+ Reageer
Pagina 102 van 103 EersteEerste ... 52 77 92 100 101 102 103 LaatsteLaatste
1.516 tot 1.530 van 1535
    MVC Lid

Reacties
    8
    01-11-2016

ga nou door meid

De AllerLiefste__

Reacties
    10.046
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Ik hoop dat we niet weer lang moeten wachten op een vervolg

MVC Lid

Reacties
    467
    11-09-2010

Ik zat in de auto met mijn ouders te wachten tot het vliegtuig zou landen.
    Mijn ouders waren mega trots op mij dat ik Kaoutar van het vliegveld wilde ophalen. Dat terwijl ik eigenlijk gewoon op me werk moest zijn. Maar niemand begreep waarom ik dit deed. Nou. Als ik haar hier en nu heb gezien, dan hoef ik haar niet meer te komen opzoeken. Of hoef ik ook niet thuis te zijn als zij wordt uitgenodigd want ik heb haar dan al gezien. Ik voelde me slecht met mijn plan. Maar ik vertik het om haar de hele dag te moeten zien.
    Na een lange tijd wachten kwam ze aangelopen met een koffer en een handtas. Ze glimlachte vrolijk bij het zien van mijn ouders. Ik forceerde alvast een glimlach en hoopte dat het er echt uitzag. Ik groette haar met de vier kusjes. Ik bood haar aan haar koffer over te nemen. Ze liet me toe. Ik lijk wel op haar fucking man. Maar goed. We doen het ergens voor. Ik deed haar koffer in de achterbak en stapte alvast in. Mijn moeder en zij hadden elkaar zoveel te vertellen dat ze waren vergeten hoe de achterdeuren open moeten. Mijn vader zat geduldig voorin naast mij. Het viel me op dat ze zich ineens heel volwassen gedroeg. Ik weet niet of het komt doordat ze met mijn moeder in gesprek is of omdat ze denkt dat ze echt volwassen is geworden.
    In de auto kakelde ze luid verder. Ik reed met volle snelheid naar het huis van Najoua. Mijn moeder keek een beetje verbaasd. Ze wilde waarschijnlijk Kaoutar eerst meenemen maar ons huis. Maar laat ik daar nou net geen zin in hebben.
    ‘Mama ik ga door naar werk.’ Zei ik expres in het berbers. Ze keken me allebei teleurgesteld aan.
    ‘ Wat jammer nou. Kun je niet heel even blijven koffie drinken?’ Vroeg Kaoutar bijna huilend.
    ‘Nee sorry. We hebben het zo druk op kantoor. Maar ik wilde je toch graag zien vandaar dat ik een middagje vrij heb genomen. Maar nu moet ik echt weer aan het werk.’ Zei ik terwijl ik zogenaamd fronsend op mijn horloge keek.
    ‘Isgoed schat binnenkort kom ik bij jou langs. In het weekend ofzo.’ Ik moest mezelf dwingen enthousiast te doen.
    ‘Jaa gezellig moet je echt doen heh.’ Deed ik blij.
    Mijn ouders en nicht stapte uit. Ik wachtte tot ze binnen waren en haalde opgelucht adem. Zo nu nog die ene weekend overleven waar ze het over heeft.
    Ik reed door naar werk waar Rayan woedend in gesprek met iemand was. Toen hij uitgeraasd was kwam hij zijn kantoor uit en liep op ons af in de kantine. Stilte heerste in de kantine omdat we niet wisten wat we konden verwachten van hem. Bilal en Baderdinne waren zelfs stil. Dat maak je niet elke dag mee. Ergens moest ik lachen om mezelf. Mensen zijn stil voor Rayan. Ik geniet gewoon van dit moment. Eindelijk een beetje rust in de tent. Rayan deed heel kalm alsof er niks is gebeurd. Hij keek mij strak aan. Ik dacht dat hij ook een beetje boos was dat ik de middag vrij nam maar dan mag hij kijken tot hij een ons weegt. Ik kan toch ooit een afspraak hebben of zo?
    ‘ Kun je meelopen Amal?’
    Ik legde heel kalm mijn koffie neer en liep traag achter hem aan.
    Fouad, die half op de schoot van Bilal zat omdat ze aan het stoeien waren en bevroren in die positie toen Rayan kwam, kuchte overdreven. Rayan trok een wenkbrauw op en keek hem aan.
    ‘Er zat iets vast.’ Zei Fouad zacht. Ik beet op me lip. Ik was bang dat ik op het verkeerde moment zou lachen.
    Rayan en ik liepen door naar zijn kantoor. Ik wist niet wat ik kon verwachten. Ik zat tegenover hem aan zijn bureau en keek hem vragend aan.
    ‘Waar was je?’
    ‘Kaoutar ophalen van vliegveld. Overbodige vraag dit want ik had het je al gemaild.’Zei ik stug en zakelijk.
    ‘Best apart dat mailen van je. Je hebt mijn privénummer die je aanzienlijk minder gebruikt sinds kort.’ Gooide hij de bal mijn kant op.
    ‘Tja dat is privé. Zakelijk en privé dien je gescheiden te houden. Citeerde ik zijn woorden paar jaar terug. Hij keek ervan op.
    ‘Goed over op de zaken dan maar.’Zei hij. Hij pakte een dikke map.
    ‘ Je was al op de hoogte van het feit dat ik bezig was met een onderzoek omtrent jou en het verband dat men heeft met jou naam om kinderachtige praktijken uit te voeren. Tevens ben ik ook al op de hoogte van die sollicitatie die jij zogenaamd hebt verstuurd naar Stekelenburg. Bedankt voor het doorgeven trouwens.’ Zei hij sarcastische. Ik schrok. Ik had namelijk besloten niks tegen hem te zeggen.
    ‘Dus bij deze bedank ik je ook voor het vertragen van mijn onderzoek door middel van het achterhouden van relevante informatie.’Zei hij boos.
    ‘Je bent geen agent Rayan.’
    ‘Nee maar wel je vriend verdomme!’
    ‘Vloek niet zoveel!’Riep ik.
    ‘Verzwijg jij dan niet zoveel!?’Riep hij terug.
    ‘Moet jij nodig zeggen met je ik mis je, maar ondertussen wel met andere mensen zitten eten. En dan doet meneertje alsof hij druk is. Als we het over vertrouwen hebben moet je niet met mij beginnen maar met jezelf!’ Verpletterde ik hem maar. Ik was te boos om op mijn woorden te letten. Hij keek me geschrokken aan en greep mijn pols vast.
    ‘Dat is niet wat jij denkt Amal dat moet je van mij geloven.’ Riep hij. Ik trok mijn arm uit zijn greep en wilde opstaan. Rayan was mij voor en duwde me terug in mijn stoel.
    ‘Jij gaat je hier buiten laten anders verpest je letterlijk alles. Alles wat ik tot nu toe heb gedaan is voor jou en om jou te beschermen tegen vuile slangen als deze!' Riep hij terwijl zijn gezicht een millimeter van mij af stond. Ik keek naar zijn wilde ogen. Ik geloofde hem. Op zijn woord. Maar ik kon er niet tegen dat hij dit voor mij verborgen hield. Hij keek stilletjes naar mijn gezicht en bestudeerde elke hoek van neus tot mond tot kin.
    ‘Is dat waarom je zo boos was? Is dat waarom je mij steeds minder appt of belt?’Vroeg hij zacht maar schor van het schreeuwen.
    Ik knikte. Hij zuchtte opgelucht leek het wel.
    ‘Dat schatje dat is echt geen date geweest. Ik wil jou alleen niet alles vertellen omdat ik nog niet alles weet. Maar geloof me. Ze is niet te vertrouwen. En jou vermoedens een tijdje geleden kloppen. Alleen heb ik bewijzen nodig zwart op wit. En zulke slangen moet je dichtbij je houden om elke streek van ze te volgen.’ Zei hij geïrriteerd. Alles aan hem zorgde ervoor dat ik hem geloofde. Alles. Maar ik wilde nog niet toegeven.
    ‘Te dichtbij kan ook jou als hun maaltijd betekenen.’ Zei ik terwijl ik naar beneden keek. Hij glimlachte.
    ‘Mij krijgen ze niet als maaltijd.’ Zei hij zelfverzekerd.
    Hij kwam dichterbij me. Hij keek me aan met een blik die niet te beschrijven valt, maar die wel bij me naar binnenkwam en iets met mij deed wat ervoor zorgde dat mijn hart slagen oversloeg. Ik was bang dat hij me zou aanraken. Want ik zou dat niet kunnen verdragen. En alsof hij dat aanvoelde, of zag aan mijn blik die de zijne ontweek raakte hij me ook niet aan. Terwijl hij hier duidelijk wel behoefte aan heeft. De stilte, zijn ogen verraadde het. Ik vroeg me af wanneer ik hier wel bestand tegen zou zijn. Hij ging zitten op zijn bureaustoel. Ik keek voorzichtig naar hem. Ik ving zijn blik op die mij al aan zat te kijken.
    ‘Zij mag niet de reden zijn dat dit kapot gaat.’ Zei hij koppig.
    ‘Als er iets stuk gaat, dan hebben jou daden dat aangericht.’
    ‘Maar mijn daden hebben niks stuk gemaakt.’
    ‘I just saying.’ Zei ik zacht.
    ‘Geloof je me?’
    Het was een tijdje stil. Hij keek naar beneden en staarde naar de grond. Ik schraapte mijn keel zacht.
    ‘Ik geloof je.’ Zei ik.

M&K

Reacties
    790
    08-03-2014

Spannend ga snel verder

De AllerLiefste__

Reacties
    10.046
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Nice !

MVC Lid

Reacties
    6
    08-05-2016

U go girl! Heeeel boeiend verhaal, ben verslaafd schrijf gauw verder! xx

<3 Mamatie

Reacties
    660
    29-06-2011

Uup

[When y0ur heart is breaking and y0ur pain makes you fall: remember, just remember ALLAH sees it all

MVC Lid

Reacties
    901
    04-12-2012

Uuuupp

سعيدة

Reacties
    616
    28-07-2006

Up

MVC Lid

Reacties
    10
    12-10-2016

Kan je laten weten of je door gaat met je verhaal?

MVC Lid

Reacties
    245
    07-03-2008

De AllerLiefste__

Reacties
    10.046
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Jammer dat er nog geen vervolg is.