Poll resultaten: Tot welke behoor jij?

Stemmers
198. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Een actieve lezer.

    51 25,76%
  • Een stille lezer.

    147 74,24%
  1. #571
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Dank jullie wel

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  2. #572
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppssaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  3. #573
    -

    Reacties
    343
    08-01-2010

    Citaat Geplaatst door HOOD Bekijk reactie
    Dank jullie wel
    alsjeblieft madame HOOD
    volgende vervolgje
    Mijn fouten zijn mijn fouten, maar jij kan er voor zorgen dat ik die fouten niet meer maak. Wees mijn weerspiegeling en ik ben jou weerspiegeling.

  4. #574
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    De reis

    Lieverd, ik was gewoon moe. Ik had even tijd voor mezelf nodig. Niets meer en niks minder. Hij kijkt me strak aan, “dat kon je toch ook aangeven?” Zegt hij ongeloofwaardig. Ik schud mijn hoofd, nee dat kon ik niet. Het zou het alleen maar moeilijker maken, geloof me. “Ik vertrouw je.” Zegt hij heel strak. Bedankt, piep ik. Ons oogcontact maakt de spanning alleen maar groter. Beide wisten we van elkaar dat we logen. Hij wist dat ik loog, en ik wist zeker dat hij loog. Hij vertrouwde me niet, alles behalve. Toch blijven we allebei doen alsof we elkaar geloven, we glimlachen gemaakt naar elkaar en nemen vervolgens afscheid van elkaar.

    Thuis kijk ik op internet naar vliegtickets. Mijn moeder komt mijn kamer binnen en vraagt me waar ik mee bezig ben. Niets bijzonders, antwoord ik haar afwezig. Ze komt naast me staan en bekijkt aandachtig mijn beeldscherm, “Marokko? Wie? Jij?” De ongeloof in haar toon laat zich duidelijk blijken. Ik knik. “Wat doen?” Tot rust komen. “En college dan?” Ik ga maar een weekje. “Heb je opa hier al over ingelicht?” Nee, ik bel hem pas als ik een ticket heb.

    De volgende dag pak ik mijn oude routine weer op, ik ging naar college. “Zina, waar heb jij gezeten?” Roept Faris uit, met grote ogen kijkt hij me aan. Hey maatje, ik was gewoon thuis. “Je reageerde niet op belletjes en sms’jes?” Niets om je zorgen om te maken. Beantwoord ik hem koeltjes. Hij trekt zijn ogen tot spleetjes. “Het project is met een voldoende afgerond.” Een glimlach siert mijn mond. Well done, well done! “Ja, dat hebben we toch gezamenlijk gedaan.” We geven elkaar een high five. Als hij me bijpraat wat ik de afgelopen dagen heb gemist onderbreek ik hem. Ik vlieg volgende week maandag naar Marokko voor een week. Hij kijkt me doordacht aan. “Wat ga je daar precies doen als ik vragen mag?” Ik moet even een paar dingen recht trekken. “Zoals?” Privé. “Ik zal me er maar niet mee bemoeien ook, maar is goed. Houden we wel contact?” Natuurlijk! We mailen, en het is maar een weekje. “Een weekje teveel.” Zijn opmerking kwam verwarrend over, hij wou altijd weten waar ik was. Waarom ik daarheen ging. Hij leek me ook altijd te missen. Ik schud de gedachte van me af, ‘het is maar Faris, komaan Nora’ spreek ik mezelf toe.

    Daar stond ik dan, met mijn koffer op het vliegveld. Alleen, niemand was met me meegekomen. Niemand bood het me aan om me te brengen, uit te zwaaien, ik was alleen.

    In het vliegtuig plug ik de oordoppen in mijn oren, de afgelopen week speelt zich af in mijn gedachten. De kogels van Safouane, Celin en Belinda. Het verraad van Zakaria en Fatima. De ruzie met Marcel en de onrust tussen mij en mijn zusters. De intieme momenten met Nabil. Het waren allerlei verschillende werelden waarin ik leefde. Deze reis, deze zou me kennis laten maken met een andere wereld, een wereld die om mij draait.

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  5. #575

  6. #576
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Beste lezers,

    Bedankt voor alle lieve comment's, pm's en uiteraard de groene punten.

    Ik heb een drukke week, vandaar de korte en mindere vervolgen. Uiteraard werk ik altijd aan een vervolgje als ik hier tijd voor heb.

    Keep enjoying

    HOOD

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  7. #577
    MVC Lid

    Reacties
    1.301
    06-08-2007

    upupupuup aaahw nu vind ik Nora stom
    people don't change because they see the light,they change because they feel the heat.

  8. #578
    MVC Lid

    Reacties
    116
    02-08-2010

    UP, het gaat goed.......ben benieuwd wat die shitans van de fatima en zaka hebben geflikt !!
    so wie so haat an F(gr)atima

  9. #579
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Citaat Geplaatst door Koppige. Bekijk reactie
    oep!

    Citaat Geplaatst door marokko_lady Bekijk reactie
    upupupuup aaahw nu vind ik Nora stom
    Haha, hoezo vind je Nora stom?
    Citaat Geplaatst door MrSnibbi Bekijk reactie
    UP, het gaat goed.......ben benieuwd wat die shitans van de fatima en zaka hebben geflikt !!
    so wie so haat an F(gr)atima
    Haha, hey ik miste je al..
    Ja, jij mag Faat echt niet nee,
    Citaat Geplaatst door Mysterieux_Lady Bekijk reactie
    -

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  10. #580
    MVC Lid

    Reacties
    220
    11-06-2010

    upaaaaaaa ga snel verder !!!

  11. #581
    MVC Lid

    Reacties
    116
    02-08-2010

    Citaat Geplaatst door HOOD Bekijk reactie



    Haha, hey ik miste je al..
    Ja, jij mag Faat echt niet nee,

    haha klopt was drukjes met werken en niet echt vaak de mogelijkheid om te reageren.....maar zeker zware haat aan F(Gr)atima maar die zaka begint mij ook te irriteren!

  12. #582
    MVC Lid

    Reacties
    30
    24-05-2009

    Ga gauw verder!
    2gebruikers.

  13. #583
    My Proud ⵣ

    Reacties
    416
    20-03-2011

    upske upske upske

    Goeie goeie

    Die nabil meskien heb echt meelijden met hem
    als hij echt bestond zou ik hem never laten gaan
    en altijd eerlijk tegen hem zijn

    Als een meisje je een liedje laat luisteren, let dan goed op de tekst,
    want dat zijn de woorden die ze niet hardop tegen je durft te zeggen.


  14. #584
    MVC Lid

    Reacties
    188
    28-01-2011

    Ik hoop dat die een weekje naar marokko haar gaat helpen ...
    upp ik verwacht noch een vervolg voor vandaag

  15. #585
    MVC Lid

    Reacties
    430
    21-08-2011

    Oieoioeieiooieeio upp
    nulvijfnulviertweeduizendnegen..