1. #1156
    MVC Lid

    Reacties
    373
    09-04-2008

    Leuk om te zien dat je toch weer verder bent gegaan! Uppaa
    Mensen doen veel aan hun uiterlijk, terwijl hun karakter er erger aan toe is.

  2. #1157
    MVC Lid

    Reacties
    111
    24-06-2007

    Ga je nog verder? Je was zo goed bezig
    Upup
    *Waar een Wil is, is een Weg* "INSHALLAH"

  3. #1158
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uupplaakééééé

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  4. #1159
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uupplaakééééé

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  5. #1160
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door inthehouse Bekijk reactie
    Bedankt mop!
    (030 place to be yekk!)
    geen dank,
    (Hahaha zowieso )
    Heel veel beterschap en kan niet wachten op weer een nieuwe spannende vervolg

  6. #1161
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uupplaakééééé

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  7. #1162
    MVC Lid

    Reacties
    1.186
    25-11-2007

    Leuk verhaal ik heb alles gelezen soms vond k het en beetje saai in de zin van rayan en amal altijd dezelfde situatie gaan ze ruzie maken dan goed maken zo dan naar werk er gebeurd niks speciaals zo en onverwachte kus of gevoelens uiten of romantische zaken daar hou k van kent er iemand leuke liefdes verhalen want k kan niet wachten op vervolgen hahha
    We weren’t created to please the creation..

  8. #1163
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uupplaakééééé

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  9. #1164
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uupplaakééééé

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  10. #1165
    MVC Lid

    Reacties
    212
    05-01-2015

    Volgens mij gaat ze niet verder wat best wel zonde is

  11. #1166
    MVC Lid

    Reacties
    466
    11-09-2010

    Na de bespreking met Tarik liepen we verward naar de auto´s. Rayan keek naar mij en ik keek naar hem. Daarna keken we beide in de lucht en vervolgens keken we elkaar weer fronsend aan.
    ‘Dat van net gebeurde echt toch?’ vroeg Rayan na een hele lange stilte waarbij ieder in zijn eigen gedachten verzonk.
    Ik knikte traag. ‘Ik denk het wel?...Knijp me eens?’ zei ik. Hij kneep me.
    ‘Ja we hebben het goed gehoord ja. Volgens Tarik hebben wij zijn zusje van hem geprobeerd af te pakken en heb jij Amal haar overgehaald, bijna gedwongen om bij ons te komen werken in het bedrijf.’ Vatte Rayan het gesprek vanuit Tariks perspectief samen. Ik knikte.
    ‘Ja dat is wat hij beweert. En hij was echt goed boos. Dit was niet geacteerd.’ Concludeerde ik. Rayan keek me aan.
    ‘Weet je wat dat betekent Amal?’
    ‘Nou?’
    ‘Dat hij zelf ook ergens in gelooft. Hem is ook een rat voor ogen gedraaid. Wij wisten niet dat Najoua kwam solliciteren. Althans jij wist het niet, last minute pas. Hij geeft ons de schuld. Dus dan is iemand ook tussen ons en Tarik aan het opstoken.’
    ‘Nou ik denk dat diegene die er voor heeft gezorgd dat Najoua bij ons kwam solliciteren Tarik een verklaring schuldig is geweest en daarom dit verhaal aan hem heeft verteld. Het moest toch verklaarbaar zijn dat zijn zusje bij ons wilde werken in plaats bij haar broer?’
    ‘Klopt. Wil jij een ding doen?’ vroeg Rayan.
    ‘Ja?’
    ‘Geen contact opnemen met Najoua en alle benaderingen van haar kant vermijden, negeren en alles aan mij vertellen. Ik ga dit tot op de bodem uitzoeken.
    Ik knikte. Hij heeft gelijk. Ik ga me er niet mee bemoeien. Want mijn naam wordt te vaak genoemd. Straks gaat Rayan erin geloven.
    ‘het is inderdaad beter dat ik even op de achtergrond blijf inderdaad.’ Zei ik bevestigend. Hij gaf me spontaan een knuffel.
    ‘Zij onderschatten onze sterke band. Dat is de fout die zij hebben gemaakt. Ze proberen een berg door midden te breken en te verplaatsen. Realistisch zijn ze dus niet.’ Zei hij geruststellend. Ik glimlachte opgelucht.
    ‘Precies!’ zei ik terwijl we naar onze auto’s liepen. Ik reed achter hem aan naar kantoor.
    Daar werden we opgewacht door Baderdinne en Bilal. Ze vroegen waar we bleven en waar we mee bezig waren.
    ‘We hadden een date.’ Zei Rayan snel. Hij sloeg zijn arm om mijn schouders heen.
    ‘Wow wow wow, rustig aan heh! Zijn jullie een stel?’ vroeg Bilal geschrokken.
    ‘nee, ik zei date? ‘ zei Rayan vaag. Ik beet op mijn lip. En wat voor date. Met twee jongens. Ik zag Tarik’s hoofd voor me. Hij was echt boos op me. Dat deed me meer dan ik durfde de bekennen.
    Ik merkte dat ik even tijd voor mezelf nodig had en trok Rayan subtiel naar me toe.
    ‘Ik ga even pauze houden, buiten en alleen. Oke?’ stelde ik voor. Hij knikte.
    ‘Ik moet ook alles verwerken man. App je me als het niet gaat?’
    ‘Het valt wel mee, doe ik. Ik zie je straks.’ Ik liep weg naar buiten en besloot te gaan lopen in plaats van de auto te pakken.
    Ik pakte me telefoon en zocht Tariks nummer op. Ik wilde hem van mijn onschuld bewijzen, puur omdat ik er niet tegen kon dat hij boos op mij is. We konden het altijd zo goed met elkaar vinden. Ik wilde niet dat hij me vol walging aankeek. Ik besloot hem te bellen/
    ‘Amal?’ vroeg Tarik verbaasd.
    ‘Hey, kan ik met je afspreken alleen? Ik wil graag met je praten als nicht en neef.’ Zei ik.
    ‘Ik kom eraan. Waar zie ik je?’
    ‘Centrum bij Rayan’ s bedrijf.’
    ‘Ik ben onderweg.’
    ‘Zie je zo.’
    Ik was opgelucht dat hij be3da wilde komen naar me.
    Hij reed de stoep op. Wat hebben deze jongens met de stoep? Hij stapte uit. Hij zag er chagrijnig uit.
    ‘Salaam.’ Zei hij.
    ‘Zullen we ergens wat gaan drinken? Praat wat makkelijker.’ Stelde ik voor.
    ‘Is goed.’ We liepen in verdere stilte naar een tentje.
    Ik bestelde cola en hij nam mijn voorbeeld. Hij staarde me aan. Verward en teleurgesteld.
    ‘Tarik, wat er net gebeurde dat kan ik helaas niet verklaren en weet niet wat er aan de hand is. Ik wil je wel zeggen dat ik persoonlijk niet meer zo goed omga met Najoua. Het is vreemd dat iemand jou heeft verteld dat ik Najoua heb overgehaald, gesmeekt om bij ons te komen werken. Er is privé veel gebeurd in mijn leven. In Marokko was er geen leuke sfeer tussen mij en jou zusje, laat ik dat even voorop stellen. Dit vertel ik jou als je nichtje. Najoua die had nogal behoefte om op te trekken met Rayan. Net als iedereen is het wel duidelijk dat Rayan en ik heel goed met elkaar omgaan en het leek erop dat ze ertussen wilde komen. ik heb het gelaten voor wat het was en liet het varen. Na de zomervakantie had ze ineens een sollicitatiegesprek bij ons. Zowel ik als Rayan wisten hier niks van. Rayan kwam er pas achter toen hij de dossiers langs ging en de sollicitanten aan het wachten waren. En ik wist het ook last minute, nadat Rayan een sollicitatiegesprek had gehad kreeg ik het van Bilal te horen. Rayan dacht dat ik haar had overgehaald en haar stiekem bij ons liet solliciteren daarom had hij niks gezegd, hij dacht dat ik er zelf mee zou komen, maar dat kwam ik niet want ik wist het niet. Het verhaal klopt van geen kant Tarik. Dat ik niet zo goed met Najoua omga dat is iets wat niemand aangaat en ik probeer ook gewoon normaal tegen haar te doen, alleen ben ik liever niet vrijwillig met haar, waarom zou ik haar in hemelsnaam overhalen bij ons te solliciteren?’ Tarik keek mij stilletjes aan.
    ‘Dus jou contact is niet goed met mijn zusje omdat ze tussen jou en Rayan probeert te komen?’
    Ik knikte. ‘Dat is hoe ik het in Marokko heb ervaren. Ik weet niet wat haar achterliggende gedachten was en waar haar gedrag tegenover mij en Rayan vandaan kwam, ik weet niet eens of ze dit bewust deed of niet, maar ze kwam er altijd tussen als Rayan en ik samen waren. Op een gegeven moment hadden Rayan en ik spanningen en ruzies met elkaar, in Marokko gebeurde dit allemaal. Dus vergeet even het zakelijke kant van dit onverklaarbare incident. ‘
    ‘Ik geloof je kleintje. Ik heb zelf ook opgemerkt in Marokko dat ze zich anders dan anders gedroeg. Maar ik vermoedde dat er iets gaande was met haar en Bilal…’
    ‘Bilal was makkelijker te benaderen dan Rayan daarom, en via hem kwam ze dichter bij ons. Kijk ik heb geen ruzie met haar, ook geen haat of iets tegenover haar, maar ik heb bewust afstand genomen van een persoon die tussen mij en Rayan wilde komen, bewust of onbewust dat kan ik niet concluderen. Het is niet dat ik iets heb tegen haar persoonlijk, ik kan goed met haar lachen nog steeds, maar haar gedrag in Marokko dat baarde me zorgen en dat heeft er voor gezorgd dat ik afstand van haar heb genomen, puur uit angst. Ik ben heel gehecht aan Rayan, ik heb eerder al iets verrots meegemaakt, dat bespaar ik je. Maar ik wil niet in herhaling vallen, begrijp je? Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik haar ook geblokkeerd en verwijderd uit mijn telefoon. Nogmaals geen haat, alleen afstand omdat dat fijner voor mij voelt. En ik zou het ook heel erg op prijs stellen als je dit voor je hield. Ik wil niet dat jij boos op mij bent, als mijn neef. Daarom heb ik je in vertrouwen genomen over mijn persoonlijke verhaal, niks zakelijks dus, maar ik denk dat dit je zakelijk ook verder gaat helpen. Jij, Rayan en ik wisten alle drie van niks. Dat is in ieder geval duidelijk. Dus kom op Tarik je moet me niet afvallen.’ Haalde ik hem over aan onze kant te staan. Hij wordt ook bespeelt. Waarschijnlijk door zijn eigen zusje.
    ‘Ik moet hier goed over nadenken Amal. Ik wil me zusje niet zomaar beschuldigen.’
    ‘Nee dat snap ik. Maar je moet ook niet meteen wijzen en vriendschappen en goeie banden met mensen kapot maken. Dat is echt zonde. Ik snap dat je het geloofde want Rayan dacht ook dat ik haar over heb gehaald maar dat is dus niet waar. Ik hoop dat je me snapt.’
    ‘Amal ik geloof je en ik snap je. Ik hou dit voor me, maar ik kom hier zoiezo op terug. Dit is niet niks.’
    ‘Nee dat is het zeker niet. Dat is goed. Bel me maar als je me nodig hebt. Ik ben blij dat je afgekoeld bent. Ik zat er echt mee dat je boos op me was.’
    ‘Het spijt me kleintje, kom hier!’ hij knuffelde me.
    ‘Ik hou van jou dat weet je heh?’ zei hij. Ik knikte.
    ‘Ik ook van jou sukkel.’ Zei ik terwijl ik hem naar me toe trok.
    Wat voelde dit fijn en vertrouwd.

  12. #1167
    MVC Lid

    Reacties
    466
    11-09-2010

    [QUOTE=__Ina__;130932219]Leuk verhaal ik heb alles gelezen soms vond k het en beetje saai in de zin van rayan en amal altijd dezelfde situatie gaan ze ruzie maken dan goed maken zo dan naar werk er gebeurd niks speciaals zo en onverwachte kus of gevoelens uiten of romantische zaken daar hou k van kent er iemand leuke liefdes verhalen want k kan niet wachten op vervolgen hahha[/QUOTE]

    Bedankt voor je mening/advies. Ik zal het zeker meenemen en er rekening mee houden.

  13. #1168
    MVC Lid

    Reacties
    466
    11-09-2010

    We liepen samen terug naar het bedrijf. Tarik ging zijn excuses aanbieden aan Rayan en gaf aan dat hij ons wil helpen dit uit te zoeken. Ik was daar wel blij mee. Het kan zo zijn dat Najoua met iets te maken heeft, maar er is meer gebeurd. Tarik en Hatim wilde mij ook hebben in hun bedrijf, vervolgens dat meisje dat zomaar een sollicitatie had namens een Amal, ik dus. En daarna kreeg ik een Abdel aan mijn deur en bleek het Rayans neef te zijn. Ik denk niet dat deze dingen met Najoua allemaal te maken hebben. Het bleef vreemd.
    ´Hey Amal. Uhm Tarik.’ Zei Rayan die de kantine uitkwam. Hij schudde Tarik zakelijk de hand.
    ‘Kunnen we even praten?’ vroeg Tarik.
    Rayan knikte.
    ‘Kom maar mee naar mijn kantoor. Amal. Ik heb een belangrijke klant, kun je haar dossier verder uitwerken en met haar de bespreking in gaan? Ik heb vertrouwen in je!’ zei hij. Ik keek hem geconcentreerd aan. Hij keek terug. Tarik liep naar Bilal en Baderdinne om ze te groeten.
    ‘Wat is er?’ vroeg Rayan zacht.
    ‘Niks. Ga met hem praten, je kan op me rekenen wat de klant betreft.’
    ‘Zeker?’
    ‘Ja Rayan ga maar.’
    ‘Waarom keek je me net zo aan dan?’
    ‘Om te kijken of je al afgekoeld bent.’ Zei ik schouderophalend.
    ‘Er is niks wat wij niet aankunnen.’ Zei hij terwijl hij me een box gaf.
    Rayans perspectief.
    Ik liet Amal voor gaan. Ik ging naar mijn kantoor en liet Tarik erin.
    ‘Ik hoef niks, dankjewel, ik wil graag mijn excuses aanbieden voor de aanval van vanochtend. Ik heb een goed gesprek gehad met mijn nichtje. Het is duidelijk voor mij geworden dat er iemand een spel met Amal speelt. Ik ken haar en ze zou niet liegen. Ze heeft me haar kant rustig uitgelegd en ik begrijp het nu. Ik was daarstraks te boos om rustig te blijven en jullie uit te laten praten. Dus als je mijn excuses wil aanvaarden zou ik dat op prijs stellen. Ik heb me ongemanierd en niet loyaal tegenover jullie opgesteld.’ Hij stak zijn hand naar me uit. Ik hoefde er niet eens over na te denken en ik nam zijn hand aan.
    ‘Het is goed broer. Bedankt voor je loyaliteit tegenover je nichtje.’ Zei ik toen ik aan Amal moest denken.
    ‘Ze heeft geen contact meer met mijn zusje, en dat wist ik niet.’ Zei Tarik opeens.
    ‘Klopt in Marokko al.’ Bevestigde ik het.
    ‘Ik wil mijn excuses aanbieden voor het feit dat ze ruzie tussen jullie heeft gezorgd.’ zei Tarik.
    Hoeveel heeft Amal hem verteld?
    ‘Het is oke. We hebben het uitgepraat.’
    ‘Maar zijn jullie iets voor elkaar dan?’ vroeg Tarik. Ik keek zakelijk en strak voor me uit.
    ‘Ja. Dat wil ik ook zo houden. Daarom stellen zowel ik als Amal het niet op prijs als iemand daar verandering in wilt brengen.’
    ‘Nee dat begrijp ik helemaal, mijn nichtje vindt je leuk.’ Ik keek hem verbaasd aan.
    ‘Uhm heeft ze je dat verteld?’
    ‘Nee, maar Amal is gewoon direct. En ze was vrij duidelijk tegen mij. Ze zei dat je heel belangrijk voor haar bent. Ik trek daaruit de nodige conclusies.’
    ‘We hebben geen relatie, dus je hoeft je geen zorgen om je nichtje te maken.’ Zei ik snel.
    ‘Ow nee? Is het niet tijd om er werk van te maken dan? Ik bedoel het is wel duidelijk dat jullie elkaar leuk vinden toch?’ hij sloeg de spijker op zijn kop.ik herstelde me snel en keek emotieloos voor me uit.
    ‘Wat jij nu met mij probeert te bespreken is nog niet besproken met de persoon in kwestie zelf, dus ik kan er niet veel over zeggen. Daarbij ben ik aan het werk en is dit een zakelijke bespreking, als ik behoefte heb om met jou over Amal te praten dan bel ik je ervoor.’ Zei ik snel. Hij lachte.
    ‘Niet boos worden hea?’ zei hij. Ik lachte terug.
    ‘Nee joh, ik zet je alleen even op je plek.’ Zei ik ondeugend.
    ‘Haha is goed met jou eh broertje. Maar er moet weer gewerkt worden!’
    ‘Ja zekers. We moeten gauw gaan chillen een keer man.’ Zei ik terwijl ik mijn hand naar hem uitstak. Hij nam mijn hand aan en keek me sneaky aan.
    ‘Chillen of over Amal praten?’ zei hij bespottelijk. Ik gaf hem een stomp in zijn zij.
    ‘Geef toe geef toe.’ Probeerde Tarik nog een keer meer informatie uit me te halen.
    ‘Ik geef toe dat als jij zo doorgaat je de trap niet meer hoeft te nemen naar beneden.’ Hij trok de deur open. Hij liep door de gangen en schreeuwde ineens.
    ‘Geef gewoon toe Rayannnn!!’ ik keek hem verbaasd en geschrokken aan.
    ‘Wahahha wa3alaikoemsalaam broer.’ Zei ik als reactie daarop. Hij liep lachend mijn bedrijf uit.

  14. #1169
    De AllerLiefste__

    Reacties
    9.604
    28-12-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ooh god het wordt nu wel echt spannend

  15. #1170
    MVC Lid

    Reacties
    3
    16-08-2015

    Omgggggg ga snel verderrr