1. #1
    Married ❤️

    Reacties
    3.643
    27-04-2010

    Nouran en Danny ; GTST?

    Wat speelde er tussen hen in het verleden?

    Ik heb deze week bijna alle afleveringen gemist, kan iemand mijn geheugen opfrissen.

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    478
    17-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ze hadden een relatie en hij heeft haar zwanger gemaakt. Ze heeft daarna abortus gepleegd. Haar zus zit nu wraak op hem te nemen, door boetes enzo uit te schrijven.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    414
    24-03-2004

    Ze hebben een relatie gehad en toen is ze zwanger geraakt en heeft ze abortus moeten plegen en hij is er nooit voor haar geweest.
    Die stomme zus van haar is wraak aan het nemen door danny boetes te geven.
    Ik irriteer me trouwens aan haar zus ze denkt echt dat ze heel wat is bah bah.
    www.rtlxl.nl kijk hier op

  4. #4
    Getrouwd

    Reacties
    588
    18-12-2008

    Hah je geheugen opfrissen met nieuwe informatie.

    KENNIS || FATAWA
    ‎''Voorwaar, de mens is geschapen met een ongeduldige aard. Als hem kwaad overkomt, is hij vol weeklagen, maar als hem goed wedervaart, is hij inhalig. Behalve degenen die bidden, en in hun gebeden volharden.'' (70:19-23)


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    235
    17-10-2011

    dat is een manwijf en het ziet er naar uit dat ze een oogje heeft op bing!! bah!!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    472
    08-12-2009

    Citaat Geplaatst door la-mis Bekijk reactie
    Hah je geheugen opfrissen met nieuwe informatie.

    hahaha scherp

    His wife ♥


  7. #7
    La Fleur du Maroc

    Reacties
    605
    11-10-2009

    Wedden dat ze geen abortus heeft gepleegd! Wedden dat het kindje gewoon is geboren. Want ze had wel heel veel interesse in Sjors en haar kind en toen ze hoorde dat ze 2 kinderen had (toen ze Bram nog hadden) vroeg ze of Bram ook een kind van Danny was.

    Ik weet het zeker!

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maroc_Flower Bekijk reactie
    Wedden dat ze geen abortus heeft gepleegd! Wedden dat het kindje gewoon is geboren. Want ze had wel heel veel interesse in Sjors en haar kind en toen ze hoorde dat ze 2 kinderen had (toen ze Bram nog hadden) vroeg ze of Bram ook een kind van Danny was.

    Ik weet het zeker!
    Ik denk precies hetzelfde.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    235
    17-10-2011

    Citaat Geplaatst door Maroc_Flower Bekijk reactie
    Wedden dat ze geen abortus heeft gepleegd! Wedden dat het kindje gewoon is geboren. Want ze had wel heel veel interesse in Sjors en haar kind en toen ze hoorde dat ze 2 kinderen had (toen ze Bram nog hadden) vroeg ze of Bram ook een kind van Danny was.

    Ik weet het zeker!

    so jou script is ook super spannend. hahaah
    dat zou wel echt lachen zijn hhaha

  10. #10
    ...Eyes Don't Lie...

    Reacties
    586
    04-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door z0uina Bekijk reactie
    Ze hebben een relatie gehad en toen is ze zwanger geraakt en heeft ze abortus moeten plegen en hij is er nooit voor haar geweest.
    Die stomme zus van haar is wraak aan het nemen door danny boetes te geven.
    Ik irriteer me trouwens aan haar zus ze denkt echt dat ze heel wat is bah bah.
    www.rtlxl.nl kijk hier op
    Pff ik irriteer me ook dodelijk aan haar zuss,, Ze denkt echt dat ze wat is, en ze kan niet acteren ziet er zo nep uit...

  11. #11
    .SSA.

    Reacties
    5.801
    04-11-2011

    Citaat Geplaatst door Maroc_Flower Bekijk reactie
    Wedden dat ze geen abortus heeft gepleegd! Wedden dat het kindje gewoon is geboren. Want ze had wel heel veel interesse in Sjors en haar kind en toen ze hoorde dat ze 2 kinderen had (toen ze Bram nog hadden) vroeg ze of Bram ook een kind van Danny was.

    Ik weet het zeker!
    Nu je het zegt...
    "A drop in the ocean.."

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    11.966
    19-05-2010

    Citaat Geplaatst door Maroc_Flower Bekijk reactie
    Wedden dat ze geen abortus heeft gepleegd! Wedden dat het kindje gewoon is geboren. Want ze had wel heel veel interesse in Sjors en haar kind en toen ze hoorde dat ze 2 kinderen had (toen ze Bram nog hadden) vroeg ze of Bram ook een kind van Danny was.

    Ik weet het zeker!
    Dit dacht ik ook!!
    ♥ Blessed Alhamdoelilah ♥

  13. #13
    Super MVC Lid

    Reacties
    2.422
    13-09-2008

    Ze laten Marokkanen/Turken in de serie meedoen om nog meer kijkcijfers te scoren. Het is nog gelukt ook, bijna elke Marokkaans gezin heeft nu GTST aan staan 's avonds.
    Iemand constant neerhalen is een vorm van het ontkennen van je eigen tekortkomingen en een zwakte die zijn oorsprong vindt in een vorm van onzekerheid over jezelf.

    ♥ لا اله الا الله محمد رسول الله ♥


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    15.626
    16-01-2010

    Waar heeft ze dat kindje dan gelaten?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    704
    13-09-2011

    Citaat Geplaatst door Maroc_Flower Bekijk reactie
    Wedden dat ze geen abortus heeft gepleegd! Wedden dat het kindje gewoon is geboren. Want ze had wel heel veel interesse in Sjors en haar kind en toen ze hoorde dat ze 2 kinderen had (toen ze Bram nog hadden) vroeg ze of Bram ook een kind van Danny was.

    Ik weet het zeker!
    Ik denk het niet, ze vroeg het gewoon uit intresse.
    Ze wil alles over danny weten gewoon, niet?
    meerdere gebruikers