1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.275
    30-11-2011

    vaatdoekjes elke dag 'ontsmetten'
    wil je 2 vliegen in een klap? Doe een natte vaatdoekje in de magnetron op de hoogste stand 2 minuten lang. Hierdoor gaan de bacterien dood in de vaatdoek, en creeer je veel stoom waardoor je magnetron heel makkelijk vuil loslaat die je vervolgens met dat vaatdoekje afneemt.
    Dan vaatdoekje weer wassen en laten opdrogen tot de volgende dag.
    Ik doe dit elke dag, en mijn vaatdoekjes gaan echt lang mee en ruiken noooit. Wat ik ook wel eens doe is de vaatdoekje in een teiltje met chloor en heet water doe.

    Nog een tip: Als mijn sponsje een beetje vies is, laat ik 'm altijd meedraaien in de vaatwasser. Word ie helemaal schoon van. Ik wring 'm uit en dan is ie zo goed als nieuw. Mijn sponsjes gaan ook altijd heel lang mee.

    Een goed begin van schoonmaken zijn schone schoonmaakspullen gebruiken he....

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.016
    05-11-2012

    Citaat Geplaatst door Accessoires Bekijk reactie
    vaatdoekjes elke dag 'ontsmetten'
    wil je 2 vliegen in een klap? Doe een natte vaatdoekje in de magnetron op de hoogste stand 2 minuten lang. Hierdoor gaan de bacterien dood in de vaatdoek, en creeer je veel stoom waardoor je magnetron heel makkelijk vuil loslaat die je vervolgens met dat vaatdoekje afneemt.
    Dan vaatdoekje weer wassen en laten opdrogen tot de volgende dag.
    Ik doe dit elke dag, en mijn vaatdoekjes gaan echt lang mee en ruiken noooit. Wat ik ook wel eens doe is de vaatdoekje in een teiltje met chloor en heet water doe.

    Nog een tip: Als mijn sponsje een beetje vies is, laat ik 'm altijd meedraaien in de vaatwasser. Word ie helemaal schoon van. Ik wring 'm uit en dan is ie zo goed als nieuw. Mijn sponsjes gaan ook altijd heel lang mee.

    Een goed begin van schoonmaken zijn schone schoonmaakspullen gebruiken he...
    Jahaa... dat is een waarheid als een koe!!


    Over het ontsmetten van de vaatdoek; goede tip, ga ik eens uitproberen...

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    12.345
    18-07-2010

    Vaatdoekjes doe ik vaak in warm water in de wasbak met chloor voor een uur of een hele nacht, heerlijk schoon

    Die van de magnetron ga ik eens proberen
    offline

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.016
    05-11-2012

    Citaat Geplaatst door _ilham Bekijk reactie
    Vaatdoekjes doe ik vaak in warm water in de wasbak met chloor voor een uur of een hele nacht, heerlijk schoon

    Die van de magnetron ga ik eens proberen
    Deed ik vroeger ook maar toen kreeg ik sneller gaten in de vaatdoekjes door de chloor.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.016
    05-11-2012

    Hoe krijg ik wit wasgoed witter? Heeft iemand een goede tip? Ik heb al geprobeerd met een schep schoonmaaksoda bij de wasmiddel. Dat hielp wel een beetje.

  6. #21
    .....

    Reacties
    159
    29-01-2013

    Citaat Geplaatst door Sneeuw-witje Bekijk reactie
    Hoe krijg ik wit wasgoed witter? Heeft iemand een goede tip? Ik heb al geprobeerd met een schep schoonmaaksoda bij de wasmiddel. Dat hielp wel een beetje.

    Ik heb ooit ergens gelezen dat bakpoeder ook helpt.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.016
    05-11-2012

    Citaat Geplaatst door Amanaat. Bekijk reactie
    Ik heb ooit ergens gelezen dat bakpoeder ook helpt.
    Echt? Heb jij dat al eens geprobeerd?

  8. #23
    *Hamdoelillah*

    Reacties
    1.975
    23-07-2003

    Hoe krijg ik schimmel weg in de badkamer tussen de tegels dus echt in de voegen.
    Wordt er stront ziek van..heb van alles geprobeerd.

    Heb mezelf een x in de badkamer opgesloten en een hele fles chloor gebruikt heb zitten schrobben joh maar ik werd er echt ziek van. Dus liever niet meer zo lang met chloor schoonmaken.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.016
    05-11-2012

    Citaat Geplaatst door sweetlovelady Bekijk reactie
    Hoe krijg ik schimmel weg in de badkamer tussen de tegels dus echt in de voegen.
    Wordt er stront ziek van..heb van alles geprobeerd.

    Heb mezelf een x in de badkamer opgesloten en een hele fles chloor gebruikt heb zitten schrobben joh maar ik werd er echt ziek van. Dus liever niet meer zo lang met chloor schoonmaken.
    Misschien HG schimmel-, vocht- en weerplekken voegenreiniger eens proberen?



    En niet meer jezelf met chloor insluiten hoor; levensgevaarlijk Allah i7fed!!

  10. #25
    أحب أمي

    Reacties
    684
    20-05-2010

    Harstikke handig.

  11. #26
    .....

    Reacties
    159
    29-01-2013

    Citaat Geplaatst door Sneeuw-witje Bekijk reactie
    Echt? Heb jij dat al eens geprobeerd?
    Nee, sorry.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    12.345
    18-07-2010

    Citaat Geplaatst door Sneeuw-witje Bekijk reactie
    Misschien HG schimmel-, vocht- en weerplekken voegenreiniger eens proberen?



    En niet meer jezelf met chloor insluiten hoor; levensgevaarlijk Allah i7fed!!
    Dat is echt een rot spul! Sorry maar heeft mij niks geholpen. Chloor haalt t voor even weg, maar die HG is niet eens te vergelijken met chloor.
    Na zoveel keer chloor gebruikt te hebben is t weg gegaan hmdl dus ik raad iedereen dit spul echt af...

    Plus nog zoo duur
    offline

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    12.345
    18-07-2010

    Citaat Geplaatst door Sneeuw-witje Bekijk reactie
    Hoe krijg ik wit wasgoed witter? Heeft iemand een goede tip? Ik heb al geprobeerd met een schep schoonmaaksoda bij de wasmiddel. Dat hielp wel een beetje.
    Koken in heet water of het met schoonmaak middel moet weet ik niet zal mn moeder vragen maar wordt goed wit.
    offline

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.275
    30-11-2011

    Citaat Geplaatst door sweetlovelady Bekijk reactie
    Hoe krijg ik schimmel weg in de badkamer tussen de tegels dus echt in de voegen.
    Wordt er stront ziek van..heb van alles geprobeerd.

    Heb mezelf een x in de badkamer opgesloten en een hele fles chloor gebruikt heb zitten schrobben joh maar ik werd er echt ziek van. Dus liever niet meer zo lang met chloor schoonmaken.
    heel goed schrobben met schuursponsje en dasty.
    een weetje: als je chloor gebruikt moet je ventileren en niet de deur dicht doen

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.016
    05-11-2012

    Citaat Geplaatst door _ilham Bekijk reactie
    Dat is echt een rot spul! Sorry maar heeft mij niks geholpen. Chloor haalt t voor even weg, maar die HG is niet eens te vergelijken met chloor.
    Na zoveel keer chloor gebruikt te hebben is t weg gegaan hmdl dus ik raad iedereen dit spul echt af...

    Plus nog zoo duur
    Werkt deze niet? Goed dat je dat even zegt. Je zou zeggen dat het een bekend merk is en ook nog eens duur dus het zal wel werken. Niet dus!