Ik lachte en vertelde ze waar ik woon ik stond op en keek in de spiegel ik zag dat me haar rommelig der bij stond en dat je me buikje kon zien ik raakte in paniek en gooide me hele kast overhoop ik pakte snel maar me gele maxi rok en me witte blouse die ik der boven op aan trok. Ik bekeek me zelf in de spiegel en gaf me zelf een knipoog.
Ik hoorde de bel dus liep ik snel naar de voor deur en maakte hem open, de jongens kwamen één voor één binnen en vervolgens de dames, ik begeleide ze naar de woonkamer en voor je het wist nam iedereen de bank in beslag. Ik hoorde een getik van een hak achter me en vervolgens een hand op me schouder ik draaide me om en zag Achraf en Samira ik glimlachte en nep en vroeg het met ze ging en liet ze vervolgens ook plaats nemen op de bank ik liep naar de keuken en hiel Adriana met thee klaarmaken en lekkernijen uit de kast te halen, Adriana keek me boos aan op een gegeven moment en wees met der vinger naar me ¨en nu ga je heel goed naar me luister jij gaat nu naar de woonkamer en gaat daar met je bezoek zitten ik wil je hier niet meer zien tenzij je me ergens voor nodig heb.¨ ik keek Adriana zielig aan maar zij kon niks anders dan streng naar mij kijken en haar vinger laten wijzen naar de uitgang van de keuken. Ik liep met lood aan me pantoffels naar de woonkamer en zette snel een glimlach op en ging naast Rachid zitten, hij keek me aan en we begonnen te kletsen na een tijdje kwam Adriana de woonkamer in met Marokkaanse thee en allerlei koekjes op een bord we bedankte haar en Nordin schonk thee voor ons allen. De meiden keken naar de klok en vervolgens naar mij, ik lachte en keek naar Seloua ze knikte en ik zei ¨denk jij wat ik denk ?¨ ¨als jij denkt dat het shopping time is dan heb je het goed.¨ ik lachte ¨dat denk ik dus ook de dames en ik draaide ons naar de heren en voor je het wist keken we ze allemaal aan met puppy ogen.¨ de jongens gaven al snel toe en zo liepen we me appartement uit en richt oxfordstreet.
Aangekomen in oxfordstreet de duurste winkelstraat van London liepen de dames en ik voorop de winkels in en de jongens achter ons, Seloua en ik liepen de Gucci samen in en rende naar de schoenen & tassen planken. We keken onze ogen uit ik koos voor een Witte Gucci tas en beige stiletto´s ik kocht ook nog een roze bikini, Seloua koos voor een roze Gucci tas, zwarte stiletto´s en blauwe bikini. We liepen met de dames de winkels in en uit en na 5 uur gewinkeld te hebben kozen we der voor om iets te gaan eten we kozen voor een sikhs restaurant en begonnen te eten we hadden het over de zaken hoe ze liepen en over hoe de recht zaak is verlopen van Chafik Seloua was erg geschrokken toen ze hoorde dat Chafik wegens mishandeling en verkrachting veroordeeld zou worden voor 5 jaar lang. Om 11 uur gingen we naar huis en keken nog een film ik liep naar de 3 logeerkamers en zag dat Adriana ze al had klaargemaakt. Ik liep naar de woonkamer en keek de dames aan wie gaat er bij mij slapen ? ¨wij allemaal.¨ zei Hajar. Ik trok me wenkbrauw op en zei ¨wie zei dat ik dat wel wil ?¨ ze stak der neus in de lucht en zei ¨ ook al zou je weigeren wij blijven allemaal bij jou slapen behalve Samira die gaat slapen met Achraf.¨ ik knikte en haalde me schouders op ¨jullie doen wat jullie willen zolang ik mijn nachtrust krijg ben ik tevreden.¨ de dames glimlachte en liepen met mij naar de slaapkamer nadat we de jongen een fijne nachtrust toegewenst hadden. Seloua begon met me haar te vlechten in de slaapkamer en voor ik het wist liet ik een traan, Intissar keek me geschrokken aan en zei ¨melkie yek labas ?¨ ik schudde me hoofd en begon te huilen, de dames verzamelde zich om mij en Seloua en Hajar begonnen me te omhelzen en te troosten. Nadat ik gekalmeerd was keek ik ze allemaal aan en zei ¨iiik beenn zwangeerr.¨ en voor ik het wist barste ik weer in tranen uit. Seloua trok me naar der toe en omhelsde me en fluisterde in me oor dat het niet erg was. Nadat ik gekalmeerd was vertelde ik hen wat er is gebeurt. ¨ik voel me zo vies zo een **** tussen jullie wie geeft zijn maagdelijkheid weg voor het huwelijk Selina die moet der voor opdraaien en zal op de brandstapel worden gegooit want zij is een mislukte.¨ zei ik met tranen ik durfde niemand aan te kijken dus bestudeerde ik me handen, ik werd aan me kin omhoog getrokken ik keek omhoog en zag daar Rachid met ongelovige naar me kijken. ¨sla me maar ik verdien het ik ben een **** een schande sla me.¨ hij schudde ze hoofd en keek iedereen aan in de slaapkamer ¨meiden iedereen er uit behalve Seloua,Nordin en Khalid.¨ die toevalig met ze drieën de kamer betraden en mij verhaal hoorden, ik keek nog steeds naar de grond ik durfde me broers niet aan te kijken. ¨Selina luister van wie ben jij zwanger.¨ ik schudde me hoofd en zei ¨kan ik jullie niet vertellen anders zullen der nog grotere problemen komen.¨ Nordin keek me woest aan en zei ¨van welke zemmer ben je zwanger en je zeg het me nu.¨ ik schudde opnieuw me hoofd en voor ik het wist ontving ik een harde klap op me wang. ¨vertel het me nuuu Selina nu.¨ en zo schudde ze me schouders op en neer. Ik kon de druk niet meer aan en voor ik het wist werd alles zwart.
Mama ? Papa ? zijn jullie dat. Ik keek in het donkere en zag een vrouw en een man een krachtige licht stralen, mama ? de vrouw glimlachte en kwam samen met de man naar mij toe. ¨luister Selina verzorg jou kind en toon berouw aan Allah alles zal op zijn pootjes vallen als je bevallen word trek je van niks of niemand aan in de wijde wereld, je vader en ik zijn trots op je ook al heb je een grote fout gemaakt let op je zus en broers.¨ ik knikte en keek toen naar mijn vader die iets donkere licht straalde ¨luister Selina voor mij is het te laat ik moet branden voor mij fouten, maak niet de zelfde fout en toon berouw aan Allah en bid voor mij dat ik terug zal keren bij je moeder en Allah swt. Ik ben trots op je mijn dochter je bent al die tijd sterk gebleven en vergeef het mij en je moeder voor onze fouten en bid voor ons en ook al zijn we der niet meer we blijven voort leven in jou hart voor alles is er een oplossing heb vertrouwen in Allah maar zet je fiets op slot.¨ de mevrouw en de meneer liepen van me weg en draaide zich nog één keer om en bliezen een hand kus en verdwenen. Ik opende me ogen en zag dat alles wit was ik rook een muffe geur en ik kon één ding bedenken ik lig in het ziekenhuis, ik knipperde met me ogen en verkende me kamer het was leeg ik dacht na en dacht aan de droom ik heb mijn ouders gezien. Ik dacht aan papa die niet bij mama kon zijn om zijn fouten ya Allah vergeef hem voor al zijn zondes.

jullie en jullie reis beschermen tegen het kwade Insh'Allah !!