1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9
    18-04-2016

    Hoe ging jullie handvraging?

    Ben benieuwd!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Wat voor hand vragen? Die handen zijn al helemaal versleten na al die afspraakjes,,,,,,,,

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Vorig jaar eind mei.. Zenuwslopend schoonfamilie was weg van mij. Alleen mijn vader weigerde na veel aandringen vanuit mijn tantes en schoonfamilie uiteindelijk akkoord gegaan, nu een jaar verder en heb niks te klagen wat betreft schoonfamilie. Hmdl.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9
    18-04-2016

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Wat voor hand vragen? Die handen zijn al helemaal versleten na al die afspraakjes,,,,,,,,
    Niemand is perfect.
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Vorig jaar eind mei.. Zenuwslopend schoonfamilie was weg van mij. Alleen mijn vader weigerde na veel aandringen vanuit mijn tantes en schoonfamilie uiteindelijk akkoord gegaan, nu een jaar verder en heb niks te klagen wat betreft schoonfamilie. Hmdl.
    Omg, zo spannend. Ik zou super zenuwachtig zijn en in tranen uitvallen denk ik haha!
    Maar is er voor de handvraging eerst een kennismaking gemaakt? of werd er meteen je hand gevraagd?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Iamhappy Bekijk reactie
    Niemand is perfect.

    Omg, zo spannend. Ik zou super zenuwachtig zijn en in tranen uitvallen denk ik haha!
    Maar is er voor de handvraging eerst een kennismaking gemaakt? of werd er meteen je hand gevraagd?
    Was ook zenuwachtig. Persoon kende ik al 6 jaar Praat t zeker niet goed.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Tegenwoordig heet het geen handvragen...maar hand eisen hahahaha. Of de ouders het nu mee eens zijn of niet....het gaat hoe dan ook gebeuren !

  7. #7
    Ik PM niet meer.

    Reacties
    8.512
    24-02-2009

    Citaat Geplaatst door JaguarThe1 Bekijk reactie
    Ik ga stuk om deze reactie haha. Dit is ook het eerste wat er bij mij opkwam!!
    wollahila. en dan mag je nog blij zijn dat alleen de hand versleten is, en niet de meer vitalere delen van het vrouwelijk lichaam (waaronder haar kont)
    Citaat Geplaatst door Mellls Bekijk reactie
    Ik wil hem! Waar kan ik hem kopen?
    ik wil hem anders ook wel aan je voorlezen als je lyca hebt

  8. #8
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Wat voor hand vragen? Die handen zijn al helemaal versleten na al die afspraakjes,,,,,,,,

    Ja jouw dates waarschijnlijk.