Poll resultaten: Tot welke behoor jij?

Stemmers
198. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Een actieve lezer.

    51 25,76%
  • Een stille lezer.

    147 74,24%
  1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    66
    17-02-2012

    uppp uppp uppp upp <3

  2. #152
    MAmine <3

    Reacties
    1.047
    04-02-2012

    uuuuuuppppsssss !!!!!

    Citaat Geplaatst door Mesrine Bekijk reactie

    Jij hebt vaak plezier in het leven, jij gaat er alles aan doen om alleen happy te zijn.
    Soms pak je het positief aan en soms negatief.
    Als je je bewust bent van het feit dat je niet correct gehandeld hebt, dan onderdruk je dat.
    Paardenfluisteraar Mesrine heeft het op het juiste eind.


  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    1.917
    21-05-2010

    Woeeehoeeeehhhhh!!! 2-1 voor Safouane!! Wie zal haar hartje winnen!!
    Je beschrijft Safouane's hand als een berenklauw, nu lijkt het alsof hij echt angstaanjagend is en absoluut niet knap is !!

  4. #154
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Een rustgevende omgeving, een gespannen sfeer.

    Zoals gewoonlijk zaten we te dineren in een restaurant. In alle stilte werkte we ons eten naar binnen. Het uitzicht is prachtig, rustgeven. Toch voelt de sfeer alles behalve rustig aan. Zijn houding geeft aan dat hij gespannen is, dit zorgt er echter voor dat ik zenuwachtig word. Zachtjes voel ik zijn hand op de mijne. "Smaakt het lieverd?" Het is heerlijk. Zijn litteken trekt samen, hij zet een gemaakte glimlach op. Als we zijn uitgegeten en de rekening is betaald stelt hij voor een wandeling langs het oever te maken, ik stem in.

    Mijn haren dansen op het ritme van de wind, de golfen die tegen het oever aankomen klinken als muziek in de oren. Het begint steeds harder te waaien, even sta ik stil om mijn lokken in een knot te leggen. We lopen door. Het begint te miezeren. Hij houdt me staand en draait me in mijn geheel naar zich om. Zijn stevige armen voel ik algauw om mijn middel. "Shahira, je maakt me gelukkig." Fluistert hij gebroken in mijn oor. Safouane, zeg me waarom je zo gespannen bent. Hij zucht enkele keren diep, drukt me steviger tegen zich aan en ruikt aan me. Hij vermand zich. "Je hebt me verliefd weten te maken, ik ben van je gaan houden. Je hebt me gelukkig gemaakt. Maar zeg me Shahira, is dit wederzijds?" Ssst, ik laat mijn hand over zijn gezicht glijden, met mijn vingers streel ik over zijn stoppelhaartjes, ik streel met mijn vingers langs zijn lippen en laat vervolgens mijn hand naar zijn borst dalen, deze laat ik hier even rusten. "Shar niet doen." Geef me een reden. Onze kijkers ontmoeten elkaar. "Shahira, je maakt het me ongelofelijk moeilijk." Ik ontbloot mijn tanden, hij daarintegen heeft het er maar moeilijk mee. Safouane, zeg me wat je zo dwars zit. Zachtjes drukt hij een kus op mijn voorhoofd. "Je bent zo dichtbij, maar toch ook zo ongelofelijk ver van me vandaan." De blik in zijn ogen, zorgt voor spanning. "Zakaria heeft me verteld dat je er bij was toen iemand werd afgemaakt. Je reageerde niet eens op het schot. Benito sprak je tegen en Faissal en mij heb je onder de indruk weten te maken, de manier waarop je het wapen in je hand had, alsof je er voor gemaakt was, eng. De blik in je ogen, die blik gaat het je nog eens moeilijk maken schoonheid, heel moeilijk. Ik vertel je dit omdat ik van je hou Shahira." Voorzichtig duw ik mezelf van hem af. Je speelt sluw tegen een vos, dom van je Safouane, heel dom. "Shar, ik speel niet sluw, alles behalve. Ik vraag me gewoon af, hoe je aan die blik komt. Waarom je altijd alert en op je hoede bent. Mijn vader runde een groot bedrijf, veel mannen wouden witwassen, mijn vader bood hun deze mogelijkheid aan. Hij ging de fout in toen hij zelf het spul ging verkopen en jaren tussen vier muren kon gaan zitten. Ik ben in dit wereldje groot gebracht, begrijp me niet verkeerd. Maar begrijp dat ik veel heb gezien, meegemaakt en heb gevoeld. Verschillende mensen heb ontmoet. Ik heb vele vrouwen gehad, ze waren sluw, heel sluw. Vonden zich zelf highclass, over de top. Ze lieten zich op elke mogelijke manier verwennen. Ze deden alsof ze alles van dit wereldje afwisten, het allerergste was dat ze in hun eigen leugens geloofde. Mijn moeder werd in mijn jeugd mishandelt. Ik stond erbij en keek ernaar. Ze leerde me; 'Safouane, behandel een vrouw alsof ze van glas is. Leg haar in de watten, omdat je bang bent dat ze breekt. Een juiste man maakt van zijn moeder een diamant en van zijn vrouw een parel. Hij mag niet vergeten wie hem heeft gedragen en wie zijn kinderen nog zal dragen.' Vandaag de dag ga ik nog steeds bij haar langs om tegen me te laten preken. Bij elke vrouw wist ik een houding aan te nemen, bij elke vrouw wist ik wat te doen. Elke vrouw die ik heb gehad wist ik verliefd te maken, ze hadden een zwak. Allemaal. Vandaag de dag ben ik een vrouw tegen gekomen die me mijn houding ontnam, me verliefd heeft weten te maken en het aller ergste van alles, een zwak heeft weten te creëren bij me. Vele vrouwen zij je voor geweest, vele wouden komen werken bij Benito. Dus ook toen ik over jou hoorde vond ik je maar een lachertje. De jongens omschreven je als een lustobject. Ik hoorde dat je er bij liep als een model. Sommige dachten dat je jouw klanten op een seksuele manier omkocht. Toen je van Benito je eerste opdracht kreeg en de klant bij het afscheid je terug trok om je te vertellen dat je hem opgewonden had gekregen wist je hem op de juiste manier af te wijzen. Dit wekte bij Benito interesse. Een vrouw die een rijke man afwijst, een belangrijke klant. Ismail, onze casanova, hartenbreker. Nam je mee naar Frankrijk, maar kwam droog terug. Geen seks, zelfs geen kus. Ze deden weddenschappen, maar op elk detail reageerde je anders dan er van je verwacht werd. Zelf hou ik de dames die bij Benito over de vloer komen het liefst op afstand, ook de lichte jongens wil ik niet zien. Ik ben mijn vaders voorbeeld gaan aannemen en probeer me te houden aan mijn belofte, het spul op afstand houden. Maar sinds ik jou ken ben ik vaker in het pand. Ik ben er vaker dan ooit te voren, maar ben er zeker van dat ik het spul nooit aanraken zal." Hoebedoel je dat precies?


  5. #155

    Reacties
    1.072
    29-04-2010

    Safouane.

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    694
    28-04-2011

    upppp!!
    ga gauw verder!


  7. #157
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Citaat Geplaatst door LadyNadoor.. Bekijk reactie
    Woeeehoeeeehhhhh!!! 2-1 voor Safouane!! Wie zal haar hartje winnen!!
    Je beschrijft Safouane's hand als een berenklauw, nu lijkt het alsof hij echt angstaanjagend is en absoluut niet knap is !!

    Haha, we will see. Haar hartje wordt niet gewonnen door de mooiste, maar de beste


  8. #158
    MAmine <3

    Reacties
    1.047
    04-02-2012

    uuuuupppssss !!!!
    je maakt het zo moeilijk voor me hea ik pobeer elke keer te bedenken wat er dan zal volgen maar je verbaast me keer op keer meid je schrijft steeds het tegenovergestelde wat ik voorspel
    ga door meid je bent goed bezig
    x the3sisters

    Citaat Geplaatst door Mesrine Bekijk reactie

    Jij hebt vaak plezier in het leven, jij gaat er alles aan doen om alleen happy te zijn.
    Soms pak je het positief aan en soms negatief.
    Als je je bewust bent van het feit dat je niet correct gehandeld hebt, dan onderdruk je dat.
    Paardenfluisteraar Mesrine heeft het op het juiste eind.


  9. #159
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Citaat Geplaatst door The3sisters Bekijk reactie
    uuuuupppssss !!!!
    je maakt het zo moeilijk voor me hea ik pobeer elke keer te bedenken wat er dan zal volgen maar je verbaast me keer op keer meid je schrijft steeds het tegenovergestelde wat ik voorspel
    ga door meid je bent goed bezig
    x the3sisters


    Haha, dat krijg ik vaker te horen. Het is ook niet de bedoeling dat alles al duidelijk is voor het verhaal rond is. Dat zou toch zonde zijn ? Hoe gaat het met jouw verhaal trouwens?


  10. #160
    MAmine <3

    Reacties
    1.047
    04-02-2012

    Citaat Geplaatst door HOOD Bekijk reactie


    Haha, dat krijg ik vaker te horen. Het is ook niet de bedoeling dat alles al duidelijk is voor het verhaal rond is. Dat zou toch zonde zijn ? Hoe gaat het met jouw verhaal trouwens?

    het gaat goed hamdoulilah zoals je al ziet in me ot ben ik ook begonnen met een 2e verhaal

    Citaat Geplaatst door Mesrine Bekijk reactie

    Jij hebt vaak plezier in het leven, jij gaat er alles aan doen om alleen happy te zijn.
    Soms pak je het positief aan en soms negatief.
    Als je je bewust bent van het feit dat je niet correct gehandeld hebt, dan onderdruk je dat.
    Paardenfluisteraar Mesrine heeft het op het juiste eind.


  11. #161
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Citaat Geplaatst door The3sisters Bekijk reactie
    het gaat goed hamdoulilah zoals je al ziet in me ot ben ik ook begonnen met een 2e verhaal

    Fanatiek hoor! Ik heb niet eens tijd voor een, vreselijk. Ik ga ze gauw lezen insha Allah.

    BIGUP voor jou schat


  12. #162
    MAmine <3

    Reacties
    1.047
    04-02-2012

    Citaat Geplaatst door HOOD Bekijk reactie

    Fanatiek hoor! Ik heb niet eens tijd voor een, vreselijk. Ik ga ze gauw lezen insha Allah.

    BIGUP voor jou schat

    dankjewel meid en hetzelfde geld voor jou ga zo door

    Citaat Geplaatst door Mesrine Bekijk reactie

    Jij hebt vaak plezier in het leven, jij gaat er alles aan doen om alleen happy te zijn.
    Soms pak je het positief aan en soms negatief.
    Als je je bewust bent van het feit dat je niet correct gehandeld hebt, dan onderdruk je dat.
    Paardenfluisteraar Mesrine heeft het op het juiste eind.


  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    66
    17-02-2012

    prachtig meissieeee go on !

    kusss upppp alles :P

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    744
    23-03-2009

    up!! prachtig vervolg!
    Niet actief

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-06-2011

    Prachtig verhaal !