Poll resultaten: Hoelang probeer je zwanger te worden?

Stemmers
305. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Pas begonnen, minder dan één jaar.

164 53,77%
  • Tussen de twee en vier jaar.

84 27,54%
  • Tussen de vier en vijf jaar.

16 5,25%
  • Langer dan vijf jaar.

41 13,44%
+ Reageer
Pagina 337 van 338 EersteEerste ... 287 312 327 335 336 337 338 LaatsteLaatste
5.041 tot 5.055 van 5058
    MVC Lid

Reacties
    2
    18-06-2015

Dag dames ik probeer al jaren zwanger te geraken maar zonder succes. Onverklaarbare onvruchtbaarheid.
    Ik heb al vanalles geprobeerd van roqya tot ivf. Ik ga kapot van verdriet.

MVC Lid

Reacties
    2
    18-06-2015

ik zou dit graag met jullie willen delen voor al diegene die proberen zwanger te geraken.
    https://www.youtube.com/watch?v=tY_1uC86aD0

MVC Lid

Reacties
    3.252
    26-12-2015

Salaam meiden. Allereerst wens ik een ieder van jullie met een kinderwens, inshallah een gezonde en voldragen zwangerschap! Ik kan mij niet voorstellen hoe zo iets zou moeten voelen, terwijl je die drang hebt, echt een dikke kus op jullie voorhoofd voor jullie geduld en inshallah word al dat geduld beloont! Maar ik heb ook een tip, en baat het niet schaad het niet, integendeel trouwens want het is echt goed voor je baarmoeder. Gedroogde lavendel. Ik haal het uit Marokko. Gewoon gedroogde lavendel, in een steelpannetje en water, op het vuur en zodra het water begint te koken van het vuur halen. Doe het in een groot/ruim bakje of een emmertje kan ook en ga er boven hurken. LET OP!! Niet te dichtbij want het is natuurlijk kokend heet. Doe dit op je 1 nalaatste dag van jouw menstruatie of 2 dagen voor het einde van jouw menstruatie, zolang jouw baarmoeder mond maar open staat en de dampen bij de baarmoeder kunnen komen. Lavendel is desinfecterend dus maakt het echt goed schoon daar binnen en de warmte is altijd goed. Zo is de dochter van de vriendin van mijn moeder zwanger geworden. Het wou bij haar ook niet lukken en na van alles geprobeerd te hebben, werd haar dit dus geadviseerd en het moment dat zij het deed, kwam er soort van water achtig iets uit haar ofzo. En dit heeft zij dus 1 of 2x gedaan aan het eind van haar menstruatie en werd daarna zwanger. Of het daar door komt? Allahoe a3lem, maar zoals ik al zei, baat het niet schaadt het niet. En het is zo wie zo goed om te doen elke maand, of je nou zwanger wilt worden of niet, gewoon om het goed schoon te houden (dus ook de va-jay-jay)
    The dream is the real. The hustle is sold separately

MVC Lid

Reacties
    293
    13-01-2009

Citaat Geplaatst door nawara Bekijk reactie
    Dag dames ik probeer al jaren zwanger te geraken maar zonder succes. Onverklaarbare onvruchtbaarheid.
    Moge Allah swt je verrijken met een prachtige baby. Amin
    Je mag verdrietig zijn om wat je graag wilt, maar accepteer ook dat alles van Allah swt komt. Dus om je zelf kapot te maken door verdriet is niet goed voor jou. Misschien heeft Allah swt je dit gegeven als beproeving hoe ga je er mee om.
    Weet dat Allah swt alle duas verhoord en blijf dua doen. Als je hier in deze wereld geen kindjes mag krijgen weet dat je zult krijgen in de djenna!

soooo crazy

Reacties
    1.206
    15-11-2006

dag dames
    hoe gaat het hier? ik hoop dat het bij enkele dames gelukt is om zwanger te worden inch Allah
    wou jullie laten weten dat mijn tijd is gekomen dat ik van Allah swt een kindje heb gekregen.... alhamdoelilah!!!!!! nooit verwacht,wel altijd gehoopt na 10 jaar
    dus geef de hoop niet op en blijf vertrouwen op Allah.
    ik blijf hier actief en mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het wel
    meiden geef het niet op, het zal komen op het juiste moment, het moment die Allah voor je heeft gegeven voor je geboren was
    dikke knuffels
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

soooo crazy

Reacties
    1.206
    15-11-2006

ik heb deze dingen gedaan bij mijn vijfde ivf als sabab
    *begin met omnibionta vitamine.
    *niet blootvoets lopen.
    *granaatappelsap elke dag 1 glas drinken.
    *thee met gemberstukjes elke avond voor het slapen en erna onder de dekens kruipen.
    *elke nacht je buik/baarmoeder bedekken met extra dekentje tijdens het slapen.
    *kousen aandoen hele dag en nacht.
    *geen zware werk verrichten na de terugplaatsing.
    *alle fruit en groenten goed wassen.
    *geen stress en rustig blijven.
    en last but not least: veeeel duas en sadaka doen en aan mensen vragen om duas.
    Onvruchtbaarheid bestaat uit twee soorten: Namelijk een soort waar een oorzaak voor is en behandeld kan worden. En een soort onvruchtbaarheid die is aangeboren. Allah heeft deze persoon zo geschapen en dit is niet te genezen. Al zou je dit behandelen, dan zou dit geen nut hebben omdat Allah gewild heeft dat deze persoon onvruchtbaar is. En er is niemand die zich tegen Zijn Besluit kan verzetten.

soooo crazy

Reacties
    1.206
    15-11-2006

wat je ook kan doen is lang deze dokter gaan, een bekende onder ons marokaanse vrouwen, ze heeft al veel vrouwen geholpen om zwanger te worden weliswaar is dit sabab want kinderen komen van Allah. Dr. Mina Bardoukhe, ze zit wel in brussel http://www.wiartmedicalcenter.be/
    door haar heb ik een regelmatige cyclus gekregen (ik had eerst geen cyclus) waardoor ik bij mijn ivf veel minder hormonen moest spuiten.
    en mijn fertiliteits dokter Dr Meeuwis Luc een hele goede dokter, veel kennis en zeer professioneel

soooo crazy

Reacties
    1.206
    15-11-2006

Citaat Geplaatst door nawara Bekijk reactie
    dag lieverd
    eerst en vooral ik begrijp je verdriet en het is normaal deze pijn te voelen. ik had ook alles geprobeerd, je voelt dat je bijna zonder opties zit maar geef gewoon niet op want het is een test van Allah
    ik weet het is moeilijk, probeer je sterkte uit je geloof te halen dat deed ik ook
    hoelang ben je bezig en hoeveel keren ivf heb je gedaan
    ik hoop uit het diepste van mijn hart dat jij en alle vrouwen met kinderwens verblijd worden met een wonden inch Allah ya rabbi alamien

soooo crazy

Reacties
    1.206
    15-11-2006

deze dua deed ik elke keer na gebed en wanneer ik kon

Allahumma inna as'aluka waladan salihan, awaladan salihatan, ya arhama rahimien ya rabbi halamien

Oh Allah geef mij een vrome zoon of dochter, oh de barmhartige en god van alle werelden

MVC Lid

Reacties
    3.252
    26-12-2015

Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    dag dames
    hoe gaat het hier? ik hoop dat het bij enkele dames gelukt is om zwanger te worden inch Allah
    wou jullie laten weten dat mijn tijd is gekomen dat ik van Allah swt een kindje heb gekregen.... alhamdoelilah!!!!!! nooit verwacht,wel altijd gehoopt na 10 jaar
    dus geef de hoop niet op en blijf vertrouwen op Allah.
    ik blijf hier actief en mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het wel
    meiden geef het niet op, het zal komen op het juiste moment, het moment die Allah voor je heeft gegeven voor je geboren was
    dikke knuffels
    Wollah dit is echt schitterend om te lezen, 1000 mabrouk!! Inshallah dat jullie kind een vrome en vooral een gezond kind is en zal blijven!!! Wanneer ben je bevallen dan?!?!?!

soooo crazy

Reacties
    1.206
    15-11-2006

choekran bezaf. amien voor iedereen..
    augustus. het was een heel moeilijk maar hamdoelilah wij zijn Allah elke moment dankbaar voor dit wondertje

soooo crazy

Reacties
    1.206
    15-11-2006

augustus. het was een heel moeilijk maar hamdoelilah wij zijn Allah elke moment dankbaar voor dit wondertje

MVC Lid

Reacties
    3.252
    26-12-2015

Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    Elhamdoulilah, nu tijd om te genieten! Verdient het na al die jaren sbar!

soooo crazy

Reacties
    1.206
    15-11-2006

Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Elhamdoulilah, nu tijd om te genieten! Verdient het na al die jaren sbar!
    choekran!!!!!!!

MVC Lid

Reacties
    32
    31-03-2016

Mij is ook jaren wijs gemaakt dat ik niet natuurlijk zwanger kan worden,
    Omdat ik pcos heb, zoveel stress erom gehad..
    En gister voelde ik me beroerd , misselijk..
    Mijn moeder zei test, werd nog boos ook want de dokters hadden me eenmaal verteld dat het nooit
    Zou lukken zonder medicatie...
    Maar test was toch echt positief,..
    4 testen gedaan zelfs ...
    Verlies nooit de hoop in Allah swt