Poll resultaten: Hoelang probeer je zwanger te worden?

Stemmers
314. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Pas begonnen, minder dan één jaar.

    167 53,18%
  • Tussen de twee en vier jaar.

    89 28,34%
  • Tussen de vier en vijf jaar.

    16 5,10%
  • Langer dan vijf jaar.

    42 13,38%
  1. #5026
    MVC Lid

    Reacties
    11
    30-11-2016

    Salaam wa alaikome, bestaat de topic nog

  2. #5027
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    Saeeda hoe gaat het met je. Ik heb een zoontje van 11 maanden na 4de iui. Ik heb mijn zoontje na 9jaar gekregen. Elhemdollilah. Ik voel met je mee. Vooral jij bent ook zo lang bezig. sabr voor jou. Allah ie tik asabr. Allah ie sheffik. Allah ie tik baby in sha Allah. amin. Hoe gaat het nu met je? Ik hoop voor diegene die zwanger wilt worden in sha Allah zwanger wordt.

    Ayah hoe s het met je? En is het gelukt. Met welke ben jij bezig? Iui ivf ics? Bij de 4 de iui toen ik werd gensemineerd mocht ik eindelijk een kwartier blijven liggen maar bij die andere keren toen ik door andere geinsemineerd werd door anderen mocht het niet. En ja toevallig bij de 4de x x dat ik wel.mocht blijven liggen werd ik zwanger.
    Tip: vraag aan je arts of je mag blijven liggen. Nee heb je ja kun je krijgen. In amc had een klein groep.mensen onderzoek gedaan . de meesten die bleven liggen nadat ze geinsemineerd werden werden zwanger en diegene niet bleven liggen waren meesten niet zwanger.

  3. #5028
    MVC Lid

    Reacties
    96
    21-06-2016

    Citaat Geplaatst door Marjama Bekijk reactie
    Saeeda hoe gaat het met je. Ik heb een zoontje van 11 maanden na 4de iui. Ik heb mijn zoontje na 9jaar gekregen. Elhemdollilah. Ik voel met je mee. Vooral jij bent ook zo lang bezig. sabr voor jou. Allah ie tik asabr. Allah ie sheffik. Allah ie tik baby in sha Allah. amin. Hoe gaat het nu met je? Ik hoop voor diegene die zwanger wilt worden in sha Allah zwanger wordt.

    Ayah hoe s het met je? En is het gelukt. Met welke ben jij bezig? Iui ivf ics? Bij de 4 de iui toen ik werd gensemineerd mocht ik eindelijk een kwartier blijven liggen maar bij die andere keren toen ik door andere geinsemineerd werd door anderen mocht het niet. En ja toevallig bij de 4de x x dat ik wel.mocht blijven liggen werd ik zwanger.
    Tip: vraag aan je arts of je mag blijven liggen. Nee heb je ja kun je krijgen. In amc had een klein groep.mensen onderzoek gedaan . de meesten die bleven liggen nadat ze geinsemineerd werden werden zwanger en diegene niet bleven liggen waren meesten niet zwanger.
    Salam alaikoem. Alhamdullilaah , hoe gaat het met jou?

    Ik heb 4 maanden clomid gebruikt. Sloeg jammer genoeg niet aan. Op dit moment ben ik gestopt met medicatie en ziekenhuisbezoekjes.. Heb er geen zin meer in haha. Wil nu natuurlijke dingen uitproberen.

    Iemand ervaring met de uienkuur??
    Rabbi la tadharni fardan wa anta gayrul waritheen*
    Rabbi hab lie min ladunka dhuriyetten tayibattan innaka sami3oe du3ae **

  4. #5029
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    Wa3alaikom salam.met mij gaat het goed. Elhemdollilah . ik zou als ik jou was verder gaan in de medische molen. wie weet zal het wel helpen. Ik ben via iui zwanger geworden. Maar wat ik ook heb geprobeerd is palmpolm met honing. En ook na menstruatie een pan met water en rode uien koken in de avond voordat je gaat slapen en dan er boven op staan met een handdoek of dekentje over je heen. Ongeveer een kwartier. Dan gelijk je bed in. Dus dan vantevoren naar de toilet of je dingen doen zodat je daar beneden warm blijft. Ik ken wat mensen die dat ook hebben gedaan. Dat kan je dus ook als sabab doen en palmpolm. Hyama kan je ook doen. Maar ik zou zeker wel hulp aannemen van de ziekenhuis. Het zijn misschien wel veel bezoekjes aan de ziekenhuis. Daarom veel sabr is belangrijk, duas doen. Ik hoop voor jullie dat jullie zwanger worden in sha Allah

  5. #5030
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    Salam iedereen. Hoe gaat het met jullie?

    Salam Saeeda hoe gaat het met jou?

  6. #5031
    MVC Lid

    Reacties
    16.896
    23-05-2008

    Saeeda, heb je wel es roqyah verricht?

  7. #5032
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    Salam dames alles goed hier.
    Ja heb meerdere maals rokya gedaan schat. Xxx
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

  8. #5033
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    Salamo 3alaikom. Saeda hoe gaat het met je? Ben je nog bezig met ivf? Ben zo benieuwd en hoop voor je dat je in sha Allah zwanger wordt. Xxx

  9. #5034
    MVC Lid

    Reacties
    2
    18-06-2015

    Dag dames ik probeer al jaren zwanger te geraken maar zonder succes. Onverklaarbare onvruchtbaarheid.
    Ik heb al vanalles geprobeerd van roqya tot ivf. Ik ga kapot van verdriet.

  10. #5035
    MVC Lid

    Reacties
    2
    18-06-2015

    ik zou dit graag met jullie willen delen voor al diegene die proberen zwanger te geraken.
    https://www.youtube.com/watch?v=tY_1uC86aD0

  11. #5036
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Salaam meiden. Allereerst wens ik een ieder van jullie met een kinderwens, inshallah een gezonde en voldragen zwangerschap! Ik kan mij niet voorstellen hoe zo iets zou moeten voelen, terwijl je die drang hebt, echt een dikke kus op jullie voorhoofd voor jullie geduld en inshallah word al dat geduld beloont! Maar ik heb ook een tip, en baat het niet schaad het niet, integendeel trouwens want het is echt goed voor je baarmoeder. Gedroogde lavendel. Ik haal het uit Marokko. Gewoon gedroogde lavendel, in een steelpannetje en water, op het vuur en zodra het water begint te koken van het vuur halen. Doe het in een groot/ruim bakje of een emmertje kan ook en ga er boven hurken. LET OP!! Niet te dichtbij want het is natuurlijk kokend heet. Doe dit op je 1 nalaatste dag van jouw menstruatie of 2 dagen voor het einde van jouw menstruatie, zolang jouw baarmoeder mond maar open staat en de dampen bij de baarmoeder kunnen komen. Lavendel is desinfecterend dus maakt het echt goed schoon daar binnen en de warmte is altijd goed. Zo is de dochter van de vriendin van mijn moeder zwanger geworden. Het wou bij haar ook niet lukken en na van alles geprobeerd te hebben, werd haar dit dus geadviseerd en het moment dat zij het deed, kwam er soort van water achtig iets uit haar ofzo. En dit heeft zij dus 1 of 2x gedaan aan het eind van haar menstruatie en werd daarna zwanger. Of het daar door komt? Allahoe a3lem, maar zoals ik al zei, baat het niet schaadt het niet. En het is zo wie zo goed om te doen elke maand, of je nou zwanger wilt worden of niet, gewoon om het goed schoon te houden (dus ook de va-jay-jay)
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  12. #5037
    MVC Lid

    Reacties
    301
    13-01-2009

    Citaat Geplaatst door nawara Bekijk reactie
    Dag dames ik probeer al jaren zwanger te geraken maar zonder succes. Onverklaarbare onvruchtbaarheid.
    Ik heb al vanalles geprobeerd van roqya tot ivf. Ik ga kapot van verdriet.
    Moge Allah swt je verrijken met een prachtige baby. Amin
    Je mag verdrietig zijn om wat je graag wilt, maar accepteer ook dat alles van Allah swt komt. Dus om je zelf kapot te maken door verdriet is niet goed voor jou. Misschien heeft Allah swt je dit gegeven als beproeving hoe ga je er mee om.
    Weet dat Allah swt alle duas verhoord en blijf dua doen. Als je hier in deze wereld geen kindjes mag krijgen weet dat je zult krijgen in de djenna!

  13. #5038
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    dag dames
    hoe gaat het hier? ik hoop dat het bij enkele dames gelukt is om zwanger te worden inch Allah
    wou jullie laten weten dat mijn tijd is gekomen dat ik van Allah swt een kindje heb gekregen.... alhamdoelilah!!!!!! nooit verwacht,wel altijd gehoopt na 10 jaar
    dus geef de hoop niet op en blijf vertrouwen op Allah.
    ik blijf hier actief en mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het wel
    meiden geef het niet op, het zal komen op het juiste moment, het moment die Allah voor je heeft gegeven voor je geboren was
    dikke knuffels
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

  14. #5039
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    ik heb deze dingen gedaan bij mijn vijfde ivf als sabab
    *begin met omnibionta vitamine.
    *niet blootvoets lopen.
    *granaatappelsap elke dag 1 glas drinken.
    *thee met gemberstukjes elke avond voor het slapen en erna onder de dekens kruipen.
    *elke nacht je buik/baarmoeder bedekken met extra dekentje tijdens het slapen.
    *kousen aandoen hele dag en nacht.
    *geen zware werk verrichten na de terugplaatsing.
    *alle fruit en groenten goed wassen.
    *geen stress en rustig blijven.
    en last but not least: veeeel duas en sadaka doen en aan mensen vragen om duas.
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

  15. #5040
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    wat je ook kan doen is lang deze dokter gaan, een bekende onder ons marokaanse vrouwen, ze heeft al veel vrouwen geholpen om zwanger te worden weliswaar is dit sabab want kinderen komen van Allah. Dr. Mina Bardoukhe, ze zit wel in brussel http://www.wiartmedicalcenter.be/
    door haar heb ik een regelmatige cyclus gekregen (ik had eerst geen cyclus) waardoor ik bij mijn ivf veel minder hormonen moest spuiten.
    en mijn fertiliteits dokter Dr Meeuwis Luc een hele goede dokter, veel kennis en zeer professioneel
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.