die haar voor de eerste beste man haar benen spreidde die vrouwen haatte ik vroeger ik verafschuwde ze ik wenste ze een dodelijke ziekte en nu ? nu ben ik der één van.¨ Rachid trok me naar zich toe en omhelsde me ¨je bent geen **** en je spreid niet voor de eerste beste man jou benen dat weet ik want zo ben jij niet, waarom zou je denken dat Allah het ons verbied om met een man in een kamer te zijn die geen mahram is want de 3e persoon in jullie midden is de duivel daarom.¨ ik liet me troosten door Rachid en verontschuldigde me duizendmaal, ik veegde na een tijdje me tranen en zei ik heb papa en mama gezien ik moet jullie der wat over vertellen roep Seloua en Nordin.¨ Na een enkele minuten kwam Seloua en Nordin de kamer binnen Seloua kwam gelijk naar me toe en ging op de stoel naast me bed zitten, Nordin gunde me niet eens een blik en leunde tegen de muur. Ik liet een traan en dacht me beste maatje die mij verafschuwt. Rachid merkte me op en fluisterde in me oor ¨ik praat strakjes met hem.¨ ik knikte en schraapte me keel ¨Mama en Papa hebben me bezocht toen ik van de wereld was, ze vertelde me dat ze op jullie trots zijn en dat jullie voor hen moeten bidden ik liet een traan en zij papa moet boeten voor zijn daden van vroeger hij vroeg ons om te bidden voor hem en voor mama zodat hij weer terug zal keren bij mama en onthoud dit papa en mama zijn der nu niet maar zullen altijd bij ons dicht bij zijn want zij leven voort in onze harten.¨ Seloua barste in huilen uit en zo liet ook Nordin en Rachid een traantje die ze snel weg pinkte.¨ya rabi laat papa terug keren in de jannat bij mama ya Allah vergeef papa voor al zijn zondes.¨ na een half uur stilte in de kamer verliet Nordin de kamer en keek Rachid en me opgezwollen buik aan en hoeveel maanden ben je zwanger ? ik slikte een brok en zei ¨5 maanden.¨ hij knikte en keek naar buiten Seloua keek me aan en zei glimlachend ¨van welk geslacht word ik tante ?¨ ik glimlachte en liet een traan ¨wat is je voorkeur.¨ ze glimlachte ¨zolang de baby gezond is maakt het niet uit maar ik heb een gevoel voor een meisje.¨ ze keek me nieuwsgierig aan en zei ¨mag ik je buik aanraken ?.¨ ik lachte en knikte ze legde haar hand op me buik en keek me bewonderend aan ¨onze meid word zeker een topvoetbalster ik voel gewoon dat het een meid is.¨ Rachid lachte en zei ¨ik ga voor een jongen.¨ hij legde ze hand ook op me buik en keek ook bewonderend ¨dit mannetje word links en rechtbenig hij trapt je met beide voeten wauw.¨ ik lachte en zei ¨willen jullie weten wat het is ?¨ ze knikte en ik slikte een brok en liet opnieuw een traan ¨een jongen en een meisje ik heb een tweeling.¨

Rachid en Seloua glimlachte en slikte ook een brok door om iets te verwoorden zei hadden het zeker ook moeilijk ze hebben een zusje die zwanger is van een tweeling door haar beste vriend die gaat trouwen met een ander terwijl zij een alleenstaande moeder zal worden van een tweeling.
    Na een half uur kwam iedereen me kamer binnenstormen en tilde ik me voeten omhoog om me buik te verbergen voor de rest van de jongens en zeker voor Achraf en Samira, Achraf omdat hij dan gelijk zal weten dat het door hem komt en Samira die mij zal beledigen en het nieuws zal verspreiden terwijl ik het nog zo klein wil houden. Na een half uur kwam er een zuster binnen en die vroeg me als ik naar huis wil ? ik wou het heel graag dus mocht ik na een testjes naar huis ik keek naar Seloua die uit een weekendtas van mij een maxi dress uit in het groen ik keek iedereen aan en ze wisten gelijk hoelaat het was iedereen verliet de kamer en Hajar,Seloua en Intissar hielpen me met aankleden terwijl ik die niet eens nodig had. Na een 5 minuten keek Hajar naar me buik met grote ogen ¨hij steekt uit.¨ ik lachte en tilde me schouder op van ¨i don´t care.¨

Tetouan'Nador

Reacties
    392
    09-12-2010

Oepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
    Ga gauw verder !!

En een fijne vakantie alvast en heel veel plezier schat
    Moge Allah jullie en jullie reis beschermen tegen het kwade Insh'Allah !!
    && Rotterdam

MVC Lid

Reacties
    196
    05-05-2012

nog een fijne reis schatt upppppppppppppppppppppppppppaaaaaaaaa
    Bentayeb girrl

MVC Lid

Reacties
    196
    05-05-2012

oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah
    oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaa ahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaa aaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaa aaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepa aaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaah oepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaa aaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaa aaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaa aaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoepaaaaaaaaaaaaaahoe paaaaaaaaaaaaaah
    Bentayeb girrl

his girl ❤

Reacties
    902
    04-02-2012

Citaat Geplaatst door yasmine_gek Bekijk reactie
    Oepaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
    Ga gauw verder !!

En een fijne vakantie alvast en heel veel plezier schat
    Moge Allah jullie en jullie reis beschermen tegen het kwade Insh'Allah !!
    amien lieverd

his girl ❤

Reacties
    902
    04-02-2012

. Na een 5 minuten keek Hajar naar me buik met grote ogen ¨hij steekt uit.¨ ik lachte en tilde me schouder op van ¨i don´t care.¨

Ik kreeg nog een beige vestje van spijkerstof van Seloua en beige met groene slipper ik keek der zielig aan en zei ¨ik wil hakken.¨ ¨wesh ben je gek hakken je bent 5 maanden zwanger kom jij met hakken ik sta het niet toe dat als jij struikelt door die hakken ik opdraai dat ik jou geen hakken moest geven dus zied. ¨ ik liep met Intissar aan me zij de kamer uit en zo liepen we naar de wachtkamer waar iedereen stond te wachten Samir keek naar me buik en zei ¨wat ben jij in paar maanden tijd aangekomen zeg !!! Engeland doet je waarlijk goed toen je in NL was, had je een lichaam van een model. Nu zullen der zeker mannen jou hand vragen elke man wil een dikke vrouw. Ik lachte en keek naar Hajar ¨hoor je dat Hajar Samir wil een dikke vrouw.¨ ze liep quasi boos naar hem toe en trok hem aan zijn oor naar de uitgang van het ziekenhuis en zei ¨yek dikkenvrouw dus jij wilt niet met mij trouwen dus ik ben speelgoed yek ewa wacht maar dit speelgoed gaat jou laten zien wat een dikke vrouw niet kan namelijk jou oor trekken en sierlijk lopen. We lachte en Safouane gooide een arm om me schouder en fluisterde ¨zeg me eerlijk ben je zwanger Selin ?¨ ik keek hem aan en hield stop nadat de jongens wat verder weg waren knikte ik en zei ¨niemand anders weet het dan jij en Nordin,Rachid en Khalid en de meiden en voor de rest wil ik het ook niet dat iemand er nu achter komt hoor je me !!!¨ hij knikte en keek boos in de verte en zei ¨welke flikker heeft jou zwanger gemaakt.¨ ik liet een traan en schudde me hoofd en zei ¨niemand.¨ Safouane tilde me kin omhoog en zei ¨zeg niet dat je sperma in je zelf hebt gespoten en zwanger bent geworden want dat is gewoon kletskoek hoor je me vertel het me nu.¨ ik liet een traan vallen en keek de andere kant op en zei ¨Achraf.¨ hij vloekte binnensmonds en trok me mee richting Samira en Achraf die samen liepen Safouane draaide Achraf in een hand omdraai en keek hem met vuurspuwende ogen aan en zei ¨zwak Achraf wat je geflikt heb is onvergefelijk iemand kerven voor het leven iemand zijn leven verwoest en jij gaat trouwen !!! wollah a Achraf ik wil je hier zo graag in elkaar slaan tot dat je doodvalt maar je bent me broeder en vriend en ik gun het me zelf niet jou de hemel in sturen en mij zelf laten sturen naar de hel.¨ ik trok Safouane mee en was kwaad verschrikkelijk kwaad hoe durft ie ik zeg het hem dat niemand het hoeft te weten en wat doet hij, hij gaat hem aanspreken.¨ben je gek geworden heb ik het jou niet gezegd ik wil dat niemand der achter komt en zie je wat me nu flikt hij is der achter gekomen bedankt Safouane ik dacht dat ik nu wat rust in me leven zal vinden bedankt.¨ ik liep van hem terwijl Safouane me na riep ongelofelijk. De anderhalve week zat er op en de jongens gingen naar huis Seloua die zou ook meegaan en de laatste 2 maanden bij me blijven om me te steunen. Weken vlogen voorbij en het werd steeds zwaarder de media kwam laatste tijd vaak op me af wegens me dikke buik, hen diagnose was dat ik zwanger was van wie ? dat is voor hen nog een raadsel en dat wil ook zo houden. Ik keek op de klok en zag dat het 2 uur was ik stond vermoeid uit me bed en liep naar de douche ik nam een koude douche en liep de douche uit ik zou vandaag gaan vliegen naar Nederland over 2 dagen zou de bruiloft plaats vinden van Achraf en Samira. Ik pakte me koffer en riep Adriana die me kwam helpen ik kleedde me snel aan in een witte korte rok,een grijs shirt die ik in me rok stak ik trok een panty aan en pakte nog snel me dikke bruine vest het was tenslotte al oktober en ik zou zeker geen lekker weer verwachten in Nederland ik trok snel me witte instappers en pakte me bruine tas ik liep het huis uit en voor ik het wist werd ik van alle kant onder vraagt ik stopte en dacht na en draaide me toen naar de menigte journalisten en zei ¨hou je recorder bij je ik ga jullie dit nog één keer zeggen.¨ ik schraapte me keel en keek de journalisten aan en zei ¨hoe zouden jullie het vinden als ik inbreuk maakte in jullie privé ? zouden jullie dat leuk vinden ? hoe zouden jullie het vinden als jullie per ongeluk zwanger zijn geraakt maar jullie willen het voor je houden maar voor je het weet, weet de wijde wereld dat je zwanger bent, je zou je jezelf niet gemakkelijk kunnen voelen bij elk bezoek want weetje waarom jij kon het de mensen niet zeggen omdat de media je al voor was met roddels roddels roddels jullie kennen het verhaal niet eens en jullie trekken snel een conclusie zetten dat in de bladen en zo verdienen jullie geld misselijkmakend zal ik jullie zeggen ik zou nooit en te nimmer een baan willen hebben als die van jullie ik zou me voelen als een persoon die niks te doen heeft dus gaat letten op een anders leven klinkt het nu niet triest dat dit jullie baan is ?¨ ik deed me zonnebril op en zei ¨ik wil dat dit morgen in de bladen staat en niet dat ik van een andere man waarmee ik gezien ben zwanger van ben.¨ ik draaide me om en liep naar de taxi die me zou brengen naar het vliegveld aangekomen op het vliegveld kon ik gelijk me jet in en voor ik het wist zaten we in de lucht. Na een uur gereisd te hebben was ik eindelijk in het koude kikkerlandje NEDERLAND !!! ik stapte me jet uit en zag voor me, me vertrouwde chauffeur MARTINNN!!! Riep ik hij glimlachte en zei ¨ik heb uw gemist madame.¨ ik lachte en zei hoe het met hem ging ¨met mij gaat goed bedankt voor het vragen mevrouw.¨ ik stapte de auto in en we reden naar me huis waar iedereen op mij komst aan het wachten was. Aangekomen thuis maakte ik de deur open ik hoorde luidruchtige stemmen vanuit de keuken, ik liep de keuken in en voor ik het wist waren ze allemaal stil. ¨is er iemand dood ofso kijk me niet zo aan guys en kom me verwelkomen.¨ Mounia rende op me af en omhelsde me en zo ging het maar door en werd ik van alle kanten begroet. we gingen zitten in de woonkamer en ik vertelde ze me hoe me reis ging en hoe het gaat met de baby´s ik was zeker aangekomen ik was van maatje S naar een maatje L gegaan door de buik. ¨geltoe Selina wanneer komen de baby´s ?¨ ik glimlachte naar Mounia en zei ¨inschallah 17 december.¨ ze glimlachte en kwam naast me zitten en kletste rond uit over school hoe het ging de dame zat al in haar 2e jaar havo/vwo en groeide zelf als een jongenvrouw. Mounia begon heupen en borsten te krijgen ze werd langer en kreeg een goed verstand ze was zeker een pittige dame en ik was de enige persoon die haar kon temmen. Ik lachte naar der en stond en zei ¨ik ga me alvast klaarmaken we gaan zo richting het ouderlijke huis van Samira is der henna avond dus ladies nu opstaan wie wil gaan douche etc we vertrekken half 9. ¨ iedereen stond op en ik liep naar me ouderlijke kamer ik pakte uit me koffer me witte caftan uit Dubai. Ik trok hem aan en bekeek me zelf in de spiegel me buik was mooi gevormd in de jurk ik deed wat mascara en maakte me ogen een paar smoke eyes met goud en wit ik deed nog aan de uit einde van oog nog een diamantje en keek me zelf in de spiegel ik zou me blonde krullen vandaag los gewoon laten dus daar hoefde ik niks aan te doen ik deed nog een glosje en stopte me telefoon in me bijpassende gouden tasje ik deed me wit gouden high heels aan en liep de trap af naar beneden.

MVC Lid

Reacties
    194
    19-05-2012

Upsaaa! Weet je hoe spannend..

his girl ❤

Reacties
    902
    04-02-2012

Morgen inschallah 2 vervolgjes.

his girl ❤

Reacties
    902
    04-02-2012

zal zo inschallah plaatsen

his girl ❤

Reacties
    902
    04-02-2012

iedereen stond op en ik liep naar me ouderlijke kamer ik pakte uit me koffer me witte caftan uit Dubai. Ik trok hem aan en bekeek me zelf in de spiegel me buik was mooi gevormd in de jurk ik deed wat mascara en maakte me ogen een paar smoke eyes met goud en wit ik deed nog aan de uit einde van oog nog een diamantje en keek me zelf in de spiegel ik zou me blonde krullen vandaag los gewoon laten dus daar hoefde ik niks aan te doen ik deed nog een glosje en stopte me telefoon in me bijpassende gouden tasje ik deed me wit gouden high heels aan en liep de trap af naar beneden.

Beneden aangekomen keek iedereen me bewonderend aan maar toen Seloua me hakken zag stopte ze abrupt met me bewonderen en zei ze ¨je trekt nu die hakken uit of ik maak van je hoofd een sleehak.¨ ik keek der vermoeid aan en zei ¨ik kan der op lopen dus waarom niet?¨ ¨Selina luisteren nee is nee uit trekken nu ik heb wel slippers voor je die der mooi zullen staan.¨ ik trok me hakken met tegenzin uit en verwisselde ze met de slippers die Seloua me gaf. We wachtte nog Intissar die in de knoop zat met het opmaken van haar ogen, ik liep naar boven en riep haar naar me kamer ze keek me aan en zei ¨waauuwww wat zie je der mooi uit.¨ ik bedankte haar en vroeg haar als ik der een handje zal helpen met der ogen ze knikte en ging zitten op de stoel van me make-up tafeltje ze had een roze jurk,zilvere sieraden en zwarte hakkken. Ik trok een dikke lijn zwarte oogpotlood en begon aan het begin van haar oog met zilver en aan het eind eindigde ik met roze ik deed nog een extreem lijntje roze potlood onder haar ogen waardoor der donkerbruine ogen der nog mooier uit kwamen, ik bijwerkte nog der haar en klaar is kees. Intissar bedankte me en zo liepen we samen al kletsend de trap af. We liepen de woonkamer in en zeiden de heren gedag en liepen met alle meiden samen naar de auto waar Martin op ons aan het wachten was. Hij maakte de deur elegant voor ons open en wij stapte in na een half uur gezeten te hebben in onze auto stopte we eindelijk bij het ouderlijke huis van Samira. We hoorde van buiten af al het muziek van de bendirs en de zingende vrouwen. We liepen naar de deur en belde aan de deur werd open gemaakt door een jongeman in een witte blouse hij liet ons binnen en wees naar een deur die ons zou begeleiden naar de woonkamer waar iedereen zou zijn. Ik liep voorop samen met Narcis de woonkamer in we begroette eerst de moeder van Samira en gingen vervolgens naar Samira toe ik zette een fake glimlach en feliciteerde haar. Ik ging zitten aan een tafel die voor de meiden en mij was bedoelt en begon te kletsen met Intissar die me een hoop vertelde van de afgelopen maanden, Seloua,Narcis en Hajar stonden op en gingen de moeder van Samira helpen in de keuken. Na een uur werd het eten opgediend ik deed een dua voor het eten en begon met eten ik begon als eerste met eten en eindigde als laatste aan tafel met eten ik liet werkelijk niks van de bastilla over Seloua die onlangs aan ons tafel was geschoven om te eten trapte me onder tafel ik keek haar met grote ogen en gebaarde van wat is er ? ze wees met haar hand naar het bord waar der voor nog een hele bastila lag ik keek der in en zag dat ik kruimels aan het eten was ik haalde beschaamd me hand weg en maakte me mond schoon met een servetje de moeder van Samira kwam het bord van tafel halen en zei ¨jullie zijn de eerste die daadwerkelijk het bord leeg hebben gegeten.¨ ik keek beschaamd de andere kant op terwijl ik hoorde dat de meiden aan het lachen waren. Om 01:00 keerde we terug naar huis en ging slapen want morgen was het de henna van Achraf dus met andere woorden vroeg opstaan !!!

Next day :
    Ik keek op de wekker en zag dat het al half 7 was ik stond op en ging een douche nemen ik liep naar me kamer en trok een sweater aan van Rachid ik trok me zwangerschap skini jeans aan en deed me haar in een slordige knot ik liep naar beneden en begon met het ontbijt maken ik maakte wat lmsemen en wat sfenj na een uur was ik al klaar ik liep naar boven en wekte allen op nadat ze het woord sfenj en lmsemen hadden gehoord rende ze al naar de badkamer om hun zelf te verfrissen. Na een kwartier kwam iedereen de keuken binnen en begonnen we met eten als afgesproken ruimde Seloua en Intissar de vuile vaat op en ging de rest het huis opruimen en voor we het wisten was het huis al schoon ik keek op de klok en zag dat het al half 9 was oei ik riep de dames en zei ¨20 minuten tijd en jullie zijn allemaal klaar.¨ we splitste op en iedereen ruimde zijn dingen bij elkaar ik had een witte kaftan voor de henna van Achraf, ik stopte die in me tas met de bijpassende spullen. Ik wisselde me sweater snel om in een wit shirt en een lange zwarte colbert ik pakte nog een beige sjaal en gooide die over me nek ik spoot wat chanel allure en liep naar beneden ik trok daar me beige diortjes aan en wachte op de meiden na 5 minuten kwamen ze allen naar beneden en vertrokken met de heren die op de bank zaten naar het ouderlijke huis van Achraf aangekomen daar begroette ik de moeder van Achraf en omhelsde haar hoever het kon met een buik die in de wegstond ik gaf Narcis en Aya een kus die wie gister avond hadden afgezet thuis. Ik schudde Ismael de hand en zo ook Achraf hij glimlachte en vroeg me hoe het met me ging ¨goed hamdoulilah.¨ hij glimlachte en keek toen naar me buik en zei en met de baby´s , ik slikte een brok en zei met moeite ¨hamdoelilah over 2 maanden zullen ze der zijn inschallah.¨ hij glimlachte ik zag dat hij het ook moeilijk had, hij vriemeldde wat met ze handen en keek vervolgens me diep in me ogen aan ¨van wie zijn de kinderen ?¨ ik schrok van de vraag en opdat moment ging me telefoon af ik keek naar het nummer dat me niet bekend was,ik nam op en zei ¨hallo met Selina Amrani.¨¨Selinaatje snoepje waarom zo zakelijk.¨ ik keek naar Achraf en zag dat hij het gehoord had ¨Ilias hoe kom je aan me nummer.¨ ¨nou nou mag ik niet me schatje bellen dan ?¨ ik zuchtte en zei ¨luister Ilias of je gaat me nu zeggen wat er is of ik hang op.¨ ¨oke dan zullen we zakelijk ten gronde gaan of jij gaat met mijn bedrijf samen werken of ik vertel aan de journalisten door dat je zwanger bent van Achraf en ik verzin zeker nog een paar sappige verzinsels.¨ ik rolde met me ogen en zei ¨wat ben ik bang zeg.¨ ¨dat zal je zeker moeten zijn want ik heb een video opname van jullie in bed.¨ ik schrok en zei ¨hoe kom jij daar aan.¨ hij lachte door de telefoon en zei ¨nou ja ik heb zo´n mij mannetjes.¨ ik bleef stil en dacht na Selin denk denk, ik glimlachte en zei ¨ga verder.¨ ¨zo dus je gaat akkoord ?¨ ¨ik heb niks gezegd wil alleen meer weten van de business.¨ ¨wat dacht je van zo bij café taveerne ?¨ ¨ik denk der over na bel me over 5 minuten terug.¨ ik hing op en liep naar Seloua en Narcis ik trok hen mee naar de douche en deed vervolgens de douche op slot en het raampje in de douche deed ik dicht ik keek ze aan en zei ¨Ilias weet over alles hij weet dat ik naar bed ben gegaan met Achraf hij heeft een video opname van ons in bed.¨ de meiden deden hun hand voor hun mond en konden alleen een O my god uit hun mond laten komen. ¨als ik niet met zijn advocaten samen zal werken zal hij het vertellen aan journalisten zodat ik weer in de spotlights sta.¨ ¨die schoft ik zal hem een lesje leren.¨ zei Seloua, ik lachte en zei ¨ik weet al hoe ik hem ga strikken hij heeft een videoband van ons hij heeft ons stiekem bespied dat is ten strengste verboden ik ga hem voor de rechter slepen met bewijzen hij wil zo met me praten in het cafeetje in het winkelcentrum zal ik gaan ?¨ ¨jaaaaa ga en leer hem een lesje.¨ zei Narcis ¨hebben jullie zeker geen hulp nodig ?¨ ¨a nee we zijn al met ze velen maar je moet voor 6 uur terug zijn want er komen mensen.¨ ik knikte en zei ¨laat ik dan nu al ervandoor gaan.¨ we liepen de badkamer uit en ik ging alvast me schoenen aan trekken ik trok me blackberry die over ging ¨ja binnen half uur zie ik je daar.¨ en ik hing op ik liep de keuken in en zei tegen geltie dat ik nog iets moet afhandelen en als ze nog iets nodig heeft voor strakjes ? ¨a la a benti ga maar en voor 6 uur hier komen.¨ ik gaf de dames en gelti een kus op de wang en liep de deur uit. ik deed me portier open en voor dat ik hem dicht kon maken werd ie tegen gehouden door niemand anders dan Achraf ¨waar ga je naar toe ?¨ ik pakte me zonnebril uit het dashboardkastje deed hem op en zei ¨moet ff wat zaken regelen nog en dan kom ik terug.¨ hij knikte en zei ¨kan je me ff brengen naar me huis.¨ ik knikte en zei ¨stap maar in.¨ Achraf stapte via de andere kant in en ging zitten. ¨gordel om.¨ ik startte de auto en reed naar Achraf´s huis waar hij vanaf morgen met zijn vrouw zal wonen. Na een kwartier stond ik voor ze huis en deed ik me zonnebril af ik glimlachte en zei ¨moet ik je straks ook komen halen ?¨ hij schudde ze hoofd en zei ¨kom je nog ff binnen om het te bezichtigen.¨ ik keek op me Rolex en schudde me hoofd ¨sorry moet er nu echt vandoor.¨ hij knikte en nam afscheid van me met een kus op me wang.¨ hij sloot de portier en ik reed met een volle vaart weg ik stopte bij een stoplicht en schudde me hoofd, wat heeft dat veel bij me losgelaten ik legde me hand op gekuste wang en glimlachte het stoplicht werd groen en ik reed naar me bestemming. Aangekomen bij het café stopte ik een microfoon in me bh en me recorder ook vervolgens liep ik naar binnen en zag ik Ilias in de hoek. Ik gaf hem een knikje en liep naar hem toe,hij stond op en wou me de hand schudden maar die nam ik niet aan ik ging zitten.

MVC Lid

Reacties
    60
    21-04-2012

upupupupupupuppsss
    en nog veel succes in marokko x.
    x. magribiaa

meerdere gebruikers

Reacties
    1.563
    10-11-2009

upupupupupupupupup

we kregen er tog 2

MVC Lid

Reacties
    196
    05-05-2012

haha leuk ga verder
    Bentayeb girrl

his girl ❤

Reacties
    902
    04-02-2012

sorry dames wou gister nog eentje plaatsen maar kwam tijd te kort zal zo 2 vervolgjes achter elkaar plaatsen

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport