1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    148
    30-09-2011

    Thumbs up promoot je verhaal hier

    nou mensen promoot hier je verhaal :

    schrijf hier waar het verhaal over gaat in minimaal 15 regels
    en de link die jou stuurt naar het verhaal

    nou mensen veel succes met promoten van je verhaal !!

    x madam

    PS: kan je ook doorgeven als je het ook in een word document hebt dat zal ook gemakkelijk zijn voor sommige leden
    PPS: ook aan trouwe fans die hun favo verhaal willen promoten
    PPPS: je mag hier natuurlijk ook mensen aanraden welke verhalen en schrijvers goed zijn
    PPPPS: leden die al hun verhaal af hebben en het op word hebben kunnen die mij pm¨n

    Laatst gewijzigd door -Fragola.: 03-01-2013 om 16:10
    αʟƨ נε мεт ıεтƨ пıευшƨ шıʟт вεɢıппεп мσεт נε нεт νεяʟεɔεп αcнтεя נε ʟαтεп ʟıɢɢεп


    groen is altijd welkom

  2. #2
    Laa Ilahaa Ilalaah<3

    Reacties
    3.943
    24-11-2011

    Familie-Liefde DRAMA

    Mijn verhaal gaat over familie problemen - liefdes problemen.
    Alles wat in het dagelijkse leven voorkomt.

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4084290
    Meerdere gebruikers


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    272
    19-07-2011


    Mijn Verhaal ;
    Zy vrααgt; hєb jє αllєs? Hy pαkt hααr hαnd єn zєgt; nu wєl ♥

    Probeer maar en inshAllaah hoor ik van jullie, ik heb veel positieve reacties vooral op C.nl daar heb ik een inhoudsopgave voor degene die dat makkelijker vinden xx

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4048329





    In mijn zoektocht naar wijsheid, is de Islam mijn licht in dit leven,de Koran mijn onmisbare gids en het Paradijs Incha'Allaah mijn Streven


  4. #4
    Mine...

    Reacties
    1.676
    02-01-2011


    (#Seloua&Anas)

    Hallo damez en heren,

    Ik schrijf een verhaal over saloua & anas, dat zijn twee mensen die smoorverliefd op elkaar zijn, maar dr komen steeds mensen of dingetjes waar ze tege moeten vechten. Maar door de liefde tussn die 2 komt het in de meeste gevallen wel goed.
    Dit verhaal zit vol humor, drama, liefde en de fantasie speelt ook een grote rol.

    Kortom lees mijn verhaal en je zult worden meegesleept door de spanning die er telkens ontstaan en je zult verbaasd staan hoeveel ware liefde van het kwade kan winnen !

    Dikke kus,
    FOesss


    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4076204
    La ilaha ilaa Allah

  5. #5
    I'm addicted to you

    Reacties
    1.601
    31-07-2011

    Mijn verhaal: Three different girls, gaat over drie verschillende meiden(Lina, Samia, Amira), die ieder een geheel ander leven leiden. Ze hebben ieder hun problemen en zorgen, en ieder probeert dat op hun eigen manier op te lossen. De een heeft familieproblemen of heeft een ontrouw vriendje, de ander heeft last van neppe vriendinnen of gaat juist met de verkeerde mensen om. Maar er zullen zich nog een heleboel andere hedendaagse situaties afspelen gedurende het verhaal. Een ieder die dit verhaal zal lezen zal zich in 1 van de dames terug herkennen door hun verschillende karakters. Dit verhaal is deels waargebeurd. Op mijn leven, maar ook op die van mensen in mijn omgeving. Hetgeen niet waargebeurd is, en ik dus aan mijn fantasie heb overgelaten, heb ik zo realistisch mogelijk geprobeerd te omschrijven. Niet iedereen zal het eens zijn met sommige keuzes die de dames in het verhaal maken, maar houdt in het achterhoofd dat dit in het echte leven wel gebeurd en/of voorkomt.

    Dit verhaal is nog niet af, ik ben er nog druk mee bezig en hoop het zo gauw als mogelijk af te kunnen ronden. Ik heb dit verhaal nog niet in word staan, maar zodra dit verhaal afgerond is, zal ik de link plaatsen in mijn eigen topic.
    Ik zou zeggen neem een kijkje voor de mensen die het nog niet volgen, het is zeker de moeite waard om te lezen. Niet alleen omdat ik meer fans wil(want daar ben ik al meer dan tevreden mee), maar vooral omdat er een duidelijke boodschap in dit verhaal verschuilt zit.

    Link: Three Different Girls
    Mijn afgeronde verhaal: Three Different Girls
    Mijn nieuwe verhaal: Live Laugh Love

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    348
    13-04-2011

    Ongelukkig geboren, Gelukkig getrouwd.(WG)
    Mijn verhaal gaat over de 17-jarige Aaliyah die haar hele leven is vernederd en getreiterd door haar zussen, ouders, en andere mensen. ze ontmoet in haar jongen jaren een jongen die haar leven veranderd. maar toch blijft ze ongelukkig.

    Waarom gunt niemand haar geluk? waarom mag ze niet trouwen met de jongen die haar gelukkig maakt? en waarom is ze een zachtaardig persoon, en kan ze andere mensen geen pijn doen?
    Aaliyah gelooft maar dat 'what goes around comes around' maar toch wilt ze wraak nemen op de mensen die haar leven hebben verwoest. maar kan ze dat wel? heeft ze zoveel lef om alle geheimen van andere uit haar mond te gooien?

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4048645
    Ongelukkig geboren, Gelukkig Getrouwd.
    http://forums.marokko.nl/showthread....#post101509987


    Goed opgevoed, Slecht beëindigd
    http://forums.marokko.nl/showthread....#post104604169

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009


    Mijn verhaal dat luistert naar de bovenvernoemde titel wordt grotendeels verteld vanuit het perspectief van de jonge ambitieuze Naïla Benzida. Ze is een zelfzekere persoonlijkheid met een koppig karakter dat haar mannetje staat in het leven. Ze komt uit een warm nest en leidt aanvankelijk een relatief rustig leven met haar man en haar familie terwijl ze met de nodige gedrevenheid haar baan als psychologe uitvoert.

    Tot er een kink in de kabel komt en blijkt dat haar gekoesterde intuïtie en veronderstelde mensenkennis haar gedurende een hele tijd een rad voor de ogen hebben gedraaid. Het is erg moeilijk voor Naïla om dat onder ogen te zien, gezien haar kritische geest en professionele achtergrond.

    Gaandeweg ontwaakt ze uit die zorgvuldig gecreëerde illusie. Een illusie waar ze op sommige momenten ook helemaal niet uit wilt ontwaken omdat ze zo blootgesteld zal worden aan de werkelijkheid. De keiharde werkelijkheid die haar op alle mogelijke manieren op de hielen zit en waardoor ze gaandeweg nog cruciale inschattingsfouten zal maken om er aan te ontsnappen.

    Op zoek naar de ultieme bevrijding van haar verleden zal ze de nodige obstakels moeten overwinnen. Hierbij zal ze soms geholpen maar vaak genoeg tegen gewerkt worden door de andere personages die stelselmatig hun intrede zullen maken in het verhaal.

    Het verhaal is opgebouwd rond vele contrasten. En die contrasten zullen uiteindelijk het moraal en de eindboodschap van het verhaal vormen.

    Qua genre zou ik het plaatsen onder een psychologische roman, opgebouwd rond drie hoofdingrediënten: romantiek, misdaad en een dosis subtiele humor. Het is absoluut geen verhaal dat enkel en alleen uit liefde bestaat.

    Het is geheel fictie en heeft een vrij hoog dramagehalte, toch zullen er zich vaak genoeg gebeurtenissen voordoen waarmee elke lezer zich op een bepaald moment wel kan identificeren.

    Ik heb de neiging erg gedetailleerd te schrijven, vooral met betrekking tot de omgeving en de emoties van de personages. Ik maak vrij veel gebruik van dialogen en de nodige beeldspraak, met de bedoeling de lezer ook zelf af en toe te laten nadenken oven te filosoferen over het verhaal. Ik zeg er op voorhand bij dat dit een schrijfstijl is die niet iedereen ligt.

    Het verhaal is nog niet afgerond maar ik zit wel al ruimschoots over de helft, waarvan het grootste deel al op Word beschikbaar is (zie topic).

    Klik hier om het verhaal te ontdekken!



    Ps: Ik heb ook nog 2 andere afgeronde verhalen. Eveneens beschikbaar op Word. Zie mijn OT voor de links.

    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    53
    29-01-2012

    Waarom ik?


    Mijn verhaal gaat over Lina een meid van 19.
    Dit wordt een verhaal vol met drama, liefde en onderwerpen met onbeantwoorde vragen.

    Het liefst wil je dat alles op de manier gaat zoals jij het wilt, maar lukt dit ook wel?

    Veel leesplezier!
    xjes Parell

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4157927

  9. #9
    ♥ALLAH

    Reacties
    5.696
    13-04-2008

    Yawmi Metebkish Hedda Hoewa Mektabi #Click.



    Salaam ou alaikoem lieve Lezeresjes,

    Anderhalf jaar geleden ben ik begonnen aan mijn eerste verhaal hier op marokko.nl. Dit verhaal is inmiddels af en in word verkrijgbaar..! Ik zal jullie even toelichten, waar het verhaal over gaat.

    Hizjra is jongedame, die jong en vroeg aan haar lot is overgelaten. Ze raakte door een fatale ongeluk haar vader, broers en overige familieleden kwijt. Met alle liefde neemt ze de zorg aan voor haar zusje en bezorgde moeder. Natuurlijk keren haar gedachten altijd terug naar haar geliefde broers en vader die haar vroeg hebben verlaten. Hizjra wenst ze enkel nog maar een keer te kunnen zien, om ze te vertellen hoe zeer ze van ze houdt.. Om weer eenmalig te kunnen voelen hoe het is, om geen verantwoordelijkheden te kennen. Om het jonge meisje zonder zorgen te kunnen zijn..

    Om de kost binnen te halen, en zo haar moeder en zusje een bestaanszekerheid te bieden, werkt ze naast haar studie in een discotheek. Ze heeft het totaal niet naar haar zin, maar weet geen weg terug als ze er eenmaal aan begint. Tot ze 4 jongens keer op keer terug ziet in de discotheek. 2 daarvan dragen de zelfde naams als haar broers, die inmiddels overleden zijn. De wond was aan het helen, maar door blijvend terugkeren van de jongens, komt ze in een ander wereld terecht. een wereld van emoties. een wereld waar ze Allaah subhana wata' ala wilt volgen, maar zo af en toe afdwaalt. Een wereld waarin ze niet toegeeft aan gevoelens. Zou ze spijt hebben van het feit dat ze snakte naar broers? En hoe loopt het af, met haar moeder waarvan de gezondheid achteruit gaat. Wat bedoelde haar moeder met een complot uit het verleden. En waarom valt Safae, haar zusje voor de verkeerde.. Een en al ellende. Opzoek naar de waarheid, naar toevlucht en standvastigheid. Zou het Hizjra lukken te kunnen kiezen voor een leven met misschien wat meer sociale contacten om haar heen? Zou het Hizjra lukken het complot uit het verleden te kunnen ontraadselen, en een einde te kunnen maken aan haar verschrikkelijke nachtmerrie? En hoever gaan haar gevoelens voor Sayfudienne? Ze leeft in Tweestrijd. Opzoek naar de waarheid, waar veel vragen bij ontstaan, maar een antwoord nihil is.. En wanneer Fouad toeslaat, begin werkelijk de strijd van leven en dood... Wie is de winnaar, en wie verliest.... Je kunt het lezen in het verhaal....

    Liefs,

    Is_lam



    Verhaal 2 ღღ нєт нυιѕ мєт нααя Diєρѕтє Gєнєιмєη-.#Click ღღ.


    Proloog

    Ronddwarrelend als een veertje dat meegenomen wordt door de wind. Om en om, rond het huis. Iedere keer een nieuw bericht. Ieder moment een nieuw boodschap. Een raadsel.

    Soms stijf van angst, en soms gemotiveerd om het raadsel te ontraadselen en de boodschap te begrijpen.
    Veel vraagtekens, achter iedere zin. Wie waren ze? Wat probeerden ze me duidelijk te maken? Wat was de boodschap?

    Eenzaam..Ik heb er altijd alleen voor gestaan. De spanning is om te snijden.

    Het dagboek, een boek vol verhalen. Soms wel in verschillende talen. Van wie was het? En wat schuilde er achter ‘het boek der raadsels’’.

    Een warm hart. Standvastig in haar schoenen. Samen door het leven. Ze vrolijkte mijn leven op. Het lichtpuntje in het duister. Een engel.

    Ondeugend. Wie was zij, en waarom was ik de enige die haar zag? Waarom begreep ik de boodschap niet, die ze met zich meebracht. Waarom was ze dag en nacht bij me. Waarom liet ze me uiteindelijk aan mijn lot over?

    Arrogantie. Dat was zijn karaktereigenschap. Een verloren zaak. Soms met moeite een glimlach op zijn gezicht toveren. Wat was zijn doel. Waarom bleef hij haken, terwijl ik zijn motto niet begreep.

    Het opgerolde perkament. Ze vielen haast uit de lucht. Wat hadden ze te betekenen? Wat verschuilde achter het onschuldige stuk papier.

    Overtuigd om een nieuwe bladzijde in mijn leven open te slaan. Maar eerst moet het verleden afgesloten worden. Vastberaden, alle stukken te herroepen, en er een verhaal van te maken.

    De sleutel. In welk slot paste deze..

    Het Huis… Verdriet, liefde, angst en geluk gingen gepaard. Wat had ze te verbergen. Wat voor geheim schuilde erin? Hoe ontraadselde ik deze. Wat had de zolder er mee te maken.
    2 Gebruikers

    ♥♥ فَإِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا♥♥
    ♥♥


  10. #10
    Atlasleeuwin

    Reacties
    32.477
    28-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hope fades away. KLIK HIER




    Angst? Waar moet je bang voor zijn? Ik durf te wedden dat je alles aan kan. In mijn woordenboek komt het woord 'angst' niet voor. Live your life to the fullest. En maak je dromen waar. Zolang je gelooft in Allaah, komen al je dromen waar. Dromen zijn bedrog? HA! Wie heeft je dat wijs gemaakt? Ik durf mijn hand in het vuur te houden, jouw droom komt waar! Sluit je ogen, en leg je hand in die van de persoon waar je het meest van houd. Hij of zij zal je leiden naar het eeuwige geluk.

    Pijn? Tuurlijk, ken ik dat. Vaak worden we er mee beproefd. En vaak kunnen we niet meer. De meeste onder ons gooien de handdoek in de ring. Nietwetend, dat zij zichzelf alleen maar in de put werken. Een gevoel waar je vaak mee te maken hebt. Wat te doen? Alles opgeven, en janken? Nee! Laat zien hoeveel je kunt dragen. Laat je tranen gaan, en veeg ze dan ruw weg. Spreek jezelf moed in. 'Ik kan dit aan.' Laat de wereld zien hoe sterk je bent. En laat vooral degenen die je die pijn hebben bezorgd, niet zien dat het je raakt.

    Liefde? Een begrip, die vaak word onderschat. Iedereen is tegenwoordig verliefd. Na dag één zegt men al tegen de ander dat hij/zij van hem/haar houdt. Achterlijk? Ja, helemaal mee eens. Toch geloof ik nog steeds in ware liefde. Liefde, een sprookje? Totaal niet, want in tegenstelling tot een sprookje bestaat ware liefde echt. Alleen maken de meeste fouten, als het om liefde gaat. Men kijkt naar het uiterlijk, maar vergeten het innerlijk. STOP! En sla uw blikken neer, Allah zal u leiden naar uw lot.

    Elke dag dat ze wakker word naast haar liefde, haar zielsverwant, haar man beseft zij zich hoeveel ze van hem houd. En hoeveel zij, samen hebben moeten doorstaan. Zij kust zijn kaaklijn, en werpt zich in zijn armen. Zijn adem voelt ze in haar nek. Hij ontwaakt zachtjes, en draait haar naar zich toe. Hij kijkt grijnzend naar haar uit, en drukt een kus op haar voorhoofd. 'Deugnietje' fluistert ze in zijn oor, en bijt zachtjes in zijn oor. 'Waar was dat goed voor?' vraagt hij quasi boos. Ze barst uit in het lachen. En trekt de deken over haar hoofd. Ook hij gaat onder de deken, en kust haar innig. Een kus die slechts een paar seconden duurde, maar veel in haar los maakte. Om deze liefde te kunnen begrijpen, moet je eerst het verhaal kennen..

  11. #11
    Utrecht♥

    Reacties
    1.346
    14-01-2011

    ~' Wassim, jy bent verleden tijd '!


    Hallo lieve lezerss,
    Mijn verhaal gaat over een dame die op het punt stond om te trouwen, en haar vriend haar toch heeft laten zitten, uiteindelijk komt ze er achter dat hij de bruidegom op haar nichts bruiloft is.
    Ze dacht dat ze niet meer verder kon leven doordat ze haar Allesje kwijt was, en toch vind ze een nieuwe liefdevolle man.. zal hij haar man worden? of toch niet?
    Haar vader die raakte in coma, hij was ook op het punt om zijn leven te verlaten.. Ging hij dood? of heeft zn dochter hem net nog kunnen redden?
    Daarnaast spelen er nog veel meer liefde/ruzie's/problemen/verdriet/pijn enz. naast het verhaal.

    Ik heb het verhaal zelf nog niet helemaal af, jullie kunnen het gemakkelijk volgen en schrijf meestal 1x per dag of in de 2 dagen een vervolg.
    Ik hoop dat jullie interesse in mijn verhaal hebben & het zullen volgen.


    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3868605

    Nog heel veel plezier & een dikke up voor al deze verhalen hier !
    xxMaghrabiiaa9

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    63
    20-10-2011

    Geen liefde gekend...[WAARGEBEURD]

    Een triest verhaal over een meisje Halima. Ze heeft eerst een vriendje genaamd Elias. Ze vrijd met hem en later komt haar neef Achmed erachter en hij verkracht haar. Achmed die gaat dood door een ongeluk.. Ik ben nog niet klaar met mijn verhaal.

    Lieve lezers ik hoop dat jullie mee gaan lezen en vooral mee uppen!


    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4057875

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    90
    18-01-2012

    You told my it is over , but i know better





    Een verhaal vol liefde & Drama

    link naar het verhaal :

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4144225

    (verhaal nog niet afgerond)

  14. #14
    Alleen ik.

    Reacties
    13.040
    20-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Selena

    Mijn verhaal heet Selena en gaat over een beeldschone jongedame die helaas veel heeft meegemaakt in haar leven. Ze ontvlucht haar situatie en bouwt een nieuwe leventje op in een vreemde stad.
    Meer kan ik er niet over kwijt, omdat ik het verhaal dan verklap. Maar ik kan je garanderen dat er genoeg liefde, romantiek, spanning en verdriet in zit.

    Het verhaal is trouwens af, volgende week upload ik het in een Word-document en plaats ik het hier.

    Veel leesplezier.

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3621357
    -

    True.


  15. #15
    Insa'Allah!!

    Reacties
    777
    06-01-2011

    De verhalen van Vlindertje en Zakenvrouw zijn echt 2 dikke toppers, ook hun eerdere verhalen zijn toppers! Echt klasse..

    AANRADERS DUS!