Poll resultaten: Tot welke behoor jij?

Stemmers
198. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Een actieve lezer.

    51 25,76%
  • Een stille lezer.

    147 74,24%
  1. #751
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012


    Jullie zijn leuk, ik ga aan de schoonmaak. Als ik klaar ben neem ik uitgebreid plaats achter de laptop voor een vervolg.

    Ramadan Moubarek, moge al je gebeden worden geaccepteerd en al je wensen in vervulling gaan in deze gezegende maand, love.

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  2. #752
    Hiya mok!

    Reacties
    2.948
    31-10-2009

    Citaat Geplaatst door HOOD Bekijk reactie

    Jullie zijn leuk, ik ga aan de schoonmaak. Als ik klaar ben neem ik uitgebreid plaats achter de laptop voor een vervolg.

    Ramadan Moubarek, moge al je gebeden worden geaccepteerd en al je wensen in vervulling gaan in deze gezegende maand, love.

    we willen eeeeeeeeeeeeeeeeeen super lange vervolg zodat we minimaal 1 uur wat te doen te hebben tot het etenstijd is
    Citaat Geplaatst door NotInTheMood Bekijk reactie
    Ik vind de term ' de ware ' wel hopeloos infantiel.
    Ik blijf gewoon bij de man die mij het minst irriteert.
    :ginffel:

  3. #753
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Citaat Geplaatst door Masgouta Bekijk reactie
    we willen eeeeeeeeeeeeeeeeeen super lange vervolg zodat we minimaal 1 uur wat te doen te hebben tot het etenstijd is
    Hahaha, misschien doe ik dat wel weliswaar geen uur, maar ik schrijf 3 a4 vol, op een voorwaarde..
    Dat je nu koran af laat spelen en al je gebeden op tijd verricht, hebben we een deal?

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  4. #754
    MVC Lid

    Reacties
    430
    21-08-2011

    aaawh nabil meskien(!
    nulvijfnulviertweeduizendnegen..

  5. #755
    MVC Lid

    Reacties
    812
    31-12-2009

    Oeeeppsss :$

  6. #756
    Hiya mok!

    Reacties
    2.948
    31-10-2009

    Citaat Geplaatst door HOOD Bekijk reactie
    Hahaha, misschien doe ik dat wel weliswaar geen uur, maar ik schrijf 3 a4 vol, op een voorwaarde..
    Dat je nu koran af laat spelen en al je gebeden op tijd verricht, hebben we een deal?

    hahaha gekkerddd, ik heb nog steeds hier geen vervolg gezien hoor
    Citaat Geplaatst door NotInTheMood Bekijk reactie
    Ik vind de term ' de ware ' wel hopeloos infantiel.
    Ik blijf gewoon bij de man die mij het minst irriteert.
    :ginffel:

  7. #757
    MVC Lid

    Reacties
    231
    08-08-2011

    Ohh hier moeten andere schrijvers een voorbeeld van nemen! Ipv die romantische verhalen waar je de einde gewoon kan voorspellen. Ik was ooit met dit verhaal begonnen maar was het verhaal kwijtgeraakt wist de naam er niet meer van subhanallah ik dacht er toevallig gister aan en raad eens wat ik gevonden heb!! Echt helemaal top meid, heb net het laatste stukje gelezen. Vind het spannend!!!

    uppp Uppp Upppp !!

  8. #758
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Niet altijd overtuigd

    “Je bent zo bijzonder mijn kind, zo bijzonder.” De huivering in zijn stem, de rillende ondertoon, hij was gebroken.

    Mijn moeder komt niets vermoedend binnen als ze acuut stopt bij zijn verschijning. Haar ogen worden groot en haar mond valt lichtjes open.

    “Zina?” Ze reageert niet op hem en blijft ons geschokt aankijken. “Wat doet hij hier?” Vraagt ze me terwijl ze in nog steeds dezelfde houding staat. Ik dacht dat dit een plan van jou was? Beantwoord ik haar vaag. Verwarrend kijkt ze me aan, “zeg dat hij weg moet.” Mam, kom op doe niet zo kinderachtig. “Het is hij of ik Nora.” Zegt ze op een besliste toon. Ik haatte het als ze zo deed, maar het was onmogelijk om iemand boven haar te verkiezen. Dat wist ze, maar ze was hier niet altijd van overtuigd.

    Spijtig keek ik hem aan, kun je misschien later terug komen? Vraag ik hem. Hij knikt begrijpelijk en verlaat de kamer terwijl hij mijn moeder in zich op blijft nemen.

    “Wat een rotzak zeg.” Sist ze als de deur in het slot valt. Mam. Probeer ik nog. “Nee, niets ervan, hij moet niet denken dat dit allemaal maar kan.” Ik ben zijn dochter, probeer ik hem te verdedigen. “Oh ja joh? Was dat je al jaren duidelijk of pas sinds kort?” Wat bezielt jou toch? “Nee, wat bezielt jou? Hij heeft verdomme nooit naar je omgekeken. Nooit. Komt hij een keer op bezoek ga je het voor hem opnemen. Ach, komaan Nora dit gaan we toch zeker niet menen?”

    Ik schud mijn hoofd en trek haar naar me toe. Een omhelzing brengt ons bij een terwijl ik de moedergeur tot me door laat dringen. Het was vertrouwd en rustgevend.

    Als ze weg is komt Nadir binnen gewandeld. Hij slaakt een diepe zucht en schud enkele keren gekwetst zijn hoofd. “Ik ben nooit over haar heen kunnen komen.” Zij anders wel over jou. “Hoe weet je dat?” Ze heeft een man, kinderen. “Ik heb toch ook een vrouw en kinderen, dat geeft nog niet aan dat ik over haar heen ben.” Ik knik bij zijn opmerking en kijk hem spijtig aan, je blijft uit haar buurt hoor je me? Spreek ik hem streng toe. Hij lijkt van mijn opmerking te schrikken maar knikt vervolgens toch kort.

    Na een moment stilte word ik spraakzaam, hoe wist je hier eigenlijk vanaf en wie heeft je naar dit ziekenhuis geleid? “Je opa kwam me verontwaardigd ophalen. Hij liet me weten waar ik moest zijn.” Ik knik, is hij niet meegekomen? “Oh jawel, die is naar je zusjes en broertje toe. Die komt morgen.” Weer knik ik.

    Hij excuseert zich, hij ontvangt namelijk een telefoontje.

    Als hij terug is vraag ik hem waar hij overnacht. “In een hotel midden in de stad.” Klinkt luxe. “Ach, je moet wat hé?” Nogmaals knik ik. Ik herkende mezelf in hem terug. De kilheid, nuchterheid en de lust voor luxe.

    “Nora, ik laat je arm niet amputeren. Laten we daar helder over blijven. Je bent beeldschoon, ik zou het niet over mijn hart kunnen krijgen door je arm te laten amputeren. Als ze hier niets voor je kunnen betekenen gaan we ergens anders verder kijken. Al moeten we reizen naar de andere kant van de wereld.” Glimlachend knik ik, Nadir, sommige dingen kun je niet kopen met geld. Die koop je met je daden. Zijn blik verandert bij mijn laatste uitspraak. Hij haalt een envelop uit de binnenzak van zijn colbert en kijkt me dan aan. “Kun jij deze brief misschien uitleggen?”

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  9. #759
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Beste lezers,

    Als eerst wil ik jullie Ramadan mubarek wensen, moge al jullie gebeden worden geaccepteerd en jullie wensen in vervulling mogen gaan in deze gezegende maand.

    Daarbij wil ik iedereen erg bedanken voor alle lieve comments, ik hoop dat jullie ervan zullen blijven genieten tot het eind.

    Ik heb het druk met de keuken, het opruimen, koran en gebeden. Veel meer dan normaal, het is immers en zegende maand. Dus ik hoop op jullie begrip als er langer dan normaal gewacht moet worden op een vervolg.

    Daarnaast hoop ik ook, dat jullie op tijd jullie gebeden zullen verrichten en ondanks het zware toch het mooie in deze maand zien. Want hij is prachtig.

    HOOD

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  10. #760
    MVC Lid

    Reacties
    262
    09-05-2012

    Ga zo door meid! Er is geen haast aan het verhaal.
    Ik vind je schrijfstijl egt
    Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding
    Mijn persoonlijkheid is wie ik ben en mijn houding hangt af van wie jij bent..

  11. #761
    MVC Lid

    Reacties
    165
    16-08-2009

    je schijft prachtig schat

    ramadan moubarak iedereen x

  12. #762
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  13. #763
    MVC Lid

    Reacties
    430
    21-08-2011

    uppppppppppppppppppppppppppppppp
    nulvijfnulviertweeduizendnegen..

  14. #764
    My Proud ⵣ

    Reacties
    416
    20-03-2011

    Ramadan Mubarak Lieve Mensen

    Als een meisje je een liedje laat luisteren, let dan goed op de tekst,
    want dat zijn de woorden die ze niet hardop tegen je durft te zeggen.


  15. #765
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppsssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦