Poll resultaten: Hoelang probeer je zwanger te worden?

Stemmers
314. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Pas begonnen, minder dan één jaar.

    167 53,18%
  • Tussen de twee en vier jaar.

    89 28,34%
  • Tussen de vier en vijf jaar.

    16 5,10%
  • Langer dan vijf jaar.

    42 13,38%
  1. #4891
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Rkia, ik ben superblij voor je!
    Elhamdoelilaah dat het gelukt is in deze mooie maand Ramadan! bloedtest zou vast ook positief zijn! Een voldragen zwangerschap inshaAllah! Echt heel happy for you!!

    Mabrouk schat!

  2. #4892
    MVC Lid

    Reacties
    50
    10-09-2002

    Chokran allebei in shaa Allah is mijn bloedname goed.
    Marjama; k ga gewoon verder vasten zolang k geen klachten heb van misselijkheid enz.
    K heb nog reserve genoeg en neem die vitaminen in.
    Momenteel cava hmdl.
    K zie die gynaecoloog pas bij de echo op 7-8 weken in shaa Allah, dan eens horen wat ze zegt ivm ramadan.
    Nogmaals merci voor de steun van jullie
    Allah is met de geduldigen

  3. #4893
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    rkia inshaAllah
    mijn verloskundige raadde mij het af om voor 12 weken te gaan vasten. Ben toch met 11 weken gaan vasten maar voelde mij prima. Als je voelt dat het niet gaat en je vreest voor jezelf en je kindje kun je altijd nog gaan eten. Gair inshaAllah.

  4. #4894
    MVC Lid

    Reacties
    50
    10-09-2002

    Sallaam, mijn bloedwaarden waren goed hmdl, volgende week nog eens teruggaan.
    K ben enkel zo moe en vandaag steken in mijn rechterzijde, k weet nt of dit met zwangerschap te maken heeft of van te weinig vocht komt ofzo allahlim.
    K kan het nog steeds niet geloven.

    Ik wens jullie een fijne ramadan toe, ben nu 4 weken ver elhamdolilah in shaa Allah dat k gewoon kan doorvasten.


    Vele Gr
    Allah is met de geduldigen

  5. #4895
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    Elhemollilah, hoop voor je op een voldragen zwangerschap. Wat mn vader zei over vasten is dat als je zwanger bent dat je het wel moet proberen om te vasten en wat golden_nadoriaa zei als je voelt dat het niet gaat dan kan je eten.
    Dan weer volgende dag of over 2 dagen weer proberen. Ik vind het goed van jou dat het jou lukt. Helaas voor mij mag ik niet mee doen door mijn trage schildklier. Ik had graag ook willen vasten. Probeer zoveel mogelijk water te drinken tot het moment dat je mag eten en drinken. Wanneet mag je echo doen? Allah ie 3awen. Groetjes

  6. #4896
    MVC Lid

    Reacties
    50
    10-09-2002

    Sallaam,
    Jullie hebben gelijk inderdaad. K ga proberen, zolang als het gaat doe k voort in shaa alalh.
    K moet 1 juli nogmaals bloed laten nemen, als die in orde is dan krijg k een afspraak bij de gynaecoloog voor de echo.
    K hoop dat mijn waarden goed stijgen in shaa Allah.
    Bij etenstijd ben k zo moe nadat k gegeten heb, k slaap n uurtje of 2 na t eten en sta dan terug op voor wat fruit en water.
    Ik hoop in shaa Allah dat saeda die deze topic begonnen is ook snel zwanger geraakt in shaa Allah.
    Allah is met de geduldigen

  7. #4897
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    salam.ik hoop het ook voor saeeda in sha allah wordt je gauw zwanger. wij doen du3at voor je.

  8. #4898
    MVC Lid

    Reacties
    50
    10-09-2002

    Sallaam,
    Alles oke met iedereen.
    Tweede bloedname achter de rug, die is goed gestegen hmdl. Heb net na ramadan mijn eerste echo in shaa Allah.
    K ben Allah dankbaar voor dit mooie cadeau in deze gezegende maand hmdl.
    Moge iedereen met een kinderwens zijn droom in vervulling zien gaan in shaa Allah.

  9. #4899
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    Hamdollilah is ook bij je tweede bloedopname goed gestegen. Ja echt he een mooiere cadeau kan je je niet voorstellen in ramadan. Ik hoop voor diegene die een kinderwens heeft dat ze zwanger zullen worden in sha allah.

  10. #4900
    MVC Lid

    Reacties
    12
    06-07-2015

    Salaam Alaykoum Lieve Dames...

    Voor alle zwangeren.. Mabrouk!
    Moge Allah subhana wa ta ala jullie een voldragen zwangerschap en een gezond kindje schenken, Ameen.

    Voor alle dames met een kinderwens..
    Moge Allah subhana wa ta ala ons veel Sabr geven en ons ook verblijden met een zwangerschap, Ameen.

    Vandaag heb ik de terugplaatsing gehad van mijn 1e ronde icsi..
    De andere embryo`s waren niet goed genoeg.. dus geen in de vriezer. .

    Hoop zo erg dat dit goed gaat in sha Allah.
    Iemand tips voor mij ??

  11. #4901
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    salam Alhamdollilah. allah ie barek fik. ameen.
    ik hoop voor jou dat deze icsi in sha allah gaat lukken en dat je zwanger wordt.
    ik heb eerlijk gezegd geen verstand van icsi . ik ben zwanger van iui. Wat ik je als tip kan geven is sabr sabr en sabr en Allah s.w.t zal belonen in sha allah. ik zelf had een kinderwens sinds 2006 en elhemdollilah ben ik nu 3 maanden zwanger.
    Mag ik je vragen waarom je icsi doet.
    Ik hoop dat Allah s.w.t je zal verblijden met een zwangerschap. Ameen.

  12. #4902
    MVC Lid

    Reacties
    12
    06-07-2015

    Ameen op je dua Marjama.
    En mabrouk met je zwangerschap!
    Moge Allah subhana wa ta ala je een voorspoedige zwangerschap schenken, Ameen.

    Icsi is bijna zelfde als ivf.. alleen andere fase in labratorium.
    Icsi ga je doen als bij de man verminderd of zwakker zaad is..

    Mag rond de 18e testen.. dus duurt nog lang haha.

  13. #4903
    MVC Lid

    Reacties
    50
    10-09-2002

    Sallaam,
    In shaa Allah ben je ook zwanger alhamdolilah. Icsi is bijna hetzelfde als ivf, behalve dat de willekeurig wegvalt bij icsi. Zij nemen 1 zaadcel en spuiten die rechstreeks in de eicel. Bij ivf zetten ze n aantal zaadcellen bij 1 eicel en de zaadcel moet zelf zijn weg vinden.
    Hier enkel dagen nt meegevast, veel last van krampen en vocht tekort begon zijn tol te eisen door pijn aan de nieren.
    Marjama had jij ook zo felle krampen en steekjes? Heb wel de indruk als k niet vast dat het beter gaat hmdl. K ga toch proberen te sabr de laatste dagen in shaa Allah.

    K was mijn log in kwijt daarmee enkele dagen nt online kunnen komen.

    Vele Gr
    Allah is met de geduldigen

  14. #4904
    MVC Lid

    Reacties
    12
    06-07-2015

    Citaat Geplaatst door rkia Bekijk reactie
    Sallaam,
    In shaa Allah ben je ook zwanger alhamdolilah. Icsi is bijna hetzelfde als ivf, behalve dat de willekeurig wegvalt bij icsi. Zij nemen 1 zaadcel en spuiten die rechstreeks in de eicel. Bij ivf zetten ze n aantal zaadcellen bij 1 eicel en de zaadcel moet zelf zijn weg vinden.
    Hier enkel dagen nt meegevast, veel last van krampen en vocht tekort begon zijn tol te eisen door pijn aan de nieren.
    Marjama had jij ook zo felle krampen en steekjes? Heb wel de indruk als k niet vast dat het beter gaat hmdl. K ga toch proberen te sabr de laatste dagen in shaa Allah.

    K was mijn log in kwijt daarmee enkele dagen nt online kunnen komen.

    Vele Gr
    Alaykoum Salaam,

    In sha Allah ja hoop het zo!
    Maar heb vandaag last van menstruatiepijn gevoel.. ?!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Geniet ervan en doe lekker rustig.
    Ben je spontaan zwanger geworden of medische molen als k vragen mag..?

    xxx

  15. #4905
    MVC Lid

    Reacties
    20
    04-01-2012

    Salaam aleikoem lieve zuster

    Ik wil jullie vragen of jullie voor mij een dua willen doen ivm zwangerschapwens
    Moge Allah soubhannah wa ta3ala voor diegene die ook een zwangerscfapwens hebben belonen en de zusters die al zwanger zijn Allah soubhannah wa ta3ala jullie voldragen zwangerschap geven een gezonde kindje in jullie armen sluiten in scha Allah Amin❤️

    Djazaak Allah gairin