Poll resultaten: Tot welke behoor jij?

Stemmers
198. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Een actieve lezer.

    51 25,76%
  • Een stille lezer.

    147 74,24%
  1. #346
    My Proud ⵣ

    Reacties
    416
    20-03-2011

    Citaat Geplaatst door HOOD Bekijk reactie
    Ik doe mijn best om straks een vervolgje te posten no worries.
    Okey okey dan
    Ik ken niet wachten

    Als een meisje je een liedje laat luisteren, let dan goed op de tekst,
    want dat zijn de woorden die ze niet hardop tegen je durft te zeggen.


  2. #347
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Uuupppssaaaa

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  3. #348
    Thawayagetch.

    Reacties
    1.136
    27-10-2010

    Top, krijgen we vandaag nog een vervolgje?

  4. #349
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Citaat Geplaatst door Sii_ Bekijk reactie
    Top, krijgen we vandaag nog een vervolgje?
    Ik doe mn best wijffie, ik ga er wel van uit.

    Allen bedankt voor het uppen.

    HOOD

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  5. #350
    MVC Lid

    Reacties
    430
    21-08-2011

    Uppppppppppp geweldig!
    nulvijfnulviertweeduizendnegen..

  6. #351
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Beste lezers,

    Zoals jullie weten ben ik best ziek, ik ga nu beginen met typen. Als het me lukt een vervolgje te maken zien jullie hem zo tegemoet. Anders mijn excuses en zien jullie het vervolgje morgen.

    Vaak krijg ik te horen dat mensen niet willen dat dit verhaal snel zal eindigen. Een mooi teken dat het verhaal goed in de smaak valt. Dat het een apart verhaal is dringt nu ook wel tot me door, ik heb pas iets wat voor mij best eng was gedaan. Mijn verhaal door een naaste van me laten lezen. Schrijven is meer dan een hobby voor me en ik zit vol met energie die ik op papier zet. Elke positieve reactie voelt dan ook echt als een schouderklopje. Zij die iets meer in hun reactie dan alleen 'up' of dergelijke zetten wil ik uitzettend bedanken, de enthousiaste lezers doen me uiterste goed. Ook de stille lezers die nu en dan van zich laten horen zorgen zeker voor motivatie.

    Ik wil niet dat mijn lezers denken dat ik hen of mijn verhaal verwaarloos, alleen zijn er veel dingen die ik moet regelen. Als ik uiteindelijk een beetje vrije tijd heb val ik meestal in slaap of ben ik toe aan ontspanning. En ongeacht wat dan ook zal ik dit verhaal afmaken. Zij die denken dat ik er niet genoeg tijd aan besteed moeten realiseren dat ik tijdens mijn bezigheden inspiratie op doe voor mijn verhaal.

    Graag mijn excuses als het soms vervelend is om lang te wachten, maar hopelijk jullie begrip.

    Hen die mijn verhaal aanraden in andere topic's, love.

    Jullie allen veel leesplezier.

    Keep enjoying.

    HOOD.

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  7. #352
    MVC Lid

    Reacties
    1.917
    21-05-2010

    Ewaaa saafi, dit is jouw verhaal en jij bepaald wanneer de vervolgjes komen hoor!
    No matter what, we blijven lezen dat je dat maar weet. Je bent nog niet van ons af!!

  8. #353
    My Proud ⵣ

    Reacties
    416
    20-03-2011

    Citaat Geplaatst door LadyNadoor.. Bekijk reactie
    Ewaaa saafi, dit is jouw verhaal en jij bepaald wanneer de vervolgjes komen hoor!
    No matter what, we blijven lezen dat je dat maar weet. Je bent nog niet van ons af!!
    -

    Als een meisje je een liedje laat luisteren, let dan goed op de tekst,
    want dat zijn de woorden die ze niet hardop tegen je durft te zeggen.


  9. #354
    Born to be cool.

    Reacties
    39
    26-12-2011

    Leuk vervolg!
    Up.
    She builds those walls up, 'cause she doesn't want anyone to reach her heart.

  10. #355
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Brandwonden

    Zijn fel blauwe ogen glinsteren. Rond zijn kijkers trekken rimpels zich bij een. Door het shirtje wat hij draagt is zijn litteken goed zichtbaar. Hij merkt op dat ik er naar kijk en begint te lachen. "Weet jij wat deze is bonita?" Ik schud mijn hoofd. "Deze bonita, deze is mijn straf. Ook ik begon eerst met grammen. Alleen ik was brutaal, ik was niet geduldig en hield me niet aan de regels. Zij hebben mij toen met een hete stok verbrand." Hij trekt zijn shirt uit en laat me zijn littekens zien. Het trekt van zijn nek tot zijn onderbuik, vreselijk. "Bonita, die auto heb ik morgen om zes uur ochtend nodig." Benito was een man waar ik urenlang naar kon kijken. Ik geloofde er in dat hij ergens een goed bedoelend hart had. Een glimlach siert zijn mond. We drinken ons drinken op en verlaten zo beide de ruimte.

    Ik parkeer de auto die ik voor Benito had geregeld voor het pand en loop naar binnen. Zoekend naar Benito. "Ha die Bonita." De stem van Rosa benadert mijn trommelvliezen. Hallo, hoe gaat het met je Rosa? "Ik ben gespannen." Vragend frons ik mijn wenkbrauwen, hoezo dat? Vraag ik haar nieuwsgierig. "Hij rijdt straks naar Italië, veelte lang geleden. Straks, straks gebeurd hem wat." Haar toon slaat erg bezorgd. Ik sus haar en vertel haar dat ze moet gaan slapen. "Bonita, ik rij straks naar huis. Ik ga hem eerst even gedag zeggen." Ik knik en kijk toe hoe ze de trappen op huppelt. Het is 05.05 uur in de vroege morgen. Die vrouw is zo vroeg haar bed uitgekropen, heeft zijn spullen klaargezet en hier heen gereden omdat hij na een lange tijd zelf met het spul gaat rijden. Ze hield veel van Benito, dat rook je van afstand.

    Als de de auto is geladen en het tijd is om te vertrekken omhelst Rosa hem uitgebreid lang. Even mompelen die twee wat in het Italiaans en drukken een kus op elkaars lippen. Een klein glimlachje omringt mijn mond.
    Ze komt naast me staan en zwaait naar Benito. Hij kijkt me aan, "bonita, hou de boel draaiend hier. Zorg voor mijn vrouw." Even dringt een naar gevoel tot me door, maar ik probeer deze van mij af te schudden en glimlach naar Benito. Take care! "I will." Zegt hij terwijl hij de auto in stapt.

    De klok slaat 14.14 uur aan, zoals de afgelopen weken volg ik Belinda en Celin. Ze lijken met alle jongens contact te hebben, althans alle jongens die een stapje hoger dan de 'loopjongens' staan. Vermoeid rij ik achter de dames aan, ergens begon ik me er een beetje aan te ergeren dat het maar niet duidelijk werd. Ik parkeer schuin achter ze. Even denk ik dat mijn ogen me bedriegen. Maar als ik mijn blik verscherp zie ik inderdaad Zakaria bij hun in de auto stappen. Zakaria? Deze dames weten het groot aan te pakken. Alleen merk ik op dat Zakaria geen seksueel contact of dergelijke met ze heeft. Hij overhandigt de dames een tasje en verlaat direct de wagen weer. Aandachtig tik ik met mijn vingers op het stuur.

    "Hoi." Hoor ik vlak achter me terwijl ik mijn lunch aan het bestellen ben. Ik draai me om en zie de jongeman die ik eerder in de collegezaal trof. Hallo, zeg ik terug. Even blijven we elkaar aankijken. Ik laat mijn blik over hem heen glijden zoals hij ook bij mij doet. Hij was groot, onverzorgd en erg gespierd. Zijn kledingstijl ging nergens over en zijn haar schreeuwde om een kappersbeurt. De serveerster schreeuwde dat mijn lunch klaar was. Ze overhandigde me deze en met een glimlach naar de jongen toe liep ik weg. Alleen was hij niet van plan het hierbij te laten. Hij kwam naast me zitten buiten op het terras. "Heb je de stukken al doorgenomen?" Probeerde hij een gesprek aan te knopen. Ik heb er even doorheen gebladert en jij? "Ik heb ze wel doorgenomen, dat raad ik je zeker aan te doen want de stof is zeer ingewikkeld." Bedachtzaam knik ik mijn hoofd. Een akelige stilte woont ons gezelschap bij. "Hoe heet je eigenlijk?" Vraagt hij me na een tijdje. Nora, ik heet Nora zeg ik terwijl ik hem dit keer aan kijk. En hoe heet jij? "Aangenaam Nora, Faris." Aangenaam. "Wat is je afkomst?" Marokkaans. Hij lijkt hier van op te kijken. "Dat zou ik echt niet zeggen." Oh? "Je lijkt Armeens of een Libanese." Dit keer ben ik het die schrikt van zijn opmerking. Hij blijkt dit op te merken. "Maar dat moet je zien als compliment. Je hebt wat exotisch." Ik schiet in de lach, nou ik hou het toch liever op Marokkaans. "A beautifull Moroccan lady." Zegt hij op een hoog stemmetje. Hij weet me goed aan het lachen maken. En wat is jouw afkomst? Vraag ik hem op mijn beurt. "Half Marokkaans en half Colombiaans." Zegt hij trots.
    Hij pakt een boekje uit zijn tas en laat me wat foto's zien.

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  11. #356
    Meerdere gebruikers.

    Reacties
    673
    04-02-2012

    Beste lezers,

    Bedankt voor alle steun, begrip en comments.

    Ik hoop dat jullie van het vervolgje zullen genieten.

    Keep enjoying .

    HOOD

    Geef me een paar jaar en ik ben weg uit de hood.


  12. #357
    Thawayagetch.

    Reacties
    1.136
    27-10-2010

    Meer dan alleen van genoten, dankjewellieverd!

  13. #358
    My Proud ⵣ

    Reacties
    416
    20-03-2011

    Up Up Up
    Nog meeer weeer een openings zin
    vervolg ken niet wachten

    Als een meisje je een liedje laat luisteren, let dan goed op de tekst,
    want dat zijn de woorden die ze niet hardop tegen je durft te zeggen.


  14. #359
    MVC Lid

    Reacties
    165
    16-08-2009

    oeeeh yes nieuwe love maybee???

    oepaaa habiba

  15. #360
    Born to be cool.

    Reacties
    39
    26-12-2011

    Up!
    She builds those walls up, 'cause she doesn't want anyone to reach her heart.