Poll resultaten: Hoelang probeer je zwanger te worden?

Stemmers
314. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Pas begonnen, minder dan één jaar.

    167 53,18%
  • Tussen de twee en vier jaar.

    89 28,34%
  • Tussen de vier en vijf jaar.

    16 5,10%
  • Langer dan vijf jaar.

    42 13,38%
  1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Dag iedereen,
    Mijn 3de iui zit erop nu 14 dagen wachten

    @libelle, gewoon ervoor gaan. Inshallah komt het goed.
    Spijtig dat je vorig huwelijk er aan kapot ging. Maar dat is allemaal achter de rug. Je moet voorruit kijken en wie weet... moet je heel die medische molen niet eens doen

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    142
    13-04-2012

    Citaat Geplaatst door MissTangawia84 Bekijk reactie
    Dag iedereen,
    Mijn 3de iui zit erop nu 14 dagen wachten

    @libelle, gewoon ervoor gaan. Inshallah komt het goed.
    Spijtig dat je vorig huwelijk er aan kapot ging. Maar dat is allemaal achter de rug. Je moet voorruit kijken en wie weet... moet je heel die medische molen niet eens doen
    Spannend meid, inshallah over 2 weken een positieve test voor jou.
    we gaan voor nog een kindje inshallah.

  3. #168
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    ja het is gebeurt heb een miskraam gehad, ik was vijf weken en twee dagen....
    ik heb het zo moeilijk!!!!
    ik weet het niet meer,,alles is een mess!!!!

  4. #169
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    [QUOTE=MissTangawia84;105915068]Dag iedereen,
    Mijn 3de iui zit erop nu 14 dagen wachten

    ik hoop dat het raak is en volledig zwangerschap mag uitdragen!!!!!!!!!!!!!!!

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Heel spannend idd. En dank je, Inshallah ya rabbi ik hoop het zoooo hard. Ik heb deze keer geen bloed verloren, bij mijn vorige inseminaties verloor ik de dag zelf een beetje bloed. Deze keer niks.

  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    ja het is gebeurt heb een miskraam gehad, ik was vijf weken en twee dagen....
    ik heb het zo moeilijk!!!!
    ik weet het niet meer,,alles is een mess!!!!
    ohhh nee ocharme, dat moet echt niet gemakkelijk zijn.
    Maar je moet het echt positief zien, je kan wel zwanger geraken!! Dat is ook al iets.
    Hou de moed erin meid, dit moet echt niet gemakkelijk zijn voor je.

  7. #172
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    ik voel me momenteel heel slecht
    ik weet niet wat ik ga doen, ik wil snel beginnen met de volgende behandeling maar met men werk gaat dit niet, dus wa zouden jullie doen? stoppen en er volledig voor gaan of uw kindwens verplaatsen?
    Groetjes

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    ik voel me momenteel heel slecht
    ik weet niet wat ik ga doen, ik wil snel beginnen met de volgende behandeling maar met men werk gaat dit niet, dus wa zouden jullie doen? stoppen en er volledig voor gaan of uw kindwens verplaatsen?
    Groetjes
    Nee zeker niet stoppen. Neem anders gewoon een cyclus rust. En nadien er volledig voor gaan, maar zeker niet stoppen.
    Je moet echt naar uw hart luisteren, en ik ben er zeker van dat je diep vanbinnen niet wilt stoppen. De volhouder wint altijd.
    Gun je eigen wat rust, verzet uw gedachten. Ga iets doen komend weekend, samen met je man.
    Inshallah voel je u snel beter!

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    3.392
    31-12-2004

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    ik voel me momenteel heel slecht
    ik weet niet wat ik ga doen, ik wil snel beginnen met de volgende behandeling maar met men werk gaat dit niet, dus wa zouden jullie doen? stoppen en er volledig voor gaan of uw kindwens verplaatsen?
    Groetjes
    ik zou voor in uw plaats voor je kinderwens gaan want werken kan je altijd. ik heb ook mijn werk opgegeven voor mijn kinderwens.
    en moge allah uw wensen verhoren amien.
    100% Saidia
    Maroua,Oumaima,Nargis,Wael,Fagr-diene,Sawsen,Zinne-diene, Maisam en onze nieuwe aanwinst Nooh en Selina zijn mijn kapoentjes

  10. #175
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door MissTangawia84 Bekijk reactie
    Nee zeker niet stoppen. Neem anders gewoon een cyclus rust. En nadien er volledig voor gaan, maar zeker niet stoppen.
    Je moet echt naar uw hart luisteren, en ik ben er zeker van dat je diep vanbinnen niet wilt stoppen. De volhouder wint altijd.
    Gun je eigen wat rust, verzet uw gedachten. Ga iets doen komend weekend, samen met je man.
    Inshallah voel je u snel beter!
    schat met stoppen verwees ik op werken niet mijn kinderwens
    xxx

  11. #176
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door hayam Bekijk reactie
    ik zou voor in uw plaats voor je kinderwens gaan want werken kan je altijd. ik heb ook mijn werk opgegeven voor mijn kinderwens.
    en moge allah uw wensen verhoren amien.
    hoe heb je dat gedaan?
    gr

  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    schat met stoppen verwees ik op werken niet mijn kinderwens
    xxx
    Oei verkeerd begrepen. Kan je met uw verantwoordelijke er over spreken? Ik persoonlijk heb tegen mijn verantwoordelijke alleen gezegd dat ik de komende maanden onverwachts verlof dagen ga moeten nemen. Dat ik naar het ziekenhuis moet, meer heb ik niet verteld. En die begreep dat, hij vroeg me wel of het iets ergs was./ Ik zei hem van niet, maar wel belangrijk. That"s it. Daarbij als ze een beetje menselijk zijn begrijpen ze dat.

  13. #178
    soooo crazy

    Reacties
    1.206
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door MissTangawia84 Bekijk reactie
    Oei verkeerd begrepen. Kan je met uw verantwoordelijke er over spreken? Ik persoonlijk heb tegen mijn verantwoordelijke alleen gezegd dat ik de komende maanden onverwachts verlof dagen ga moeten nemen. Dat ik naar het ziekenhuis moet, meer heb ik niet verteld. En die begreep dat, hij vroeg me wel of het iets ergs was./ Ik zei hem van niet, maar wel belangrijk. That"s it. Daarbij als ze een beetje menselijk zijn begrijpen ze dat.
    dat gaat bij mij niet, ik kan alleen uren wisellen met collegas maar kan da ni elke keer doen, bij ivf is er strikte opvolging soms twee weken dat ik vroeg op controle moet, laat staan 4dagen voor pick up en terugplaatsing. we zijn ook een hechte groep maw we zeggen alles open aan elkaar dus kan ni zeggen van persoonlijke problemen ofzo... ik ga zowiso stoppen als ik zwanger ben wnat ik wil er altijd zijn voor mijn kind.
    tis gewoon moeilijk...

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    142
    13-04-2012

    Citaat Geplaatst door MissTangawia84 Bekijk reactie
    Heel spannend idd. En dank je, Inshallah ya rabbi ik hoop het zoooo hard. Ik heb deze keer geen bloed verloren, bij mijn vorige inseminaties verloor ik de dag zelf een beetje bloed. Deze keer niks.
    Inshallah is dat een positief teken.

    @saeda sterkte met het verlies meid. Persoonlijk zou ik minder werken of stoppen en voor een kindje gaan, misschien is dat ook een optie voor je, minder werken. Wat zegt je hart, volg die meid.
    we gaan voor nog een kindje inshallah.

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    332
    22-01-2009

    Citaat Geplaatst door saeda Bekijk reactie
    dat gaat bij mij niet, ik kan alleen uren wisellen met collegas maar kan da ni elke keer doen, bij ivf is er strikte opvolging soms twee weken dat ik vroeg op controle moet, laat staan 4dagen voor pick up en terugplaatsing. we zijn ook een hechte groep maw we zeggen alles open aan elkaar dus kan ni zeggen van persoonlijke problemen ofzo... ik ga zowiso stoppen als ik zwanger ben wnat ik wil er altijd zijn voor mijn kind.
    tis gewoon moeilijk...
    dan heb je bijna geen keus dan stoppen met werken. Zoals Hayem zei, werk kan je altijd wel opnieuw zoeken als je dat ooit nog wil. Veel stekte meid, zulke beslissingen zijn altijd zwaar. Maar je moet echt naar uw eigen kijken, ga gewoon voor die kinderwens.